Gå til innhold

Noen morsomme hormonelle historier her?? ;p


Bee&Alie

Anbefalte innlegg

Haha, du anonym er jo et skoleeksempel på en hormonell gravid!

 

Marley & me er forresten en utrolig kjedelig film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, du anonym er jo et skoleeksempel på en hormonell gravid! Marley & me er forresten en utrolig kjedelig film :)

 

Trodde det var helt normal folkeskikk å ikke snakke om slutten på filmer og bøker uten en advarsel i det minste. Og nei, jeg er ikke den anonyme over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke engang snakk om når filmen "Marley and me" gikk på tv og bikkja døde... :P Disse veit jeg er kjipe historier i forhold til mange av deres... få høre! ;p

 

Den er på min checklist! Sippa som en unge, men var heldigvis aleine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noen kjerringer noen av dere er??? Du som startet tråden, dette skulle være en morsom tråd, men du ødelagte faktisk en filmkveld for noen av damene her inne. Så hva med å beklage og heller bli ferdig med saken? Men nei, du må slenge dritt? Hva så om filmen er fra 2008? Har du sett ALLE filmene fra 2008? Jeg har ikke sett den filmen dere snakker om (såvidt jeg vet hvertfall), og jeg er sikker på at det er mange andre som ikke har sett den heller. Og da er det din oppgave og ødelegge filmopplevelsen for alle disse??? Skjerp deg! Greit at du ikke tenkte over at det ble dumt å skrive hva som skjedde i filmen, men når man gjør en feil, beklager man seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for noen kjerringer noen av dere er??? Du som startet tråden, dette skulle være en morsom tråd, men du ødelagte faktisk en filmkveld for noen av damene her inne. Så hva med å beklage og heller bli ferdig med saken? Men nei, du må slenge dritt? Hva så om filmen er fra 2008? Har du sett ALLE filmene fra 2008? Jeg har ikke sett den filmen dere snakker om (såvidt jeg vet hvertfall), og jeg er sikker på at det er mange andre som ikke har sett den heller. Og da er det din oppgave og ødelegge filmopplevelsen for alle disse??? Skjerp deg! Greit at du ikke tenkte over at det ble dumt å skrive hva som skjedde i filmen, men når man gjør en feil, beklager man seg!

 

Men å bruke så mange spørsmålstegn og utropstegn er helt i orden, og er overhodet ikke med på å lage dårlig stemning?

 

Jeg bare spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha!! Dette må da nesten være planlagt! Er det mulig å bli så lei seg fordi noen sa en ting fra en skikkelig rævva film? Her bevises det virkelig hvordan gravide blir :P

Filmen er forresten skikkelig dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke se Titanic - den synker og mange dør :(

 

Ja, for det blir akkurat det samme...... -___-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha!! Dette må da nesten være planlagt! Er det mulig å bli så lei seg fordi noen sa en ting fra en skikkelig rævva film? Her bevises det virkelig hvordan gravide blir :P Filmen er forresten skikkelig dårlig...

 

Noen sa ifra pent om at det går an å fjerne spoileren, men HI ville heller krangle og være ekkel. Har ikke noe med å være gravid å gjøre, men normal folkeskikk er faktisk å ikke ødelegge filmer for andre, uansett når de er fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noen kjerringer noen av dere er??? Du som startet tråden, dette skulle være en morsom tråd, men du ødelagte faktisk en filmkveld for noen av damene her inne. Så hva med å beklage og heller bli ferdig med saken? Men nei, du må slenge dritt? Hva så om filmen er fra 2008? Har du sett ALLE filmene fra 2008? Jeg har ikke sett den filmen dere snakker om (såvidt jeg vet hvertfall), og jeg er sikker på at det er mange andre som ikke har sett den heller. Og da er det din oppgave og ødelegge filmopplevelsen for alle disse??? Skjerp deg! Greit at du ikke tenkte over at det ble dumt å skrive hva som skjedde i filmen, men når man gjør en feil, beklager man seg!
Men å bruke så mange spørsmålstegn og utropstegn er helt i orden, og er overhodet ikke med på å lage dårlig stemning? Jeg bare spør.

