Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Da var veiedagen her for min del og den viste + 600 gram.. Og der gikk motivasjonen min rett i bånn.. Hmph..

Nei, får begynne å gå MYE mer drastisk til verks. Kan ikke fortsette sånn som dette.. Har MINST 60 kg som Må av..

Her er det fra nå av innstramming på hva jeg spiser, hardere trening og rett og slett en skikkelig skjerpings..

Har gått turer hver dag denne uka, i raskt tempo, 1 timer hver dag. Spist ca 1600 kcal per dag, hatt styrketrening med sit-ups i 1,5 time tilsammen.. KANSKJE det var den dåpen som ødelagg litt, men ikke sååå mye vel? usj..

Nei, full fokus.

 

Sorry, litt negativ nå..

Siden du har vært så flink, å trenet masse. så har du neppe fått på 600g fett. Det skal mye til før man går opp 1kg. Så du har sikkert bare samlet på vann eller så er det blodvolumet ditt som har økt. Trener man masse, så økerblodvolumet, å da kan man fort få 600+ på vekta:) Bare fortsett i samme baner, så går du sikkert ned 600g ++ til neste veing :)

 

Denne uken for meg har jeg hatt noen sprekker, en dag spiste jeg eplekake og en annen dag spiste jeg is.. Men har enda noen dager igjen til Onsdag og veiedag. Så det er vel bare å fortsette, så kommer jeg kanskje under 70kg i neste uke. Sist vekt viste 70, kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg tenkte jeg bare ville tipse de som prøver å kontrollere matmengden og ikke spise så mye, om vektklubb.no. Der får du beregnet hvor mange kalorier du skal spise hverdag utifra hvor mye du skal gå ned og på hvor kort tid. Der skriver du opp alt du spiser i løpet av dagen og ser hvor mange kalorier det er. Hvis du fører opp trening så kan du spise mer. Treningsprogrammet kan du også få. Jeg syns det er kjempeeffeltivt og har gått ned 5 kg på 4 uker, har enda 20 igjen da :)

 

Lykke til, alle slankere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskler veier mer enn fett så hvis man trener mye kan jo vekten virke demotiverende iblant! Frem med målebånd jenter! :) og hvis du får i deg så lite kcal westroze så pass på at du får i deg nok proteiner! Regn litt på hva idealvekten din er, og prøv å få i deg 2 gr protein per kilo av det. Da er det fett og raske karbohydrater du kutter, og du får samtidig i deg nok proteiner til at det lave kcalinntaket ikke vil tære på den muskelmassen du har :)

 

Diett.no er også er supert sted å registere inntak/aktiviteter! :)

 

Lykke til i ny uke jenter! :) Heia heia!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet lite tips til de av dere som holder på med styrketrening: prøv å jobbe hardt og effektivt med de store muskelgruppene; lår, rumpe, rygg. Ettersom de er de største muskelgruppene er det også der man har størst potensiale til å øke hvileforbrenningen! Litt dype Knebøy med vekt i hendene, utfall og rumpehev (glutebridge) kan gjøre underverker ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. -0,2kg i denne uken.

jaja, nedgang er nedgang. Men, jeg skal vel egentli bare være glad jeg ikke gikk opp da. FÅtt i meg alt for mye søtt.

SÅ np blir det full skjærpings pÅ trenigen og ikke minst pÅ maten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta idag, den viste 80,7. Ned 0,2 siden lørdag. Var jo litt kjapt å veie seg igjen, men skal på fest på lørdag, så skal ikke veie meg rett over helga i alle fall :P

 

Hadde egentlig ikke forventet vektvedgang, så er fornøyd med det. Prøver å være flink, det går i det minste rett vei hehe :)

 

Har ikke hatt tid å trene denne uka. Men har heller knapt hatt tid å sitte i sofaen/stolen min, så det går nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mentha & Junior

All nedgang er god nedgang! :)

Her har jeg ikke veid meg ennå, og nå har jeg spist frokost, så det erl itt seint. Får ta det i morgen.

