Gå til innhold

Ømme bryster. Gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Helt ny her i forumet :) lest meg opp og ned i mente, så tenkte det var greit og publisere selv.

For rett over en uke siden glemte jeg en pille (forje lørdag).( går på cerazette). Oppdaget på søndag (når butikken var stengt) og tok ellaone, angrepille på mandag.

 

I går oppdaget jeg at brystvortene mine har blitt utrolig såre/hovne og vonde. Nå i kveld så er de nokså likedan.brystene føles tunge. Har aldri opplevd dette før.

 

Men nå har det seg slik at jeg har gått på cerazette de siste 6 årene, og har ikke hatt mens. Som gjør det lett og bli paranoid! Hehe :)

 

Det jeg alt i alt lurer på, er om det i det hele tatt er mulighet for og kunne kjenne så tidlig som rett over en uke at man har blitt gravid (ømme bryster). Eller om det kan komme av andre årsaker. Har tatt test som har slått ut negativ, men så er det kun gått en uke..

Setter pris på alle svar! :) - jente 22

 

Anonymous poster hash: 8fa3b...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer også på hvordan jeg selv finner igjen dette innlegget når jeg lukker ned siden?:) 🙈

 

Anonymous poster hash: 8fa3b...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryster kan være en bivirkning på Ellaone. Er ikke så vanlig å få symptomer så tidlig. Ta en ny test om en uke eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 23.1.2017 den 21.59, Anonym bruker skrev:

Hei! Helt ny her i forumet :) lest meg opp og ned i mente, så tenkte det var greit og publisere selv.

For rett over en uke siden glemte jeg en pille (forje lørdag).( går på cerazette). Oppdaget på søndag (når butikken var stengt) og tok ellaone, angrepille på mandag.

 

I går oppdaget jeg at brystvortene mine har blitt utrolig såre/hovne og vonde. Nå i kveld så er de nokså likedan.brystene føles tunge. Har aldri opplevd dette før.

 

Men nå har det seg slik at jeg har gått på cerazette de siste 6 årene, og har ikke hatt mens. Som gjør det lett og bli paranoid! Hehe :)

 

Det jeg alt i alt lurer på, er om det i det hele tatt er mulighet for og kunne kjenne så tidlig som rett over en uke at man har blitt gravid (ømme bryster). Eller om det kan komme av andre årsaker. Har tatt test som har slått ut negativ, men så er det kun gått en uke..

Setter pris på alle svar! :) - jente 22

 

Anonymous poster hash: 8fa3b...fb2

Fant du ut av dette?? Nå har det jo gått over ett år siden du publiserte dette innlegget, men jeg fant det igjen da jeg søkte opp problemstillingen. Er nemlig i akkurat samme situasjon som degfor tiden:-o

Anonymkode: b3b58...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ømme bryster er ikke et sikkert tegn 🤔 jeg hadde ømme bryster både før mens og før positiv graviditetstest. 

Forskjellen var at areola ble større ved graviditeten 😊 Ellers er symptomene veldig like 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...