Gå til innhold

Hvordan gjør dere unna handletur med nyfødte, små, og småbarn tvillinger?


romantique1984

Anbefalte innlegg

Hei :)
 

Lurer på hvordan man får hverdagen til å gå opp med ukens handletur hvis man har to armer og to små tvillinger.

Har tenkt: Bæresjal etter bilturen, og vanlig handlevogn.
Men hva men når de blir litt større og tyngre? fins det handlevogner med to barneseter?
Tvillingvogn med kurv under (har sett på de, men ingen underkurver er store nok til å romme alt man trenger å handle om man handler en gang i uken)
Blir kanskje litt overkill å dytte en tvillingvogn foran seg og handle kurven bak seg...

Hvordan får man til den greia med å komme seg inn i matbutikken, handle ukens behov, og ut igjen med
to vidunderlige småtasser ?

Noen erfaringer? :) 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei.

Dette er ein ubeskrevet utfordring. Helst handlar eg utan mine søte små, som no er 19 mnd.

Eg brukar vogna til dei 2, og så har eg handlevogn i tillegg. Så drar eg den eine vogna framfor meg, og den andre bak meg. Setter av og til handlevogn frå meg og bærer nokre varer med meg før eg putta dei i handlevogn.

Tungvint....men det går.

Lenke til kommentar

Har ikke tvillinger, men får til å dytte barnevogna foran og handlevogna bak.

Men butikken vår har faktisk tvillinghandlevogn, man må bare spørre etter den! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En i bæresele og en i babysetet på vogna går jo an. Ungene kan vente i bilen mens du henter vogn

Det håper jeg du ikke mente! Barna kan ikke vente alene. Håper jeg misforstod deg.

Lenke til kommentar

Annonse

 

 

En i bæresele og en i babysetet på vogna går jo an. Ungene kan vente i bilen mens du henter vogn

Det håper jeg du ikke mente! Barna kan ikke vente alene. Håper jeg misforstod deg.

Klart de kan vente i bilen mens du går ti meter fra! Her hos oss står vognene utenfor butikken, på parkeringsplassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...