MEN jeg har nok ikke gått noe ned. Var og ga blod forleden, og ble såpass gåen etterpå at jeg måtte ha meg en sjokolade for å få opp blodsukkeret. Og så var jeg et bunnløst hull av sult resten av kvelden! Kjære vene, føltes som skikkelig munchies, var nesten så jeg hadde lyst til å gå løs på blomstene på bordet. Merkelige saker :P

Men det positive er at jeg har fått drukket MASSE vann, så jeg kan forhåpentligvis skylle ut litt av fandenskapen fra de siste dagene hehe.

 

Og så skal jeg ha jentekveld i morgen, så da blir det vel litt vin og godt. Skal lage taco da, så da kan jeg spise stort sett grønnsaker uten at det ser rart ut ;)

Ellers har jeg fått slåss litt med redskaper, materialer og kyr de siste dagene, så jeg har vel fått bitelitt trim hehe :P Og i dag skal huset skrubbes, så da blir det litt til. Regner det som trimpoeng jeg altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig tenkt å utsette veiing til neste uke, da jeg er midt i den månedlige oppblåsningsperioden nå, men hoppet på vekten allikevel i morges og ble nesten overrasket da den viste 76,2! Jippi! Bare 1200 g igjen så blir jeg påspandert shopping! Jippi :) :) :)

Meeen, i kveld er det utskeiing, med sushi og kinodate, men fy søren, det synes jeg jommen jeg har fortjent!

God helg til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Jepp jeg bor på gård :) Så litt bevegelse blir det da i løpet av en dag, selv om jeg ikke får trent.

Så flink du er! Jeg tør ikke veie meg, men merker at jeg har gått ned litt i cm, for klærne passer bedre :)

Koos deg med sushi og kino! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg er inne i en god periode nå :D Derfor er det nesten litt synd at vi skal ut og spise og drikke imorgen, men jeg skal leve også, så får ta det igjen neste uke :)

Selskap på søndag også ja.. Jaja det gikk så fint sist at jeg klarer nok å styre meg denne gangen også :P

 

Jeg har ikke trent idag, men har gjort husarbeid, så det får bli dagens trim. Jeg har så vondt i armene nå at jeg bare orket ikke både husarbeid og trening idag. Det er jeg glad for også!! For samboeren som skulle ta barna idag er på overtid. Det er jo ikke noe problem å ha barna hjemme (storesøster er ute og leker), men når jeg har så vondt har jeg bare lyst å ligge for meg selv å syte :o

Han skal i alle fall få ha dem imorgen hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vi skal i en bursdagsfest i kveld, kjenner jeg gru-gleder meg! Men, det er vel slik det er i det virkelige livet, av og til er det fester, får vel bare gjøre det beste ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få slenge meg med eller? Jeg skal trenger litt motivasjon og en plass jeg kan lufte tanker:)

Jeg har ikke så mange kilo jeg skal ned, men 10 kg ca. Startet på 72,6 kg og vil ned til ca 60 kg. For øyeblikket trener jeg til 30 days shred, og logger all maten jeg spiser. Skal over på fast trening 3 ganger i uka etter den 11.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mentha & Junior

Velkommen skal du være :)

Jeg har en særdeles dårlig helg matmessig sett. Huff, så ille har jeg ikke sprukket siden lenge før jul :/ Tror ikke engang jeg tør å skrive ned alt crappet jeg har spist! Sukk, at det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok havnet litt utpå i helga selv. Blitt litt vel mye godt i dag, men ny dag i morgen. Da satser jeg på en flott utedag i hagen med litt raking og løping med ungen:) Også siste økt av nivå 2 på 30 days shred!!! Ferdig med 2/3!! :)

 

Har lest hele tråden og dere har jo hvert flink!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag igjen.

131,9 og 133 cm søndag 22. april

130,8 og 125 cm i dag...

Så 1,1 kg minus og 8 cm borte

Så da håper jeg jeg klarer å fortsette å være flink neste uke også ^^,

Endret av Westroze og tulla♥©
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg igår, da var jeg 80,1kilo. Det går rett vei igjen :)

Var på fest igår og det var bånn gass og masse drikke. Selskap og god mat idag.

