Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

 

Det eneste som funker for meg er å kutte sukker helt ut

 

Anonymous poster hash: 0d9fe...22c

 

Skulle ikke være anonym da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Det eneste som funker for meg er å kutte sukker helt ut

 

Anonymous poster hash: 0d9fe...22c

 

Samma her. Skulle spise brød, saus og poteter i jula for å slippe å ødelegge alle juledagene som ifjor pga. at magen/kroppen ikke er vant med det. Endte opp med å ha spist mange kilo godtei, sjokolade og bare vanlig mat i 1 uke... 😧😣😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klapp på skuldra*

Har vært flink idag. 3 knekkebrød med skinke og agurk til frokost.kylling til lunsj en lien porsjon med gryterett og 3 små hvitløksbaguetter (der kunne jeg ga tatt kun 1)

Og en kyllingsalat etter 1 times gåtur😊

Og tyggis når sukkerhunger kommer

Endret av junimamma81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også klart meg bra. Kjenner at kroppen gjerne vil ha karbohydrater så nå gjelder det å holde ut og bite tennene sammen til det går over 😷😒

 

Har gått flere turer også denne uka, til tross for regn og vind.

 

Kjøpte meg ny parkas også på nett før helga. Kjenner den sitter fint i str.M, men går jeg opp 5 kilo blir den liten. Går jeg ned 5 kilo sitter den fortsatt fint. Prøvde L, men det ble for stort. Det var ikke Bergans heller 😨😂😂 Det var rett og slett Kari Traa 😃😄😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klapp på skuldra*

Har vært flink idag. 3 knekkebrød med skinke og agurk til frokost.kylling til lunsj en lien porsjon med gryterett og 3 små hvitløksbaguetter (der kunne jeg ga tatt kun 1) til middag

Og en kyllingsalat etter 1 times gåtur😊

Og tyggis når sukkerhunger kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også klart meg bra. Kjenner at kroppen gjerne vil ha karbohydrater så nå gjelder det å holde ut og bite tennene sammen til det går over 😷😒

 

Har gått flere turer også denne uka, til tross for regn og vind.

 

Kjøpte meg ny parkas også på nett før helga. Kjenner den sitter fint i str.M, men går jeg opp 5 kilo blir den liten. Går jeg ned 5 kilo sitter den fortsatt fint. Prøvde L, men det ble for stort. Det var ikke Bergans heller 😨😂😂 Det var rett og slett Kari Traa 😃😄😁

Det er så godt når man opplever at klær i en annen str er for stort😊 håpet jeg er der innen mars😉
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ble veldig fornøyd. Har vært flink med maten og ingen sjokolade på 4 dager😲

Har hatt 2 julebrus disse dagene ( Dahls sin❤)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg idag for jeg skulle egentlig på home party idag, men det ble ikke.

 

Lørdag, 82 kilo.

Idag fredag, 79,6 kilo.

 

Fornøyd med det 😊

 

Har vært flink å gå tur denne uka, har akkurat kommet hjem etter en tur på nesten 2 timer nå, og nesten 8 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår rydda jeg i klesskapet mitt 😮

Har funnet 3 sånne xl-poser med klær som kan kastes 😨

 

Fant også ut at jeg har nok lagt på meg mer etter sommerferien enn jeg vil innrømme og ønsker 😧😢😥😣

 

Gikk jo over 20000 skritt på fredag. Og idag har jeg vært masse ute og mannen og jeg har lødd 1 favn ved i garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe veiing i dag, for vekta er gått i stykker :sjokkert: Vet ikke om jeg skal ta det som et hint :legrine: :legrine:

😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en god uke frem til igår.

Igår spiste jeg noen sukkerfrie drops, 2 lavkarbo boller med krem, vaniljekrem, smør, syltetøy og ost. Ikke alt samtidig da 😉

 

Idag lagde jeg 1 stor eller 2 små porsjoner med sjokolademousse. La i meg alt og resten av vaniljekremen. Fikk så vondt i magen, ekstra vondt siden jeg spiste på tom mage.. Så ikveld spiste jeg skive og 2 porsjoner yoghurt.. Blæ 😣😣😣🍨🍴🍰

 

Får trøste meg med at alt var lavkarbo 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er leeeeeeeeeeeenge siden jeg har vært her inne, men nå må jeg bare brette opp ermene og komme i gang (igjen)!

