Gå til innhold

7-9 MND (gammle 5-6)


Harfåttprinsen:)

Anbefalte innlegg

Hei hei :) flott at dere har det fint :) Her har vi trillet x2 og prinsen sov i en time og trekvarter i vogna uten rugging idag :) JIPPI :D

 

Hannah :) Du er jammen meg flink :) ikke alle som takler slikt :)

 

Prinsen og mammaen ;) vi har kjøpt en brukt bunad vi :) for det er jo som du sier de vokser jo så fort :/

 

Flinke babyer vi alle har :):D

 

Hvordan er dag duppene deres nå?? Legger dere de bare ned og de faller i søvn selv? eller er det litt mer om og men?

Her er det ikke bare og legge han ned nei.. vil helst bli bysset/bært på dagtid... tenkte jo og redusere til to dupper, men sover så kort tid av gangen :/ idag var han våken 3t etter vi sto opp,men duppet varte bare en halv time.... så det ble tre dupper i dag også :/

Men på kveldstid sovner han av seg selv...

 

Nå har han lakt seg og vi skal planlegger turen til helgen :)

 

Håper alle har hatt en fin dag,får en fin kveld og en herlig natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peacock:

Jeg jobber som assisterende ferskvaresjef på en Meny-butikk, så jeg har vært på kurs i å kutte biffer ;)

Mmm! Den tomatsuppen skal vi prøve! Kanskje jeg skal skrive ned gulrotsuppa vi lagde i helgen til dere ;)

Vi er på utkikk etter bunad til navnefesten til mini, så da skal vi opp på senteret imorgen! :) Er en nameit-butikk der!

 

Harfåttprinsen:

Første hvilen legger jeg han rett i vogna og rugger litt så er han i dyp søvn på en, to, tre!

 

Nå er mini i seng, pappaen har vært superflink og lagt helt alene :) Ingen problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :)

 

Her har svigermor kjøpt inn bunad og gleder seg som ett barn til 17.mai :)

 

Vi har vært på shopping idag, handla ingenting så shopping og shopping. Like før jeg handla bilstol men besinnet meg å skal vente en liten stund til, er jo alltid tilbud der ute. Det sto mellom Britax multitech og acta graco cosmic comfort. Men men får undersøke litt til.

 

Kvelden var kjedelig, mini var sur som ett uvær. Dubbene har vel vært litt rare idag så sikkert derfor. Han har våknet opp å vært hysterisk en gang allerede ikveld. Vet ikke hva som skjer om han drømmer og våkner, men han går fra 0-100 på 2 sek. Men sover søtt nå da, vet ikke om det har sammenheng med mange inntykk idag.

 

Disse dubbene er noe herk.. Her er det sjelden vi kan legge han ned og han sover med engang, det har skjedd men.. Ofte tar det tid og vi må være der. Med trilling går det fort, men så er det jo dette med at vogna stopper da !! Hehe nei ikke lett, vi jobber også med å få 2 dubber, men rett og slett ikke hver dag det er gjennomførbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Nå er det vår! Et skolekorps marsjerte rett forbi blokken vår! :-) Som tidligere musiker er det jo stas, første året på lenge jeg ikke skal jobbe 17 mai, så skal bare nyyyyte! Permisjon er jammen stas :-D Ellers har vi fått et nyt ord idag. Trodde mini skulle si rrrrrrråååååå som han pleier, men det ble rrrrrrNING! Ning, ning, ning. HEHE! Og så er tannen kommet frem - det er skarp!

 

Nimas, vår gutt våkner også noen ganger etter vi har lagt han. Idag var han mer sulten. Kjenner det godt igjen på MAAAMAMAMAAAA gråten; det betyr MAT (ikke mamma - eller kanskje det er synonymt?). Men nå sover han søtt og forhåpentlig lenge. Har du forresten sjekket prisen på bilsete i utlandet? Vi kjøpte maxicosi sete + base for det samme som bare setet koster her. Mener det var fra kiddies24.de i tyskland.

 

Mamma i Lykkerus, jeg vil gjerne ha oppskriften på gulrotsuppe! Kan ikke få for mange grøntsakssuppeoppskrifter, vettu! :-) Hvor i Oslo bor du? Og er det noen av dere andre som bor i byen? Vi bor på Oppsal/Godlia.