 

 

Den dårlige stemningen er nok lagt for lenge siden, av den som laget tråden selv til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid selv nå og ble temmelig trist av at du bestemte deg for å spolere plottet i Marley og meg, siden mannen min og jeg skulle ha en kosekveld hjemme med akkurat den filmen. Hva med å tenke seg om før man poster ting?
haha! seriøst? Det er en film fra 2008.. at du ikke har sett den enda er ikke mitt problem. Den har gått på TV flere ganger.. Må passe på så ingen avslører slutten på "dirty dancing" også nå da...
Faktisk helt normal folkeskikk å ikke avsløre plottet til noen filmer, uansett hvor gamle de er. Jeg har pleid å like deg, men nå er du visst bare enda ei av de surmaga gamle kjerringene her inne. Trist.
Man må le litt når du får det til å høres ut som en helt forferdelig ting av meg å skrive "hva med å tenke seg litt om før man poster ting" lissm.. jeg kunne godt ha beklaget om også du ikke hadde uttalt deg som en surmaga kjerring. "litt dumt at du avslørte slutten på den filmen nå, jeg som akkurat skulle til å se den" da skulle du fått en oppriktig "beklager!" fra meg! :) Men her skal anonyme angripe med en gang.
Jeg skrev "hva med å tenke seg om", ikke du. Les over hva du skrev. Syns det var temmelig surmaga, og gravid som jeg er så syns jeg det var trist å høre. Hva var galt med hva jeg sa egentlig?

Jeg oppfattet deg som temmelig "surmaga". "hva med å tenke seg om før man poster ting" synes jeg var litt vel overdramatisk til en gammel film som har gått på TV mange ganger. Som sagt... hadde du sagt ifra på en ordentlig måte, skulle du fått en beklagelse fra meg med en gang! Men syntes det ble komisk å ta sånn på vei.. skulle tr jeg hadde tråkket noen skikkelig på tærne med personlig, sårende temaer! Men ødela jeg filmkvelden deres så beklager virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tr.trolla... Hva er galt med hva de to første sa? Helt seriøst? Jeg har lest over begge kommentarene mange ganger nå og jeg skjønner ikke hva som fikk deg til å tenne så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for noen kjerringer noen av dere er??? Du som startet tråden, dette skulle være en morsom tråd, men du ødelagte faktisk en filmkveld for noen av damene her inne. Så hva med å beklage og heller bli ferdig med saken? Men nei, du må slenge dritt? Hva så om filmen er fra 2008? Har du sett ALLE filmene fra 2008? Jeg har ikke sett den filmen dere snakker om (såvidt jeg vet hvertfall), og jeg er sikker på at det er mange andre som ikke har sett den heller. Og da er det din oppgave og ødelegge filmopplevelsen for alle disse??? Skjerp deg! Greit at du ikke tenkte over at det ble dumt å skrive hva som skjedde i filmen, men når man gjør en feil, beklager man seg!

Som jeg sa til frk. anonym som jeg ødela filmkvelden for... hadde hun vært "litt" mindre dramatisk og sagt ifra på en ordentlig måte skulle jeg beklaget med en gang. Så så.. rolig nå! har beklaget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tr.trolla... Hva er galt med hva de to første sa? Helt seriøst? Jeg har lest over begge kommentarene mange ganger nå og jeg skjønner ikke hva som fikk deg til å tenne så?
Haha! har JEG tent? :P jeg lo! å det må jeg inrømme at jeg fortsatt gjør ;p Har ikke snakket om de to første? Endret av tr.trolla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi; Jeg skrev det første innlegget om at du burde slette spoileren. Hvorfor kunne du ikke bare slette den setningen og gått tilbake til en morsom tråd? Hvorfor er det sååå viktig for deg å krangle så voldsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tr.trolla... Hva er galt med hva de to første sa? Helt seriøst? Jeg har lest over begge kommentarene mange ganger nå og jeg skjønner ikke hva som fikk deg til å tenne så?
Haha! har JEG tent? :P jeg lo! å det må jeg inrømme at jeg fortsatt gjør ;p Har ikke snakket om de to første?
De to første innleggene om at du bør slette spoileren. Jeg syns ingen av dem er spesielt ekle. Det er derimot svarene dine. Hva var galt med de to første kommentarene til spoileren din?

