Gå til innhold

Mange stygge navn for tiden.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke fatte at folk vil bruke navn som Leander og Nelly. Mariell,Ella,Solan og Boye er også grusomme.

Hvilke navn liker du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er mange navn jeg ikke liker.

Som Leander, Nathaniel, Matheo, Jessica, Michelle, Isabelle og slike navn. Og på den andre ytterenden så har jeg også lite sans for Gyda, Gorm, Ask og den type navn.

Jeg er nok ganske ordimær og kjedelig i navnesmaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan heller ikke fordra de lange, veldig internasjonale navnene..

 

Cornelia Isabella... Blæh!

 

Meeeen -Smak og behag :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

solan og boye var kanskje litt spesiellt.. men de fire første er da ikke stygge? kanskje veldig vanlige/populære, men ikke stygge?

 

vet ikke om jeg kan komme på navn jeg virkelig ikke liker.. krisander hadde vel ikke vært mitt førstevalg, og ikke preben heller..og en del navn jeg synes er kjedelige eller utdatterte. sånn som lars, per, jan, osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chanelle, Nathaniel, Carosander, Krisander, Sjur, Emiiiiiil, Bruse, osv. grusomme navn...

 

Solan, er ikke det fuglen fra Flåklypa da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noen navn i seg selv er stygge. MEN! Enkelte kombinasjoner kan være veldig uheldige. Som når noen tar skikkelig amerikansk poppisnavn som Vanessa, Michelle, Chantal osv eller de nymotens guttenavn Chrisander, Leander osv og setter det sammen med et erkenorsk eller bibelsk navn. For eksempel, Ruth Michelle, Isaias Chrisander osv. Skikkelig kræsj i mine ører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn er jo så personlig at det som er fint for noen, er nydelig for andre. Og godt er jo det!

 

Er kjempeglad for at ikke alle har lik smak så det hadde vært 25 Lukaser og Emmaer i klassene ;-)

 

Personlig er jeg lite fan av Leander sjangeren og Chrisander syns jeg er grusomt!!!!

 

Emma og Leah og Thea og ikke minst Ea!!!!!! Grusomt!!!!!

 

Men at andre liker det, er da bare hyggelig. Det jeg syns er vakkert, syns andre er horribelt, og det er greit:-)

 

God jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Er ikke dette en ganske unødvendig post? Dere legger opp til at barn skal Google navnet sitt og finne kjipe kommentarer om det fra voksne. Eller tro at det er innafor å snakke på denne måten om andres navn. Ja, meninger og følelser rundt navn er subjektive, og alle trenger ikke å like samme navn. Men man kan vel holde seg for god til å poste på nett at noen navn er «stygge» eller «grusomme» eller whatnot? Til dere som leser noe kjipt her om navnet deres her, husk at det har blitt valgt fordi noen synes det var skikkelig fint, og at du som bærer navnet vil fylle det med din helt personlige og unike stil. ❤️

Anonymkode: 0e4e2...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke dette en ganske unødvendig post? Dere legger opp til at barn skal Google navnet sitt og finne kjipe kommentarer om det fra voksne. Eller tro at det er innafor å snakke på denne måten om andres navn. Ja, meninger og følelser rundt navn er subjektive, og alle trenger ikke å like samme navn. Men man kan vel holde seg for god til å poste på nett at noen navn er «stygge» eller «grusomme» eller whatnot? Til dere som leser noe kjipt her om navnet deres her, husk at det har blitt valgt fordi noen synes det var skikkelig fint, og at du som bærer navnet vil fylle det med din helt personlige og unike stil. ❤️

Anonymkode: 0e4e2...7eb

Og hva er poenget med å dytte opp en 6 år gammel tråd? 🙄

Anonymkode: d2829...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og hva er poenget med å dytte opp en 6 år gammel tråd? 🙄

Anonymkode: d2829...a5f

Her er jeg faktisk enig med deg. Dytte opp en gammel tråd for å fortelle at det er unødvendig å diskutere navn. Nå er den lettere søkbar på dib óg.

Anonymkode: 8ed22...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 07/12/2011 at 11:07 AM, Anonym bruker said:

Liker ikke sånne sosse dobbeltnavn som Leah- isadora eller Emma-josefine. Angelica er også grusomt

Leah Isadora og Angelica er jo ikke sossenavn men skikkelig harry white trash-navn som skriker dårlig smak lang vei.

Anonymkode: 6485d...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 07/12/2011 at 11:09 AM, Anonym bruker said:

Er mange navn jeg ikke liker.

Som Leander, Nathaniel, Matheo, Jessica, Michelle, Isabelle og slike navn. Og på den andre ytterenden så har jeg også lite sans for Gyda, Gorm, Ask og den type navn.

Jeg er nok ganske ordimær og kjedelig i navnesmaken.

Det blir nok Gro og Svein på dine barn, ja.

Anonymkode: 6485d...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke dette en ganske unødvendig post? Dere legger opp til at barn skal Google navnet sitt og finne kjipe kommentarer om det fra voksne. Eller tro at det er innafor å snakke på denne måten om andres navn. Ja, meninger og følelser rundt navn er subjektive, og alle trenger ikke å like samme navn. Men man kan vel holde seg for god til å poste på nett at noen navn er «stygge» eller «grusomme» eller whatnot? Til dere som leser noe kjipt her om navnet deres her, husk at det har blitt valgt fordi noen synes det var skikkelig fint, og at du som bærer navnet vil fylle det med din helt personlige og unike stil. ❤️

Anonymkode: 0e4e2...7eb

Om du synes posten er unødvendig kunne du jo latt den ligge i fred, som den har gjort siden 2011....

Anonymkode: 36dea...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/21/2018 at 9:14 AM, Anonym bruker said:

Og hva er poenget med å dytte opp en 6 år gammel tråd? 🙄

Anonymkode: d2829...a5f

Fordi den er søkbar. Det betyr at hvis noen, feks et barn, googler navnet sitt og det er nevnt her, vil man lese det som står. Da fortjener man å også finne en annen type kommentar. Men for min del kunne tråden definitivt helst vært sletta.

Anonymkode: 0e4e2...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...