Gå til innhold

Når sier man i fra at man vil ha keisersnitt?


hippmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok det opp i uke 9 med legen min, og fikk etter mange legebesøk og samtaler på sykehus innvilget i uke 30. Men dette var i Tønsberg da, og her er de ekstremt strenge. Så ta det opp så fort som mulig!

Endret av JessicaM50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min skulle sende inn til sykehuset jeg skal føde på, men jeg lurer litt på om hun har glemt det(!!)Har ikke hørt noe enda.. Og det er 3 uker siden. Burde jeg ha høyborg? får man innkallelse fra sykehuset til samtale, eller ringer man bare dit? Hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det opp i uke 9 med legen min, og fikk etter mange legebesøk og samtaler på sykehus innvilget i uke 30. Men dette var i Tønsberg da, og her er de ekstremt strenge. Så ta det opp så fort som mulig!

 

I alle dager hvordan klarte du det? Jeg var nesten døden nær under fødselen, men det var så viktig å føde vaginalt. Endte til slutt opp m katastrofesnitt. Aldri mer Tønsberg, en forferdelig fødeavd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tok det opp i uke 9 med legen min, og fikk etter mange legebesøk og samtaler på sykehus innvilget i uke 30. Men dette var i Tønsberg da, og her er de ekstremt strenge. Så ta det opp så fort som mulig!

I alle dager hvordan klarte du det? Jeg var nesten døden nær under fødselen, men det var så viktig å føde vaginalt. Endte til slutt opp m katastrofesnitt. Aldri mer Tønsberg, en forferdelig fødeavd.

Det var ikke enkelt, men jeg har vært fullstendig ærlig om hvor jævlig det har vært å være gravid pga fødeangsten, den tok helt over hverdagen min. Så heldigvis forsto de det.. Prøvde du å få innvilget før fødselen? Eller bare nektet dem deg det når du sa at du ønsket det under fødselen? Ikke greit uansett, dumt at så mange som faktisk har behov for det ikke får det innvilget der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Jeg tok det opp i uke 9 med legen min, og fikk etter mange legebesøk og samtaler på sykehus innvilget i uke 30. Men dette var i Tønsberg da, og her er de ekstremt strenge. Så ta det opp så fort som mulig!

I alle dager hvordan klarte du det? Jeg var nesten døden nær under fødselen, men det var så viktig å føde vaginalt. Endte til slutt opp m katastrofesnitt. Aldri mer Tønsberg, en forferdelig fødeavd.
Det var ikke enkelt, men jeg har vært fullstendig ærlig om hvor jævlig det har vært å være gravid pga fødeangsten, den tok helt over hverdagen min. Så heldigvis forsto de det.. Prøvde du å få innvilget før fødselen? Eller bare nektet dem deg det når du sa at du ønsket det under fødselen? Ikke greit uansett, dumt at så mange som faktisk har behov for det ikke får det innvilget der.
Jepp! Prøvde det, og gikk på Anemone. Latterlig dårlig oppfølging! Flott at du fikk innvilget :-) Endret av bille80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...