Gå til innhold

Tidlig ul


Ohana

Anbefalte innlegg

Så gøy Melis87! Tror du det blir en ul til før ordinær? Jeg er en utålmodig sjel, så jeg vurderer om jeg skal bestille en time til i uke 13-14 😊 Moro å høre hjerteslaga, sant? Jeg syns enda det er litt uvirkelig jeg🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy Melis87! Tror du det blir en ul til før ordinær? Jeg er en utålmodig sjel, så jeg vurderer om jeg skal bestille en time til i uke 13-14 Moro å høre hjerteslaga, sant? Jeg syns enda det er litt uvirkelig jeg

Ja, det var så stas!

 

Der tenker vi nok veldig likt! Selv etter å ha sett det lille hjertet nærmest vibrere inni der, så er det så uvirkelig at vi faktisk har skapt et dette som skal vokse seg til å bli et lite menneske som vi skal få hilse på om noen måneder. Vurderer sterkt å ha en ultralyd til før den ordinære. Tenker rundt uke 13. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på min første ultralyd idag og fikk se verdens fineste lille baby som vinket og padlet med beina! Hjertet blinket som bare det og den var en skikkelig akrobat, så ut til å trives veldig godt inni der :D Jeg er så fantastisk glad og lettet at jeg har ikke klart å tenke klart resten av dagen, sitter bare å kikker på bildene av den lille krabaten min <3 Nå føles det veldig virkelig og jeg er utrolig stolt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Var på ul tirsdag, 10+3, fikk se en liten bebis som sprellet så mye at legen hadde nesten trøbbel med å måle. Legen bekreftet mensterminen som er 19.oktober, og sa at man ikke endrer noe før ordinær ul i mai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...