Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Nei, jeg lar naturen gå sin gang. Blør såpass friskt at jeg egentlig ikke er i tvil om at dette ikke går veien. Regner med at tempen synker i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser den ikke sterkere ut nå? Spennende :) Håper magefølelsen din tar feil, tenk så morsomt om det hadde klaffet nå, sånn helt på tampem av prøvinga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at denne testen fra nå i kveld e langt sterkere enn den jeg tok for to dager siden. Men jeg blør minst like mye som en normal mens, og har i tillegg murringer i mage og rygg. Huff, håper likevel...

post-846720-0-59471100-1344536061_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt mye sterkere! Hmm, rart. Men noen blør vel en del og det går bra også. Hold på håpet så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er mye sterkere ja. Mye mye sterkere enn mine var. Venninna mi blødde masse + murringer, resultatet var en nydelig datter. Men så har hun også blødd bare litt og uten smerter, der det ikke gikk bra. Så er nok ingen fasit. Du må enten dra å måle hcg eller bare ta tiden til hjelp. Spennende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, den siste testen er jo mye sterkere, pluss tatt på kvelden! Jeg har også hørt om folk som har hatt flere menstruaSjoner og likevel har alt gått bra! Håper virkelig dette går bra med tanke også for at dere ikke har tenkt å prøve mer! Spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(føler jeg teppebomber tråden- håper dere bærer over med meg)

Status nå på morgenen: tempen fremdeles høy. Har ikke testet, av den simple grunn at jeg ikke klarte å du meg i går kveld, og dermed hadde jeg ingen flere tester.

Jeg blør ennå friskt og rødt, helt likt en vanlig mens.

 

Skal kjøpte en cb digital med ukesindikator i dag, så får vi se om den og slår utt positivt, eller ikke...

 

Legger ved temp kurven, hvis den kan kaste lys over noe...

post-846720-0-91988700-1344575168_thumb.png

Endret av najaden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg vært på apoteket og kjøpt CB digital - og tatt den, etter å ha holdt meg i 3 timer og tre kvarter, uten å drikke noe i denne tida.

 

Her er resultatet:post-846720-0-45187300-1344587508_thumb.jpg

 

..Noe som jo stemmer godt, i og med at jeg er 12 dpo i dag.

 

Men jeg jubler ikke ennå, for jeg blør og blør og blør, så OM dette skulle gå bra, er det et lite mirakel..

Endret av najaden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå regner jeg alt håp for å være ute. Tok en ny DocMorris (samme type som var klart positiv i går). Den er betydelig svakere i dag, så det er nok bare HCG som henger igjen etter en svært tidlig SA, ser det ut til.

 

Ja, ja. Sånn kan det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble så gla da jeg så bildet av den digitale. og ikke fult så glad da jeg så det siste her.. det kan henge igjenn hcg en stund etter om du har mista ja :( får bare vente å se litt ser det ut til.. tatt med morgenurin den DocMorris også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, verken denne eller den jeg tok i går - de er tatt under nokså like forutsetninger, så jeg tror nok at det bekrefter det jeg har mistenkt hele tiden: At noe festet seg, men at det dessverre ikke var liv laga.

 

Men det er helt greit. Litt trist, men ikke knust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så har jeg vært på apoteket og kjøpt CB digital - og tatt den, etter å ha holdt meg i 3 timer og tre kvarter, uten å drikke noe i denne tida. Her er resultatet:post-846720-0-45187300-1344587508_thumb.jpg ..Noe som jo stemmer godt, i og med at jeg er 12 dpo i dag. Men jeg jubler ikke ennå, for jeg blør og blør og blør, så OM dette skulle gå bra, er det et lite mirakel..