Ingenting galt! Jeg bare lo litt og syntes den 2. anonyme ble noe dramatisk. Som sagt, mindre dramatisk og si ifra på en normal måte, og det hele ville vært mindre komisk, og jeg ville beklaget med en gang! Nå har jeg beklaget så la nå den ligge, og la tråden handle om det den skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tr.trolla... Hva er galt med hva de to første sa? Helt seriøst? Jeg har lest over begge kommentarene mange ganger nå og jeg skjønner ikke hva som fikk deg til å tenne så?
Haha! har JEG tent? :P jeg lo! å det må jeg inrømme at jeg fortsatt gjør ;p Har ikke snakket om de to første?
De to første innleggene om at du bør slette spoileren. Jeg syns ingen av dem er spesielt ekle. Det er derimot svarene dine. Hva var galt med de to første kommentarene til spoileren din?
Ingenting galt! Jeg bare lo litt og syntes den 2. anonyme ble noe dramatisk. Som sagt, mindre dramatisk og si ifra på en normal måte, og det hele ville vært mindre komisk, og jeg ville beklaget med en gang! Nå har jeg beklaget så la nå den ligge, og la tråden handle om det den skal!

 

Du beklager etter å ha slengt masse dritt... Voksent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi; Jeg skrev det første innlegget om at du burde slette spoileren. Hvorfor kunne du ikke bare slette den setningen og gått tilbake til en morsom tråd? Hvorfor er det sååå viktig for deg å krangle så voldsomt?

Jeg vil ikke krangle frøken, men jeg får ikke redigert tråden min! Prøver... så vennligst ikke ta det som en selvfølge at jeg vil krangle.. makan altså! :P Sitter ikke her inne 24/7 og har akkurat logget meg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tr.trolla... Hva er galt med hva de to første sa? Helt seriøst? Jeg har lest over begge kommentarene mange ganger nå og jeg skjønner ikke hva som fikk deg til å tenne så?
Haha! har JEG tent? :P jeg lo! å det må jeg inrømme at jeg fortsatt gjør ;p Har ikke snakket om de to første?
De to første innleggene om at du bør slette spoileren. Jeg syns ingen av dem er spesielt ekle. Det er derimot svarene dine. Hva var galt med de to første kommentarene til spoileren din?
Ingenting galt! Jeg bare lo litt og syntes den 2. anonyme ble noe dramatisk. Som sagt, mindre dramatisk og si ifra på en normal måte, og det hele ville vært mindre komisk, og jeg ville beklaget med en gang! Nå har jeg beklaget så la nå den ligge, og la tråden handle om det den skal!
Du beklager etter å ha slengt masse dritt... Voksent...
hehe.. huff!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å fjerne spoileren for dem som ikke har sett Marley and Me?

Beklager! får ikke til å redigere hovedinnlegget.. hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er nok et bevis på at alle temaer sklir ut her på dib :)

Man må ha tunga beint i munnen når man starter en tråd, så man ikke tråkker noen på tærne! :P Enkelte leiter etter ting å kritisere, uansett hvor harmløs tråden er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira med en av hver
Denne tråden er nok et bevis på at alle temaer sklir ut her på dib :)
Man må ha tunga beint i munnen når man starter en tråd, så man ikke tråkker noen på tærne! :P Enkelte leiter etter ting å kritisere, uansett hvor harmløs tråden er..

 

Så det beste er å ikke starte noen tråder, være anonym og aldri svare på tiltale ;)

 

PS: Har selv enda ikke sett Marly & Me, men er av typen som gjerne vil vite alt før jeg ser på en film eller et tv-program. Så hvis jeg ser på noe så dumt som Top Model eller Ungkaren, så sjekker jeg alltid på nettet for å se hvem som vant etter første episode. Ja, jeg er rar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...