01.01: 80,9

08.01: 79,5

16.01: 77,5

 

Jeg har hatt omgangssyke forrige uke, derfor så mye ned. Det hjalp jo veldig på vekta da, så ikke så galt at det ikke er godt for noe. :legrine:

Målet er 65 eller 60 kg (jeg vet ikke før jeg kommer dit, kanskje en plass midt i mellom). Delmål på 75, 70 og så 65 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er leeeeeeeeeeeenge siden jeg har vært her inne, men nå må jeg bare brette opp ermene og komme i gang (igjen)!

01.01: 80,9

08.01: 79,5

16.01: 77,5

 

Jeg har hatt omgangssyke forrige uke, derfor så mye ned. Det hjalp jo veldig på vekta da, så ikke så galt at det ikke er godt for noe. :legrine:

Målet er 65 eller 60 kg (jeg vet ikke før jeg kommer dit, kanskje en plass midt i mellom). Delmål på 75, 70 og så 65 kg.

 

Kjekt at du kommer inn igjen 😊😊

Jeg tenker også slik når jeg er syk. Jaja blir gjerne kvitt en kilo, eller to 😂😂😂😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått kjøpt meg ny badevekt :) Må si at det er jammen ikke så lett å komme tilbake i rett spor :eeeh:

 

02.01 - 17  : 93 kg

08.01 - 17  : 91,9 kg (- 1,1 kg)

19.01 - 17  : 90,9 kg (- 1 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en god uke frem til igår.

Igår spiste jeg noen sukkerfrie drops, 2 lavkarbo boller med krem, vaniljekrem, smør, syltetøy og ost. Ikke alt samtidig da

 

Idag lagde jeg 1 stor eller 2 små porsjoner med sjokolademousse. La i meg alt og resten av vaniljekremen. Fikk så vondt i magen, ekstra vondt siden jeg spiste på tom mage.. Så ikveld spiste jeg skive og 2 porsjoner yoghurt.. Blæ

 

Får trøste meg med at alt var lavkarbo

Men det høres godt ut da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da har jeg funnet frem min altfor lille bunad....

 

Skal i to konfirmasjoner i år, pluss 17.mai selvfølgelig, jeg er nødt til å få fikset bunaden.

 

Jeg tenker som så at nå skal den henge fremme på skapet mitt og være til motivasjon, også skal jeg bestille en time for å sy den ut. Disse bunad-damene har det jo veldig travelt på våren så jeg tenkte jeg skulle bestille en time nå f.eks midt i april, den vekta jeg har da, den vekta blir bunaden tilpasset.

 

Så får vi se da ;)

 

Jeg har så lyst til å stråle i bunaden min i år, nekter å føle meg feit i noen rimelige klær jeg har kjøpt i full fart fordi bunaden ikke passer i år heller. Nå skal bunaden på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått kjøpt meg ny badevekt :) Må si at det er jammen ikke så lett å komme tilbake i rett spor :eeeh:

 

02.01 - 17 : 93 kg

08.01 - 17 : 91,9 kg (- 1,1 kg)

19.01 - 17 : 90,9 kg (- 1 kg)

 

Det går i alle fall rett vei 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det høres godt ut da :D

 

Å guuuuuri såå godt det var 😁😁😁😁😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da har jeg funnet frem min altfor lille bunad....

 

Skal i to konfirmasjoner i år, pluss 17.mai selvfølgelig, jeg er nødt til å få fikset bunaden.

 

Jeg tenker som så at nå skal den henge fremme på skapet mitt og være til motivasjon, også skal jeg bestille en time for å sy den ut. Disse bunad-damene har det jo veldig travelt på våren så jeg tenkte jeg skulle bestille en time nå f.eks midt i april, den vekta jeg har da, den vekta blir bunaden tilpasset.

 

Så får vi se da ;)

 

Jeg har så lyst til å stråle i bunaden min i år, nekter å føle meg feit i noen rimelige klær jeg har kjøpt i full fart fordi bunaden ikke passer i år heller. Nå skal bunaden på!

 

Høres lurt ut ☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veid meg idag. 79,3. 79,6 sist fredag. Ikke akkurat den store bragden, men det har jeg heller ikke fortjent så jeg har meg selv å takke.

 

Har nå fastet i 36 timer. Målet er 48 (47) timer. Kunne tenkt meg lenger, men tviler på jeg fungerer etterpå + at mannen steiler.. Så får prøve i ukene når han er bortreist dersom jeg vil prøve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastet totalt minus pepsi max i 46 - 46 1/2 time. Måtte spise litt tidligere igår pga. jeg skulle ut å hente minste kl.20.

 

Men gjorde en god innsats og følte at første dagen var verst og at jeg kunne fastet litt lenger når jeg var kommet så langt. Har lyst å prøve igjen imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...