 

Zazzy, så morsomt med krabbing og barselgruppekos! Flere i barselgruppen min som krabber nå men ikke min, gitt. Han er begynt å løfte benene inn under seg, men greier ikke å løfte overkroppen samtidig. Han er ikke så flink til å flytte på seg heller når han ligger på maven, det går s-a-g-t-e. Når han ligger på ryggen greier han å flytte på seg - og havner gjerne med bakhodet på gulvet utenfor leketeppet - og da er det hyling, stakkel....

 

Harfåttprinsen: Om vi ikke er ute å triller sover han som regel i vippestolen eller sengen. Han får soveteppet over seg og ellers minst mulig stimuli. Da sovner han av seg selv. Vi har fått veldig bra rutiner på sovetidene nå, så det er veldig deilig å bare kunne legge han når det nærmer seg sovetid :-) 2 dupper var løsningen for oss - før ble det bare tull.

 

Jaja, nå skal vi kose oss med Borgen og en kopp kakao, og så er det sengetid. Hav en fin aften de damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peacock: Ja, det er stas å ha fri på 17 mai ja :) Det blir morsomt, må nok se om vi ikke finner en billig bunad tror jeg, de er jo så søte da :)

 

Hvordan ser dagen deres ut om dere har bare 2 dupper ? Når sovner de for kvelden da?

 

Her har vi litt innkjøringsproblemer med 2 dupper, så noen ganger blir det 3, å da blir den 3 litt sen, og han sovner ikke før rundt kl 20...

 

natten har vært god, smokk 2 ganger, ellers sovet, HURRA :D

 

Ha en fin dag damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaargh! Her er det bare tull om dagen! Brukte 1 1/2 time på leggingen i går! Fullstendig krakilsk baby. Var ikke overtrøtt heller, for våknet fra siste dupp kl 16..... Fikk heller ingen ny mat i går som hun kunnne reagert på, og kjenner ingen flere tenner. I tillegg har hun begynt å våkne kl 5 hver morgen :( Umulig å få henne til å sove videre. Er så trøtt i dag at jeg føler meg uvel. Er nødt til å legge meg tidlig i dag, for å få et par ekstra timer søvn. Harfåttprinsen: dere hadde jo en morgenfugl en stund ja? Bedret dette seg av seg selv? Evt hva gjorde dere for å endre det??

 

Zassy: gøy at hun er så sosial og frempå med andre babyer og voksne :) Her er hun veldig skeptisk, begynner som regel å gråte når hun kommer "face to face" med andre babyer :) Egentlig vært sånn hele tiden, men bedrer seg vel etter hvert :)

 

Harfåttprinsen: Mini her sover kun i vogn ute, og rugges i søvn. Men nå etter at vi forlenget våkentiden mellom duppene er det veldig lite rugging som skal til før hun sover tungt :)

 

Prinsen og mamman: vi har to dupper! står vanligvis opp 6.30 (nå for tiden kl 5!), og første dupp blir da 9.30. Sover 1 1/2-2 t. Andre dupp blir rundt kl 14, sover da 1 time. Legger seg kl 19. Regn med litt innkjøringsproblemer ja! Var flere ganger vi måtte ha 3 dupper. Men prøv så langt det går å bare ha 2, blir litt sutring men etter hvert virker det som de "skjønner" at de må sove lenger på de 2 duppene de får :)

Har forresten veldig lyst på en sånn babybunad :) De er dyre ja, men veeeldig søte :) Smiske litt med mormor kanskje he he :)

 

I dag har vi ingen planer, mest lyst til å sove sove sove men mini sover kun ute i vogn og da tør jeg ikke legge meg - føler jeg må ha ett øye på vogna. Hva skal dere i dag, og hvordan har natta vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest peacock

Vi har hatt en kjempefin natt. Fortsatt urolig når han akkurat er lagt, men igår var han bare sulten. Fikk mat kl 2.45 og sov til 7, ellers ikke en lyd :-)

 

Prinsen og Mamma'en: Han legges nå kl 19 og vi står opp rundt 7. Han sover ca 10-12 og 15-16, maks våkentid på 3,5 time, men for det meste rundt 3 :-) Om han sover kortere første duppen prøver vi å få han til å sove litt lenger på andre duppen, så det samlet blir rundt 3 timer. Når han sov 3 dupper gikk leggingen etterhvert fra 1930 til 2030 til 2130, så for oss var det absolutt på tide å bytte :-)

 

1down: Så slitsomt å ikke få sove! Kan du ikke sette babycallen ut i vogna? Da kan du kanskje få slappet av en liten stund. Om du har på myggenett er der ingen katter som kan komme inn :-)

 

Til alle dere som har jenter vil jeg anbefale å se etter jentebunader på Bogerud tekstil om dere bor i Oslo! Er så utrolig fine - nesten så jeg skulle ønske min også var jente, haha!

