Gå til innhold

Barnevogn!


Nr2i2015

Anbefalte innlegg

Har noen begynt og tenke/se på vogner?

Jeg sitter og googler en del. Trenger en vogn sol er lett, praktisk, kurven under trenger ikke være gigantisk, men har ikke lappen så og få plass til handleposen det er et must! Kunne tenke meg 4 hjul, store hjul bak og litt mindre foran og de to hjulene foran skal helst kunne "svinge fritt". Vet ikke hva det heter, men altså at jeg enkelt kan manøvre den på trange plasser. Bor midt i Oslo sentrum og er avhengig av en enkel vogn.

Sist hadde jeg en vogn som var stor/tung/knirkende/vanskelig og styre :o

 

Hvilken vogn vil du ha? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker å velge etter hva som er mest praktisk for oss! Hadde emmaljunga forrige gang, men styrer unna den nå. Hadde den største modellen (Edge duo) som var så tung og tok for mye plass. Så nå har jeg googla meg frem til en son heter BabyMerc :) akkurat slik du beskriver dine ønsker. Litt mindre og svingbare hjul foran! Og en del plass til poser under. Jeg husker fra forrige permisjon at det blir en del shopping! :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg googlet en del:p Er absolutt ikke ferdig og undersøke dette, men foreløpig liker jeg:

-stokke crusi

-buggaboo camelone

-buggaboo buffalo

 

Så mange flotte vogner. Litt mer research før jeg drar i butikk og tester;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en joggevogn! Sistgang gikk vi mye tur i fjellet og i skogen, men vognen min passet bedre til shopping. Fornuften sier det er bedre med trening enn shopping, og da vil jeg legge til rette for det :)

Har tittet litt på Mountain buggy terrain, tfk joggster III og babyjogger city elite. Kommer ikke til å handle før i mai, så da tar vi en nærmere titt på disse tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt OTH URBAN JUNGLE til mine to gutter, og har vært veldig fornøyd både med sikkerhet og plass. Kjøpte en oppgradert verson fra samme merke som heter mountain terrain, som har større hjul og håndbrems. Kommer til å bruke denne til 3. mann. Jeg liker disse vognene veldig godt og jeg synes man får det man betaler for.

 

http://www.barnashus.no/mountain-buggy-terrain-sportsvogn-grey.html

 

http://www.barnashus.no/vogner/filter/mountain-buggy.html#page=0&top=1&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Emmaljunga Edge duo og Bumbleride indie (trehjuling) fra før. Kommer til å bruke de til fjerdemann også :)

Endret av Violeta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Noen som har begynt å gå til innkjøp av vogn enda? Tror vi kanskje bestemte oss idag - Brio Smile lurer vi litt på. Noen med erfaringer fra denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har vi kjøpt vogn. Det ble en brukt TFK joggster 3, men vi fikk med svingbart hjul foran så vi kan bytte imellom svingbart og fast hjul. Minner visst mye om joggster twist, men er bedre til jogging ettersom man kan bytte til et helt fast hjul. (Joggster twist kan visst bli litt slarkete i twist-hjulet om man jogger med det i låst posisjon)

Den er grei sammenlagt (litt stor, men ikke større enn vognene vi hadde sistgang), og jeg tror jeg vil trives med den. Vi vurderer å skaffe en multi x bag til perioden hvor vesla begynner å sitte litt selv, men vi får se hva vi finner brukt.

Finn er gull, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har emmaljunga edge duo fra storesøster, og kjøpte i tillegg TFK joggster lite denne gangen. Satser på å bli fornøyd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...