 

Oiii, dette er virkelig spennende:) Tror at du ER gravid jeg, tross friske blødninger. Har hørt mange eksempler, som nevnt ovenfor her jeg også, der graviditeten er en realitet som i din situasjon:) Krysser fingrene for deg!!!!! MASSE lykke til!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, fikk først med meg de siste innleggene nå...er ny i gamet her....er kanskje et ørlite håp enda, tross svakere hcg-måling....Hvis ikke, er det trolig enda større sjanse neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, fikk først med meg de siste innleggene nå...er ny i gamet her....er kanskje et ørlite håp enda, tross svakere hcg-måling....Hvis ikke, er det trolig enda større sjanse neste gang:)

Takk for hyggelig melding :-)

For meg blir det ikke en "neste gang", da jeg om min kjære har satt strek. Dette var min siste prøveperiode - en beslutning jeg er komfortabel med (selv om jeg ville blitt overlykkelig om det hadde gått bra denne gangen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhnei, blei også så glad når jeg så den digitale! Vet ikke heilt ka e ska si, men det er jo et lite håp enda, vent noen dager som sagt og ta ny test! Håper den siste docen var litt rar, ;) Har du forresten samme menssmerter som du bruker å ha, er noe annerledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! :( Er vel ikke noe poeng i å gi deg masse forhåpninger, det som skjer skjer, men kan jo likevel si hva jeg leste på lommelegen. En gynekolog der sa at testene kunne inneholde forskjellige mengder av ett eller annet (teststoff?), tilogmed i én og samme pakke kunne testene variere, og han anbefalte derfor ikke å sammenligne tester.

 

Jeg håper du er gravid! Men forstår at du ikke vil håpe for mye. Jeg følger spent med.

Endret av Bumblebeee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, fikk først med meg de siste innleggene nå...er ny i gamet her....er kanskje et ørlite håp enda, tross svakere hcg-måling....Hvis ikke, er det trolig enda større sjanse neste gang:)
Takk for hyggelig melding :-) For meg blir det ikke en "neste gang", da jeg om min kjære har satt strek. Dette var min siste prøveperiode - en beslutning jeg er komfortabel med (selv om jeg ville blitt overlykkelig om det hadde gått bra denne gangen).

 

Stemmer, det var vel deg som var samboer med han som skulle gjøre seg ferdig med studiene?! Krysser fingrene for deg likevel jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, fikk først med meg de siste innleggene nå...er ny i gamet her....er kanskje et ørlite håp enda, tross svakere hcg-måling....Hvis ikke, er det trolig enda større sjanse neste gang:)
Takk for hyggelig melding :-) For meg blir det ikke en "neste gang", da jeg om min kjære har satt strek. Dette var min siste prøveperiode - en beslutning jeg er komfortabel med (selv om jeg ville blitt overlykkelig om det hadde gått bra denne gangen).

 

Stemmer, det var vel deg som var samboer med han som skulle gjøre seg ferdig med studiene?! Krysser fingrene for deg likevel jeg;)

Nei, det var nok en annen du tenker på. Vi har bare valgt å sette stopp, av ulike årsaker.

 

Rime - har en del ryggsmerter nå, mer en vanlig. Blør også enda mer nå, så her er ingen tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najaden, så trist å høre :( kjenner jeg blir trist for deg! Synes virkelig det skulle gått din vei nå, uansett om du sier du ser deg fornøyd med de du har! Klem fra meg, og jeg håper det går bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går bare bra. Selvsagt litt lei meg for at det ikke gikk, men som sagt er vi jo så priviligerte at vi har tre flotte unger, så det finnes ikke synd i oss. Jeg ønsker dere alle lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går bare bra. Selvsagt litt lei meg for at det ikke gikk, men som sagt er vi jo så priviligerte at vi har tre flotte unger, så det finnes ikke synd i oss. Jeg ønsker dere alle lykke til videre!

Najaden... så trist at spiren din ikke festet seg! Vi er kanskje litt i samme situasjon. Har også tre, og prøver på nr 4... men snakker om hvor lenge vi egentlig skal forsøke før mannen bestiller time... Prøver å fortelle meg selv at jeg er overlykkelig over de tre vi har, men ønsker meg merkelig nok en til allikevel :) Kan dere ikke si "prøve ut året da?" Det har vi gjort!!!! Tar sjansen på å ønske en GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint det går bra med deg najaden! :) Håper du ikke slutter heeeelt å titte innom her! ;)

 

Her er el over hadde fult utslag på monitor på tirsdag så er vel 3 dpo, har en masse murringer i magen men tror jeg har litt sånn etter el, men litt usikker! Prøver å ikke tenke så mye på det og skal IKKE teste før etter ikm denne gangen! :) håpe, håpe, håpe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...