Gå til innhold

4-åring som våkner om natta...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Begynner å bli meger lei av denne 4-åringen som først må legges ned, foreldrene må ligge sammen barnet, om ikke d er nok så våkner barnet også om natta, fordi d vil ligge sammen med noen, dette er ikke hver natt, men d som er værst er at barnet vekker hele j.... huse fordi far ikke kan sti opp å legge barnet tilbake, og nå så fikk hun ligge sammen med han......

Så da gikk jeg på stua for barnet måtte jo vekke meg først fordi far ikke kunne våkne opp....

Har våknet like mye med dette barnet som jeg har gjort me alle mine 3 tilsammen.

Er så j.... lei av å bli vekt på natta......og ihvertfall når jeg sliter med å sovne og våkner mange ganger om natta.....

Holder på å klikke av dette

 

 

Anonymous poster hash: 7ec91...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at det er slitsomt. Mange barn våkner om natta, men det må jo gå an å lære barnet å liste seg stilt på tå og legge seg hos foreldrene, kan vel ikke være nødvendig med masse bråk og styr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå synes jeg at d er en uvane å komme i senga til foreldrene.....jeg er helt motstander av å ha barn i senga mi om natta, synes at d er å belønne oppvåkningen noe som fører til ny oppvåkning natt etter natt....å for meg handler mer om hvem sitt behov som blir dekt, for hvor god natt søvn får du ved å våkne 1 eller flere ganger iløpe av natta?

Men her vet jeg at man har forskjelli meninger å det er opp til hver enkelt, men jeg ser at mine barn er verken mer utrygge på seg selv eller på andre selv om de har ligget i sin egen seng siden de var 6 mnd....

 

 

Anonymous poster hash: 7ec91...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...