Gå til innhold

Da var hode festet, uke 31...flere?


Gromjenta

Anbefalte innlegg

har fått vite at den lille har lagt seg til rette og hodet er festet, er det flere her inne som har fått samme beskjed som er ca like langt?:)

vet det kan ta lang tid ennå før lillegutt kommer men synes det er litt godt å ha kommet "helt dit" hvor man får beskjed om at hodet er festet;)

ikke utålmodig jeg nei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Med førstemann var hodet festet i uke 31, men denne gangen ligger lillemann med rumpa ned og jeg er 34 + 3. Han har ikke festet seg ennå, så jordmora mener han fremdeles kan snu seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 uker nå, og på kontrollen i uke 32 hadde ikke hodet festet seg, men han ligger godt ned i bekkenet med hodet da. Siden dette er nr to så er det jo ikke sikkert han fester seg heller, men jeg håper han har festet seg når jeg skal på kontroll igjen til uke 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg er nå i uke 36 og det er ikke festet enda, men ligger godt nede i bekkenet, 5 uker igjen, så har god tid til festing hehe... Nr 1 festet seg ikke før rett før fødselen.... men hadde jo håpet å få før termin denne gangen... litt lei nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet var fortsatt ikke festet på kontrollen nå på tirsdag, men han ligger langt ned med hodet da. Han stabiliserer ihvertfall bekkenet mitt godt nedi der nå. :P Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...