Gå til innhold

Oslo og Akershus - termin våren 2013


Jossse

Anbefalte innlegg

Hej! Jag skulle vilja att detta blev en tråd för alla i Oslo og Akershus som har termin kring våren 2013 och som har lust att lära känna andra (blivande) mammor i området. Det kan säkert bli ganska ensamt att vara mammaledig medan alla andra jobbar (!) Kanske fler som känner som jag? Kan inte alla skriva lite kort om sig sjäv, termindatum etc. Så att vi lär känna varandra :)

 

Jag heter Josefin och har termin 14. april. Jag är ganska ny i Oslo och tror att det vore väldigt värt att lära känna fler i samma situation.

 

Jag är 26 år (27 i december) och väntar mitt första barn tillsammans med min norrman (33 år). Flyttade till Norge i 2010 då jag direkt efter utbildningen fick jobb i Sunnmöre på lokal-TV. Blev tillsammans med min nuvarande pojkvän och flyttade till Oslo för att bo med honom. Arbetar fortfarande i lokal-TV med reklame- och programproduktion.

 

Jag är intresserad av friluftsliv, klättring, träning, dans, musik, resor, foto och film. Tycker om att lära känna ny människor och upptäcka nya kulturer och platser. äventyrslysten och tycker om nya utmaningar.

 

/Josefin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei :)

 

Jeg bor i Oslo.

Jeg er 30 år og har termin den 27.04.13. Dette er mitt første barn.

Jeg bor med min forlovede på Oppsal og har fått fødeplass på Ullevål.

 

Jeg er utdannet sykepleier og jobber som leder i hjemmesykepleien.

 

Koselig å treffe andre som er ca like langt på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 27 år, bor på Tåsen og venter mitt første barn med termin den 5 juni. Jeg flyttet til Oslo for 2 år siden da jeg var ferdig med studier. Jobber nå som psykolog. Vil gjerne bli kjent med andre kommende mødrer som man kan møte under mammaperm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei, formen har vært bra enn så lenge! Jeg var på ultralyd for noen uker siden og det var veldig tydelig at det var en gutt der inne! :) Føles litt mer virkelig nå når man vet kjønnet. Er fortsatt på navne jakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Heisann!!

 

Hadde vært koselig med en møte-gjeng. Jeg er 27, straks 28år og bor på Tåsen. Mitt første barn er rett rundt hjørnet nå, 4 dager til termin. En liten jente :) Ser dere har termin noe senere, men det er jo ikke så lenge i mellom likevel, og det hadde vært koselig å møtes.

 

Jeg er dyrepleier og jobber på en Dyreklinikk. Jeg har 2 hunder selv, så jeg er mye ute i skog og mark! Jeg er veldig klar for trilleturer i godt selskap :)

 

Deilig tid vi har foran oss, med vår og sommer! Jeg har allerede nytt mange permisjonsdager i solveggen. Helt fantastisk!!

 

Er formen bra jenter, begynner å bli klare? Jeg er passe lei nå, og håper at hun finner veien ut snart! God tanke at det max er 2,5 uke igjen!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei :)

 

Jeg hadde termin 14. Mars, men jenta mi kom 8. mars(på kvinnedagen ). Utrolig fin fødsel(havnet på Ullevål, selvom jeg hadde fødeplass på riksen - men der var det fult), gjør det lett igjen :D Jeg vil svært gjerne møte andre mødre og deres herlige små! :) Jeg fyller 30 år i november i år, jobber som sykepleier på sykehus. Jeg bor på hovseter med min samboer, og min 16 dager gamle datter Amanda =)

 

Lykke til til alle dere! Er nysgjerrig på hvordan det går? Do tell!! :)

 

Jeg er helt med på Facebook-side! Er ikke så flink til å sjekke forumet her jeg tenkte å lage en gruppe, men trenger visst å invitere noen på Facebook før gruppen kan bli opprettet. Kanskje dere vil sende meg navnet deres her på pm, så kan jeg legge dere til på Facebook :)

 

(Sitter her og ammer her midt på natta, hihi. Blir litt nattdyr av å ha ei lita ei ;).)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Har nå laget en ny facebookgruppe; BIM Oslo 2013!

 

Håper vi sees til trilleturer og andre sosiale sammenkomster! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...