Gå til innhold

P-piller for menn... AMEN!


*SommerFrisk*

Anbefalte innlegg

Tviler på det blir færre barn i grunn. Kan ikke skjønne at mannfolka klarer i det hele tatt å huske på p-pillen hver dag ;) Og hvis de i det hele tatt blir flinke til å ta p-pillen hver dag, så blir det vel flere som får kjønnssykdommer :(
Hvis det er en ting jeg skulle stolt på en mann for er det vel nettopp det at han hadde husket den p-pillen hver eneste dag! uplanlagte babyer skremmer jo vettet av de fleste med hengetiss..

 

Haha, joda sant det :) Det skremmer nok vettet av de fleste mannfolka. Jeg er nok bare preget av erfaringen med min egen mann, og hans manglende evne til å huske selv de minste ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her hadde det vært genialt!

Jeg vil ha flere barn, mannen vil ikke. Vel, da kan han få stå for prevensjonen, så slipper jeg å ødelegge kroppen min med hormoner.

 

Og hvis han ikke klarer å huske de pillene hver dag, vel, så er det ikke noe problem for meg ;)

 

 

(Men min mann har så lite lyst på en unge til, at jeg tror til og med ham hadde klart å huske de pillene) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliggift_

[quote name=ma(G)ma med to små :)' timestamp='1349286337' post='144603464] Her hadde det vært genialt! Jeg vil ha flere barn, mannen vil ikke. Vel, da kan han få stå for prevensjonen, så slipper jeg å ødelegge kroppen min med hormoner. Og hvis han ikke klarer å huske de pillene hver dag, vel, så er det ikke noe problem for meg ;) (Men min mann har så lite lyst på en unge til, at jeg tror til og med ham hadde klart å huske de pillene) ;)

 

Men hvorfor må DU stå for prevensjonen og ødelegge kroppen da? Han får sterilisere seg eller bruke kondom... Synes at det er den som IKKE vil ha flere barn som bør stå for prevensjonen, med mindre partneren ønsker å bruke prevensjon selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=ma(G)ma med to små :)' timestamp='1349286337' post='144603464] Her hadde det vært genialt! Jeg vil ha flere barn, mannen vil ikke. Vel, da kan han få stå for prevensjonen, så slipper jeg å ødelegge kroppen min med hormoner. Og hvis han ikke klarer å huske de pillene hver dag, vel, så er det ikke noe problem for meg ;) (Men min mann har så lite lyst på en unge til, at jeg tror til og med ham hadde klart å huske de pillene) ;)
Men hvorfor må DU stå for prevensjonen og ødelegge kroppen da? Han får sterilisere seg eller bruke kondom... Synes at det er den som IKKE vil ha flere barn som bør stå for prevensjonen, med mindre partneren ønsker å bruke prevensjon selv.

 

Fordi sex med kondom ikke er noe særlig for noen av oss, og fordi jeg (vi) synes det er ubetenksomt å sterilisere seg midt i småbarnstida. Hvem vet om man endrer mening når man på ny får sove hele netter og ikke er dønn sliten?

 

Men på sikt skal mannen sterilisere seg, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...