Gå til innhold

Januar/Februar-mager i Stavanger/Sandnes-området?!


ata

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som har lyst å være med å lage barselgruppe?! :-) Ser for meg at vi som skal ha barn i januar og februar kunne prøvd å dannet oss en koselig gruppe som kan treffes for kaffè og tur når bebisene har kommet. Jeg kunne godt tenke meg å startet med treff allerede i høst jeg da...kjekt å bli litt kjent før smårolligene kommer :-)

 

Hva tenker dere?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott!

 

Vi får vente litt å se om det ikke dukker opp flere her inne ila sommeren...så drar vi i gang treff til høsten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget en gruppe på FB som heter vinterbarn 12/13...lettere å samles der :-) Send meg navnet deres, enten her eller i inboxen, så legger jeg dere til som venn på FB h så inn i gruppen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har dere plass til en til?? Jeg har termin 4. mars - men det kan jo (hvis jeg er veldig heldig) bli baby i februar :))

 

Syns det hadde vært kjempehyggelig å bli kjent med flere fra Stavanger-området!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Sorry tregt svar :-)

 

Gruppa er hemmelig ja, men uansett hva jeg satte gruppa som så må dere være venner med meg på FB for å kunne bli med. Vet ikke hvorfor, men fikk det rett og slett ikke til på annen måte. Så om dere sender meg melding her inne med navnet deres så skal jeg legge der til som venn på FB :-) Så må dere akseptere, og så kan jeg legge dere inn i gruppa :-)

 

Neste treff er onsdag 15 august på Alle Tiderspå Sandnes kl 19 :-)

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 8 januar :-) Venter jente nr 2! Min første er 2 år når nr 2 kommer...så blir vel travelt kan jeg tenke meg...hihi... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...