Gå til innhold

Dampvasker, noen som har det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser de har en på europris til 599, noen som har prøvd denne evt. andre merker? 

Tenker det må være fantastisk å få vaska rundt til jul med en sånn, vegger og tak :) 



Anonymous poster hash: 3dd98...4c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi kjøpte en, og det er det mest ubrukelige jeg noen gang har kjøpt! Kjøpte en til 1000 kr som opprinnelig kostet 1600 kr, så den skulle jo liksom være i god kvalitet også da. Brukte den noen få ganger, men det går jo både fortere og lettere med vanlig vasking.



Anonymous poster hash: d783a...a95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oi, på hvilken måte var det ubrukelig? Tung å manøvrere eller ble det ikke rent? HI

 

Anonymous poster hash: 3dd98...4c4

 

Det går veldig sakte med den, og etterpå så synes jeg ikke det ser så mye renere ut heller. Først bruker den tid på å varme opp vannet (det er jo greit nok), så må den flyttes kjempesakte litt og litt bortover, og så tar det evigheter før det er tørt igjen. Vi har en ganske stor gang med fliser på gulvet, og det tar 1/3 av tiden å først støvsuge og så skure denne gangen vanlig enn med dampmaskinen + at det ser faktisk mye renere ut etter vanlig rengjøring. Den kan heller ikke brukes på laminat, tregulv, parkett osv, ikke på malte vegger (malingen kan gå bort) osv. Ble ikke så mange bruksområder igjen da gitt...

 

Anonymous poster hash: d783a...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og er kjempefornøyd:-) Men dropp disse billigvaskerne og kjøp en skikkelig!

 

Jeg Karcher sin og kjøpte med to damptanker. Ellers må du vente på at den skal lage damp, da blir det til at man ikke gidder bruke den. Med å kjøpe et kjent merke er det også lett å få kjøpt til tilleggsutsyr som ekstra kluter, tekstilmunnstykker osv om man ønsker det...

 

Anonymous poster hash: 881f3...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og er kjempefornøyd:-) Men dropp disse billigvaskerne og kjøp en skikkelig!

 

Jeg Karcher sin og kjøpte med to damptanker. Ellers må du vente på at den skal lage damp, da blir det til at man ikke gidder bruke den. Med å kjøpe et kjent merke er det også lett å få kjøpt til tilleggsutsyr som ekstra kluter, tekstilmunnstykker osv om man ønsker det...

 

Anonymous poster hash: 881f3...d48

Det er samme merke som jeg har faktisk. Hva i alle dager bruker du din til da? Jeg har gitt om min jeg...

 

Hilsen "misfornøyd".

 

Anonymous poster hash: d783a...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg har og er kjempefornøyd:-) Men dropp disse billigvaskerne og kjøp en skikkelig!Jeg Karcher sin og kjøpte med to damptanker. Ellers må du vente på at den skal lage damp, da blir det til at man ikke gidder bruke den. Med å kjøpe et kjent merke er det også lett å få kjøpt til tilleggsutsyr som ekstra kluter, tekstilmunnstykker osv om man ønsker det...Anonymous poster hash: 881f3...d48

Det er samme merke som jeg har faktisk. Hva i alle dager bruker du din til da? Jeg har gitt om min jeg... Hilsen "misfornøyd". Anonymous poster hash: d783a...a95

Jeg pusser vindu med den (egen fot til glass), vasker veggene med bruddskifer, toalettet, får tatt skikkelig i alle sluk, bruker den med tekstilmunnstykke til å ta teppene under salongbord og spisestue, samt at jeg tar klær som ellers måtte vært renset med den. Bruker den å får tatt skikkelig på flisene mellom benk og overskap på. Kjøkkenet og i dusjen.

 

Anonymous poster hash: 881f3...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster den dere som er kjempefornøyde har og hvor får jeg kjøpt den? :) Desperat etter en som funker bra men har ikke særlig med penger. Må man støvsuge først? Fungerer dette som eneste vaskemåten? Sånn at jeg ikke trenger mer skuring og klutvask der denne skal brukes?



Anonymous poster hash: c30c9...d1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dampvasker og den er genial.

Men dropp å kjøp en billig dårlig en, invester heller i et skikkelig merke.

 

Vi har en av de større fra Karcher, og møkka glir bort når vi bruker den. Trenger verken bevege den spesielt sakte eller bruke muskelkraft. Den finner møkk som vi ikke ante eksisterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...