Gå til innhold

September/oktober-barn i vente:-):-)


nurkisimaven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sjetnemarka:) Blir samme jordmor/helsestasjon på oss da:) Regner med at vi sikkert treffes!:):) Gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på sunnland helsestasjon eller hva den nå heter. Har fått time den 14.mars. Er 9+5 i dag :) Ser frem til å passere 12 uker.... Ting blir litt mer sikkert da :)

 

Enn du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :) Snart 6 uker på vei. Så kan jo hende de kommer neeesten samtidig:) Jeg blir 25 i år. Jeg skal på sunnland 1 mars. Grunnet personlige årsaker. Derreter igjen 22 mars:) Er invitert på en samling for gravide i april, regner med du blir invitert og:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) det høres koslig ut. Spennende tider det her.... Krysser fingrene for at alt gå® bra nå. Lyst til å handle babyting hehe

første gang for deg og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har handlet en body, bukse, noen sokker og en lue:D bare for kos, blir tante i år og, så hvis det skulle gå galt kan jeg alltid gi det bort.. Første gang for meg og. Har to stebarn som bor hos oss 50% da, så er jo vant til barn :):) Vi må da absolutt holde kontakten, ikke så mange jeg vet om som er gravide med nesten samme termin som meg:D Hvor er du egentlig fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er supert å ha litt trening da :) jeg er gentlig fra Vestfold. Utenfor Tønsberg, men er over 10 år siden jeg har bodd der. Hadde vært koslig å fått il et treff da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...