Gå til innhold

Noen andre med sæææær dilla??


Stolt-mamma-til-to-troll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm? Spiser du det? Eller bare bruker det? :P

 

Ingen sære diller her, dessverre, kun sjokolademelk! Kan drikke litersvis i løpet av en dag om jeg bare gir etter...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg spiser det. Klare ikke skjønne helt hvordan jeg i det hele tatt har funnet ut å smake på det, men jaja :-P

Lenke til kommentar

Hehe, spesiellt:)

Ikke noen unormal dilla her.. Men har fått hekta på baconost på tube, kan spise alt jeg kommer over av det...:-/ og jeg likte ikke engang lukta av det tidligere:-p

Rart hva de gravidhormonene gjør med kroppen;)

Lenke til kommentar

Ikke fått noen diller enda, men med første måtte jeg alltid smake på såpen jeg hadde i oppvaskmaskinen og når jeg ventet tvillingene (som ble født i april i år) hadde jeg konstant trang etter sjøvann, var nede i havnen her og fikk med meg en ti-liters bøtte som jeg hadde stående på vaskerommet og så tok jeg meg ett par spiseskjeer hver dag. Håper egentlig jeg ikke får noen diller denne gangen, men er nå bare 10 uker på vei:)

Lenke til kommentar

Annonse

jeg har heller ikke fått dilla på noe spes, men pepsi max liker jeg IKKE lenger. Det smaker rart, samt kaffe smaker Zalo.

Er bare 12+3 på vei, så kan jo hende det kommer etterhvert

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Her går det i Iste og Kindermaxi dagen lang, uansett hvor kvalm jeg er. Ellers så må jeg i stallen og sniffe på hesten minst en gang om dagen, om ikke så sniffer jeg stallklærne mine. :P Beste lukta i hele verden!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Blodappelsin juice!!! Må være litt forsiktig pga syre i juicen, men akk så godt. Håper sesongen varer en stund. Ellers smaker ikke kaffe og te noe godt lenger.....:/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjellerlukt.... Er innom kjelleren en gang om dagen.

Har også utrooooolig lyst på stekt trolldeig, og tavlekritt!

Holder hardt å ikke springe å kjøpe kritt å knaske på!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Haha, morsom lesning! :) Jeg husker jeg hadde veldig dilla på ananasbrus fra Oscar Sylthe sist svangerskap! Var på tur i Molde-traktene og måtte tok med meg to kasser hjem i bilen fordi jeg var redd for å ikke finne på Østlandet, haha :lol:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg hadde dilla på å tygge skumgummi, tygge på det til det ble fuktig og så spytte ut igjen, samboeren min var avsted og kjøpte en hel madrass til meg for jeg ødela den vi hadde helt med å rive av biter... Lukten av nylagt asfalt var fantastisk, fikk et glass med asfalt i av en som jobbet på veien.. lakris og lav som vokser på stein var og helt fantastisk :D Utrolig hva men finner på :D Leverpostei har vært helt forferdelig å spise under begge svangerskapene mine....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva ER egentlig greia med kjellerlukt?

- og lukten av ny bøker/blader? Hvorfor er lukter det såååå godt?? Blir nesten litt gal av det, å ikke vite årsaken til at jeg bare må sniffe i meg den lukta?

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Gjest Angelstath

Jeg er ikke riktig i hue ellers... men salt, på alt! Unngå alt søtt. Når sambo har vært å trent...(blir litt kvalm av tanken, men der og da - himmelsk!!)...da klarer jeg ikke å holde meg unna! Sniker meg inn for en "klem"...må liksom bare sleike litt på han!!

Jeg er offisielt boinkers i hue av hormoner :s

Lenke til kommentar

Sniffe cheeseburger fra McDonalds. De er ikke spes gode å spise, men guuuuuud så deilig det er å trykke nesen nedi dem og drraaa inn lukta. Herrreguuuud! Yummi!!! 

Jenta mi satt i baksetet i går og ropte "mamma er blitt helt GAL"! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...