Starter på rett spor igjen imorgen :D Er veldig motivert :)

 

Vi er kjempeflinke :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helga over og ny uke på vei:)

Har endelig blitt ferdig med nivå 2 av 30 days shred og skal nå igang med nivå 3.

Veier meg ikke hver dag i uka enda, men veier meg etter endt nivå(hver tiende dag) Så jeg skal veie meg i morgen:/ Spent!

Har vært skikkelig godtesjuk i dag, og det hjelper ikke at gubben ligger ved siden av meg med 200 gram melkesjokolade og diger glass Cola... Men holder meg hard, og tenker på vekta i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det heldigvis vært lett i forhold til at samboeren og jeg har en avtale, han spiser kun potetgull 1 gang i mnd (han er potetgullholiker, no kidding.. Tror om han hadde fått lov hadde han badet i potetgull), og så spiser vi 1 eventyrsjokolade (24 g melkesjokolade) hver lørdag.

I tillegg har vi blitt mer kontrollerende på hva vi spiser så vi ikke overspiser som vi har gjort tidligere. Drikker ikke brus heller.

Han har siden jul tatt av seg over 10 kg =D (Uten å trene.. faktisk..)

 

Og når det kommer til selskap, man kan heller tenke sånn at man har lov til å skeie ut, men da får en trene godt i dagene etterpå så en kanskje får det litt bort.

 

Det er godt man er litt motivert her :) Stå på jenter, dette klarer vi =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er..

 

Jeg vil også slanke meg, men med en fryktelig slitsom familiestuasjon er det vanskelig å finne motivasjon til noe annet enn å fungere i hverdagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det veiedag for meg og vekta viste ned 0,6 kg på 10 dager. Hadde forventet mer, men siden jeg trener hver dag så blir det vel muskler i tillegg. Har nå gått ned 1,4 kg på 3 uker, og det er ca 1,5 mindre enn jeg hadde håpet.

Jeg ligger på 1600 kcal per dag, og har ikke hatt de store utskeielsene. Håper kiloene går raskere av fremover. Skal i tillegg til 30 days shred begynner å gå litt nesten hver dag. Så da får vi se:)

 

Start 10.april - 72,4 kg

20.april - 71,6 kg

30. april - 71,0 kg

 

Håper det går bra hos dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedgang er nedgang sier jeg :D

 

Det går bra her! Vi var på fest på lørdag så igår var ikke sååå streng. Men idag har jeg hatt veldig lyst på sjokolade, siden jeg hadde kjøpt inn til igår. Faktisk så hadde jeg ikke så lyst på igår så det ble bare noen få biter. Men nå ligger den der og roper på meg da. Så idag har det blitt litt mer mat enn jeg vanligvis spiser, ville heller være mett enn sulten når jeg kan høre sjokoladen høyt og tydelig helt inn i stua. Blir sen middag sånn omtrent om 30 min, men sånn er det noen ganger.

Jeg er steinklar på onsdag. Også imorgen, men føler alltid at det går bedre når jeg er tilbake i rutinene :P

Jeg var så godt på vei før helga (etter påske) og jeg plukker opp tråden der jeg la den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DÅRLIG dag! Begynte med at treningssenteret var stengt, så det ble bomtur. ute på tur i knallværet fikk pappaen og jr is, så da ble fristelsen for stor for mor også gitt... Vi gadd ikke gå inn for å lage middag, så da ble det pizza, en flaske hvitvin på deling i solveggen etter at jr var i seng, og nå popcorn! På en tirsdag... Blæh, føler meg ganske dritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. føler meg nesten gravid igjen, for har hatt sjesk på gulrotkake, isbiter og elgsteik i 2 døgn nå.. Har holdt meg forleøpig, så håper jeg klarer å psyke ut sjeskenheten min snart.. Må ikke gi etter for presset..

 

L-83; en ny dag i morra, tenk ikke at hele uka er ødelagt pga en dag.

Man er menneskelig og da er det normalt å gi etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er steinklar for å fortsette å være flink imorgen :D

 

Har blitt litt tull nå disse dagene etter vi var ute på livet, men har motstått sjokoladen og isen så det er vel godt for noe :)

 

Nå blir det spennende å se om armene holder til jobb imorgen og torsdag, de har det grusomt idag :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...