Gå til innhold

Hva skjer når man blir kastet på glattcelle?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kastet en snøball på politiet når de ikke ville ta imot anmeldelse fra min venninne om voldtektsforsøk. Jada, var dritings og 17 år ;)



Anonymous poster hash: f14cc...1cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir ikke alltid sluppet ut dagen etter. Om politiet sikter deg må du i fengslingsmøte og får deretter 2, 4 eller 8 uker varetekt - eller blir frikjent. Fengslingsmøtet skal skje innen 2 (?) døgn, men Norge bryter dette hele tiden og har fått MYE pepper fra FN o.l på brudd på menneskerettighetene. Mange tror Norge er et perfekt land som tar vare på sine egne, men tro meg, i fengsel og i rettssystemet blir du behandlet som dritt. Dette har min familie fått kjenne på veldig, og det har ødelagt mye. På hvilket grunnlag? Jo, en fyr som fortalte løgner i et avhør om min mann for å slippe unna selv. Selv om politiet ikke hadde bevis ble han fengslet i 4 uker i isolasjon på grunnlag av at han ikke dkulle ødelegge etterforskningen deres. Endte med at han mistet jobben, han dukket jo ikke opp på 4 uker, og jeg og barna våre slet psykisk i ettertid. Huset ble snudd på hodet i razzia, regninger ble ikke betalt fordi jeg ikke fikk tilgang på hans nettbank... Hva skjedde etter 4 uker? Saken ble henlagt.

 

Anonymous poster hash: 67e55...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo blir du låst inne i en betongcelle uten madrass, varme, teppe, eller noe annet enn klærne du har på deg (minus skoene og belte - som nevnt før). Det er også gjennomtrekk og garantert at du blir forkjølet. Det er kamera som overvåker cellene, mikrofon som overvåker alt som blir sagt. Do er i et hjørne uten noe som skjermer. Intet dopapir. Politiet gir blaffen i hvor lenge du har vært på cellen, det bryr ikke dem om de bryter noen lover.

 

Sistnevnte ser jeg på som et stort problem. Man kan enten være en "good guy" eller en "bad guy". "Good guys" følger loven, "bad guys" bryter den. Politiet skal være "good guys" som opprettholder loven. Når de bryter loven er de ikke lenger "good guys", da er de bare en gjeng som kjemper mot en annen gjeng. Samme hva motivet er, samme hva målet er, loven er der av en grunn.

 

Politiet er ikke loven. Politiet er der for å opprettholde loven.



Anonymous poster hash: d1054...a4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?! Jeg trodde en glattcelle var omtrent som et hotellrom?! Det får man ihvertfall inntrykk av når man leser om norske fengsler her inne. 

 

Merkelig, gitt..



Anonymous poster hash: 81a10...d14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hoved mistenkt for våpenformidling av pistoler og maskingevær i det mere kriminelle miljøet i fylket der jeg bidde da. :/

 

Anonymous poster hash: 090f1...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Har vært en gang på glattcelle og da drakk jeg cava :D

Dette må du utdype :-D

 

 

Var på "arrestfest" i den gamle arresten på Grønland :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest H to the Izzo

 

Har vært en gang på glattcelle og da drakk jeg cava :D

Dette må du utdype :-D

 

Enig! Fortell, fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man ikke mat altså? Hva om man har diabetes eller noe sånt da?



Anonymous poster hash: e310d...af3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Får man ikke mat altså? Hva om man har diabetes eller noe sånt da?

 

Anonymous poster hash: e310d...af3

 

Har du væt der over natten får du ett smørebrød til frokost. Med syltetøy på sånn mini-boks.

 

Anonymous poster hash: d1054...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skille mellom glattcelle og vanlig gengselscelle. Glattcelle oppholder man seg Max 2 døgn på, uten at saken er prøvd for retten. Etter straffesak og dom kommer man i vanlig fengsel. Det kan minne om et dårlig hotellrom ja. Minus friheten.

 

 

What?! Jeg trodde en glattcelle var omtrent som et hotellrom?! Det får man ihvertfall inntrykk av når man leser om norske fengsler her inne.

 

Merkelig, gitt..

 

Anonymous poster hash: 81a10...d14

Anonymous poster hash: a845d...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

 

 

 

Får man ikke mat altså? Hva om man har diabetes eller noe sånt da?

 

Anonymous poster hash: e310d...af3

 

Har du væt der over natten får du ett smørebrød til frokost. Med syltetøy på sånn mini-boks.

 

Anonymous poster hash: d1054...a4f

Men hvis man blir sulten på natten da?

 

 

 

Anonymous poster hash: 0b027...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Får man ikke mat altså? Hva om man har diabetes eller noe sånt da?

 

Anonymous poster hash: e310d...af3

Har du væt der over natten får du ett smørebrød til frokost. Med syltetøy på sånn mini-boks.

 

Anonymous poster hash: d1054...a4f

Men hvis man blir sulten på natten da?

 

 

 

Anonymous poster hash: 0b027...754

 

Da er det jo dumt at man ikke tenkte på det før man gjorde noe som førte til at man fikk overnatting på statens regning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvorfor i all verden ble denne lite legendariske tråden fra januar dyttet opp??

 

Anonymous poster hash: e32f7...c33

Hvorfor i all verden er jorden rund? Hvorfor i all verden er nabodama feit?

 

 

Anonymous poster hash: 0b027...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...