Gå til innhold

C9 & F15 - forever


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For å gå varig ned i vekt er en livsstilsendring eneste løsning.

Kostholdet må endres på en god og sunn måte som det vil være enkelt å holde i fremtiden.

 

Anonymous poster hash: ede2c...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vel dette det siste du skal prøve!! Lær om kosthold og ernæring. Du kan gå ned med å legge om livsstilen men ikke ved pulver og piller. Det er bare ønsketenking og du blir RUNDLURT av de som selger dette. Hvis du gjør det på denne måten ender du opp med at kroppen kvitter seg med mye vann mens du går på kuren og ender opp med å legge på deg mer etter kuren. SAMTIDIG som du blir enda mer missfornøyd med deg selv. Har du mange kilo å ta av (over 20kg) er som regel det eneste dom fungerer operative inngrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd begge deler og gikk ned i vekt. Jeg gikk heller ikke opp igjen etter kuren. Men fortsatte å spise ganske likt. "Kurene" hjalp meg å lære meg hvordan jeg kunne spise sunt, og gi meg tips til ulike retter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dette er ikke en slanke kur. Når du går på kuren blir kroppen renset og den hjelper deg med å få vekk søtsug, og ja du mister noen kilo i løpet av de 9 dagene du skal gjennomføre dette. C9 hjelper deg med å starte på et nytt og sunnere liv. Om du går opp eller ned etterpå kommer helt ann på hvor flink du er med kosthold og trening når disse dagene er ferdige. Viss du får problemer med å fortsette et sunt kosthold når du er ferdig, kan du kjøpe F.I.T 1 og F.I.T 2 etterpå viss du trenger det. 

Anonymkode: 3eb96...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette er ikke en slanke kur. Når du går på kuren blir kroppen renset og den hjelper deg med å få vekk søtsug, og ja du mister noen kilo i løpet av de 9 dagene du skal gjennomføre dette. C9 hjelper deg med å starte på et nytt og sunnere liv. Om du går opp eller ned etterpå kommer helt ann på hvor flink du er med kosthold og trening når disse dagene er ferdige. Viss du får problemer med å fortsette et sunt kosthold når du er ferdig, kan du kjøpe F.I.T 1 og F.I.T 2 etterpå viss du trenger det. 

Anonymkode: 3eb96...f4d

Leveren renser kroppen. Disse produktene ødelegger leveren. 

Anonymkode: e4c31...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...