 

Nå er det litt ryddings her, så trilletur og så skal vi møte barselgruppen kl 12. Fin dag til dere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) i natt våknet hun en gang for mat, ellers sovet for seg selv og sto opp kl 8, deilig. Men det som virkelig var supert var at i går når hun sovnet så våknet hun ikke mere slik hun pleier!! Hun bare sov, det er kanskje andre gangen i hennes liv at det har skjedd, hehe, hun pleier jo alltid å våkne etter 30-60 min og så må vi "legge på ny". Så denne pappalegginga begynner jeg virkelig å få troen på! Men må si at det var litt fælt i går igjen, liker ikke at hun gråter sånn ved legging..men det gjør hun når jeg skal legge også så er ikke pga pappaen liksom, legger deres babyer seg greit og rolig stort sett?? skulle ønske det ikke var sånn gråt, vil jo ikke at hun skal forbinde senga med noe fælt.. men vi lurer på om hun rett og slett ikke er trøtt nok at det er derfor det blir sånt styr?? erfaringer?? Hun har 4 timers våkentid så skulle tro det var nok.. Hvilke tegn gir deres på at de er trøtte?? Her pleier hun som regel å gni seg i øynene og begynne å småsutre, blir også litt rød rundt øynene på en måte og gjesper, men er sjelden hun gjør dette på kvelden, bare på dagtid (B-menneske??) I kveld tenker vi å vente litt lenger før vi legger henne og ser om vi får noen skikelige trøtttegn først.

 

Ble mye om legging dette ;) Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings :) I går var kvelden litt så som så, han våkna med hylgråt flere ganger og det tok litt tid før han slappet av igjen. Han er rolig når han kommer oppi sengen som regel. Kanskje litt småprotest avogtil, men får smokken og vi sitter litt ved siden av så går leggingen ganske bra.Kjedelig med gråten ved legging zassy, men kjenner til flere som har hatt/har det slik. Pappaen hennes er nok kjempe flink siden det har gått så bra :)

 

Leggingen er jo ett evig tema på denne tiden, interessant å lese om andres erfaringer også. Kommer jo opp mye tanker som er ganske like :)

 

Vel kvelden var kjedelig, for min del ble den værre da jeg ikke fikk sove når vi la oss. Lys våken (hehe skjønner jo åssn de små har det) Tenkte bare på at jeg snart skulle opp med mini. Sovna og da sutra han etter smokken. Sovna og våkna av verdens søteste småbabling :) Hadde ikke klokke noe sted, men tenkte det var underlig hvor opplagt jeg var!! 0830 !! Ikke rart da, men han har ikke sovet såå lenge på det jeg husker. Ved legging kl 19 så er han opp 06-0630 :D

 

Nå skal vi snart hente oldemor for miniferie hos bestemor som bor en time unna oss :) Skal bli koselig :)

 

Ha en herlig dag, med herlige babyer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen :) ser ut til at de fleste har hatt en fin natt.. Vi har ikke hatt det.. våknet førstegang 23, og etter det har han våknet vær time.. Lite søvn, men tror han hadde vondt i magen.. Ga han nemmelig 8mnd middag igår (kjøpte feil glass)... så tror det kan være problemet...

 

Her er det ikke problemer på kvelden med legging... men på dagtid... nekter,skriker og styrer når han blir lakt... jeg tar han opp,legger han ned osv....

 

Idag blir det bare avslappning:)

 

Håper alle får en fin fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsen og mamman:

Vi har to hviler, og alt fungerer mye bedre de dagene han ikke har behov for tre hviler.

Står opp, to timer våkentid

Sover 1,5-2 t

2-3timer våkentid

Sover 2-2,5 t

Legger seg mellom 19.15 og 19.45

Sover som regel totalt 2,5-3,5 t per dag.

 

Peacock: Bor du på Oppsal? Jeg bor på Manglerud og jobber på Meny på Lambertseter! ;):P Oppskrift kommer om en liten stund ;)

 

Zazzy: Har du en rutine dere kun gjør før hun skal legge seg? Vi slet med at han trodde at når vi la han kl 19 så var det en hvil. Så han våknet etter noen timer lys våken og vi måtte virkelig streve for å få han i seng igjen. Tok det opp med helsesøster og hun sa vi måtte være obs på hvor sen siste hvilen var og at han måtte gå gjennom en fast ting hver kveld som kun skjedde når han skulle sove for natten.

Derfor begynte vi å notere alle måltid og hviler, da så vi raskt hva som fungerte. Her spiser vi grøt, tar tran på stellebordet, han bader med pappaen, får på pysj og jeg tar han med i senga i helt mørkt rom og ammer. Når han er mett legger jeg han ned i senga og han sovner der. Noen dager må han selvfølgelig ha litt ekstra stimuli, som kosing på ryggen eller sang. Men det tar pappaen seg av. Jeg er der kun under ammingen.

Her skrikes det aldri, men han er ingen "skrikebaby" heller, aldri vært. Han kan sutre noen ganger, men det er kun hvis vi har hatt sent besøk og han ikke får roet seg ordentlig før legging. Eller hvis han har mage/tann-vondt.

Vi begynte å legge han 21, så når det var en fast rutine og han skjønte at det var natt ble han trøtt tidligere for hver uke som gikk. Nå legger han seg mellom 19.15 og 19.45. Alle dager er ikke en dans på roser, men det går generelt helt fint, helt uten skriking.

 

Så flott at mange har hatt fine netter, her har gubben vært oppe og sett hockey inatt. Og jeg våknet med minis føtter i fjeset. Hadde tydeligvis sovnet hos oss under siste ammingen. Godt mannen var våken og visste det for jeg var heeelt i ørska!

 

Harfåttprinsen: Håper dere får slappet av og at natten som kommer blir bedre!

 

Vi får besøk av mormor idag og skal ut og titte på bunader! :) Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma i lykkerus ja vi har prøvd å holde oss til samme rutine lenge, det er grøt, så bad/dusj/stell og så litt sang, pupp og senga. Men i blant har kanskje tiden etter stellet blitt litt lengre fordi hun virker såå opplagt og våken så har på en måte ikke vært vits i å legge henne. Kanskje vi skal forskyve alt slik at det blir rett i seng. Gjør dere andre andre rutiner som kan være lurt??

 

Det er det som er at hun er ingen "skrikebaby" hun heller, er kun ved legging at hun skriker og da tenker jeg at det "er" noe..hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så kan det hende det kunne virket bedre å amme på rommet, men det som da skjer er at hun skriker sånn når jeg går og pappaen skal ta over, så vi har funnet ut at det er bedre jeg ammer på stua og så kan han holde henne en liten stund der og da går jeg inn i et annet rom så kan de gå på rommet, da blir det ikke sånn at hun hyler fordi de forlater meg eller jeg forlater dem.. skal ikke være lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zazzy: Skjønner.. Er ingen lett sak og ingen babyer er like. Men jeg legger han aldri fra meg hvis han er urolig. Da ligger jeg med han i senga vår og koser han inntil meg. Holder han litt "fast" så han skjønner at leketiden er over. Så legger jeg han ned i senga hans når han har roet seg. Jeg går ut, så hvis han lager lyd kommer pappaen inn. Så vi "bytter" ikke på en måte. Jeg "legger" han, så hvis det ikke går tar pappaen over.

 

Vi slet litt med skriking før vi fikk seng. Han lå i vugge de første gangene vi prøvde å legge han alene. Det endte med at han SKREK så fort han nærmet seg vugga. Selvom vi til slutt satt den i stua og nesten ikke brukte den skrek han når han kom i den. Virket som om han assosierte den med å være alene. Så sov han med oss noen måneder til vi kjøpe seng. I den gikk det fint å sove alene. Men den hadde vi jo inntil vår seng frem til han begynte å krabbe. Da måtte vi sette på alle veggene og flytte den, men den overgangen gikk ganske greit.

 

Håper dere finner ut av det. Forresten, du kan jo prøve å legge henne i sengen etter amming. Også sitte ved siden av senga hennes så hun seg noe av deg, men ikke ansiktet. Så kan du synge eller bare nynne rolig. Pleier å hjelpe her. Har hørt at hvis de ser ansiktet ditt vil de bare bli mer oppspilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tips, greia er jo nå at jeg vil at hun skal bli vant til at pappaen også legger så nøler litt med å amme og så legge..tenker at det er bedre at jeg ikke er involvert i leggingen enn at jeg er der og så går og så kommer pappan, han sier at da skriker hun og ser mot døra hele tiden.."roper" på meg liksom :/

 

Ja har hørt at man ikke skal se de i øynene med legging fordi det stimulerer enda mer, men hadde ikke hørt det med ansiktet..her liker hun å ta på ansiktet mitt helt til hun sovner, da blir hun stille med en gang, men det er jo dette vi prøver å "avvenne" litt nå fordi jeg blir dønn sliten av det og fordi da vil hun kun ha meg. uff..når jeg skriver nå så får jeg så dårlig samvittighet, føler jeg bare bør ta meg av leggingen igjen så hun slipper å gråte, alle sier man bare må føle selv hva som er riktig, men det er ikke så lett..jeg føler ikke det er riktig med all gråten, men pappaen mener hun bare sliter med å sovne og at det ikke er meg hun roper etter lenger..så vi ser litt forskjellig på det, han synes litt gråt er greit, jeg blir helt fra meg..Har jo vært så godt når han har lagt, og det har jo også gått ganske raskt, men denne skrikinga altså! uff!!

 

men skal ikke klage mere nå, får bare prøve å finne ut av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer oppskrift på verdens beste gulrotsuppe :) :) :P

 

Kraft:

Rapsolje

1 kg blåskjell

1 kinesisk hvitløk eller to fedd vanlig

2 sjarlottløk

1 ss vineddik

1 dl hvitvin

 

Suppe:

1 kg gulrøtter

100 g smør

1 dl helmelk

Persille

 

4 biter rød fisk (kan sløyfes)

200 g bacon (kan sløyfes)

 

Vask og skrubb blåskjellene.

Bank de som er åpne i kjøkkenbenken, de som ikke lukker seg skal ikke brukes

 

Finhakk hvitløk og sjarlottløk.

Varm oljen i en kasserolle til det ryker.

Ha i blåskjell, løk, hvitløk og hvitvin.

Ha på lokk og la det koke i ca et minutt.

Ta av lokket og sjekk at alle blåskjellene har åpnet seg.

 

Sil kraften fra dette over i en kasserolle.

Skrell og skiv opp gulrøttene, ha dem i kraften.

Fyll med vann til gulrøttene dekkes.

Kok til gulrøttene er møre.

Kjør suppen i blender eller mos med stavmikser.

Ha i smør og melk. Smak til med salt og pepper.

 

Stek fisken i pannen til den har fått en gyllen farge. Man trenger ikke ha noe i pannen. La fisken ligge en liten stund til den har fått en overflate, da slipper den. Når du snur fisken slår du av platen og lar den gjøre seg ferdig selv.

Rød fisk trenger ikke gjennomstekes.

Sprøstek bacon og legg over et tørkepapir.

 

Server retten med suppe, litt persille på toppen. Legg fiskebiten i midten og pynt med noen blåskjell på siden. Strø over bacon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Oi, her har dere kost dere idag :-) Mamma i Lykkerus, takk for oppskriften! Kanskje vi skulle trillet en tur rundt østensjøvannet engang? Da møtes vi jo halvveis :-)

 

Zazzy, om jenta de griner når hun skal legge seg uansett om du eller pappaen legger hende tror jeg ikke du skal bekymre deg for om hun har det bra :-) Her gjør vi som Mamma i Lykkerus, legger han først når han er trøtt, ammer i sengen, og om han ikke roer seg blir vi liggende til første gjesp. Da går det som regel fint å flytte han til sengen. Ofte sovner han mens han spiser og da er det både vanskelig å få han til å rape pluss at han våkner etter en halv time - kanskje han ikke vet hvor han er? Tror vi skal teste å legge han 15 min før. Vår kveldsrutine er grøt, ny bleie + pysj, d-vitamin, tannpuss, litt lek på teppet til han er trøtt og så amming. Ca samme rekkefølge hver dag :-)

 

Ellers har vi hatt en fiiiin to timers skogstur idag - et rådyr sprang over stien bare ti meter fra oss! Mini sov som en stein. På barseltreffet hadde verten bakt fantastiske grove horn og jeg var kjempesulten, så det var super deilig :-) Nå tar vi en pust i bakken - jeg har skrevet et brev til skolen mens mini og pappaen sover sødt. Etterpå skal vi se en film og kose os med restemat og kanskje noe søtt til dessert :-)

 

Har deres dag vært fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt det er vondt for deg! Vi har samme greie her og tenkte vi skulle teste i kveld. Det jeg tenker er hvis pappan er der og prøver å roe, går inn og ut osv så er hun jo ikke alene. Hun er bare sta fordi hun vil ha deg. Det tror jeg vil gi seg hvis du gir han og henne en sjanse. Prøv å ikke være der og høre henne gråte. Han er der for henne og det må du stole på. Gir du etter hver kveld vet hun det og gir seg ikke. Men jeg vet det er tungt!! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, i kveld skal jeg legge fordi pappaen skal bort på trening, er nesten litt spent på hvordan det skal gå, lenge siden jeg har lagt henne nå føles det som. Men vi ble enige om at vi skal ta henne rett på rommet etter kveldsstellet, så nå prøver jeg å drøye med å gi henne grøt, evt får hun få grøt men ikke bli stelt med det samme så får vi se hvordan det går. Og at vi skal gi henne en liten kosestund på rommet før hun skal i senga slik at hun får sjansen til å "lande" og roe seg litt ned før hun skal i senga.

 

Bortsett fra det har hun gulpet kjempemye i hele dag, nesten så jeg lurer på om hun er syk? var jo nettopp å møtte masse babyer i går på barseltreffet, jeg fikk meg nettopp en dusj av gulp over meg da vi lå å tullet på gulvet - herlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en super legging! foreløpig da ;)

Begynte å lage grøt 18.20, rett i baljen etterpå, og så rett på soverommet da var klokka blitt 18.50. Ammet en god stund samtidig som vi hørte på lullabysanger på babycallen, koste litt etterpå, hun var stuptrøtt. Protseterte litt da jeg la henne i senga, da fikk hun en singlet jeg har hatt på meg, la nesen mot den, pakket henne godt inn og holdt en hånd på magen hennes.. stilt!.. måtte inn et par ganger pga småsutring, men da holdt det at hun så meg så snudde hun seg mot puta, holdt hånda litt på henne igjen..nå sover hun :) Så deilig med en skrikefri kveld! Regner med at det ikke blir helt likt når pappaen skal legge i morgen..men så lenge det ikke blir kjempemye gråting så skal dette gå bra, nå skal vi prøve å gjøre legginga helt likt..bare at han ikke kan amme da, hehe! Håper dere andre har en fin kveld nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go kveld go kveld :) Her har dagen gått i ett :P Masse besøk,trilleturer,babysang :)

 

Her har jeg prøvd med to dupper men han sover så kort og blir en kjempesur og overtrøtt gutt til kvelds :( holdt på lennge for og få han til og sovne ikveld :/ så tror vi på ha 3dupper ennå....

 

Zazzy... Flott at det gikk bra ikveld :) håper det fortsetter slik :)

 

Mamma i lykkerus.. Takk for deling av oppskrift :)

 

Håper natten blir goo :)

 

Nå er det omelett her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Her har dagen også gått i ett :) Vi har hatt en fin dag, men skjønner ikke helt hvordan vi skal få dette duppestyret til å gå opp.. Vært fint om han kunne sovet lange dupper, men kan vel ikke få i både pose og sekk ;)

 

Idag er jeg stup trøtt, enda jeg har sovet så mye de siste nettene som jeg ikke har gjort på lenge..

¨Håper dere får en god natt og god kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prinsen og mamman og Harfåttprinsen kan godt hende det går seg til når guttene blir litt eldre, her ble det tre dupper i en overgangsperiode når vi prøvde på to, bare noen få dager vi greide å faktisk ha to, men plutselig gikk det, og jeg tror egentlig det mest var fordi hun var klar for det, er jo ikke såå lenge siden vi begynte med to dupper her heller og jenta mi er jo litt eldre enn deres gutter? Så ikke gi opp, plutselig blir det bedre :) og i mellomtiden får dere bare ha tre dupper når det ikke går med to. De styrer en del selv disse små, det skal være sikkert!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er jo de som er sjefene ;)

Det blir vel greit snart, får man håpe :) Håper leggingen deres snart går seg til, en dag skal vi alle bare legge de ned, så sovner de av seg selv og sover hele natten ;) Det må være lov å drømme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...