Gå til innhold

Flere som venter ?


Line-RM

Anbefalte innlegg

Er det noen andre her i Feb klubben som enda venter på sin kjære lille baby ?

 

Jeg hadde termin 20 Feb og venter i spenning enda ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag var jeg hos jordmor og alt var i orden med oss begge to. Hun sjekket meg og jeg hadde ingen åpning, men begynner å mykne til litt. Hode satt litt høyere enn hun trodde, men siden dette er vårt 2 barn er det visst helt normalt ( sønn som blir 20 mnd den 3 mars, så to tette her i hus)

 

Skal til sykehuset på Torsdag til både JM og lege visst . Blir spennende å se om det skjer noe før .

 

Har dere noen tanker om å bli satt igang ? Jeg vil helst at det skjer naturlig ... men en får jo se da !

 

Er fra Kr.sand jeg, hva med dere da ?

 

Hilsen mæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det skjer av seg selv, men begynner å lure litt nå.

Skal til legen imorgen og han sa at da blir jeg satt opp til overtidskontroll mest sannsynlig torsdag eller fredag, kom an på hvor travelt det var på føden. Hadde vært fint med en ultralyd for å sjekke at ting står bra til med den lille.

Er fra Sandnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Jeg er fra Oslo.

Håper at noe skal skje av seg selv. men samtidig ønsker jeg å føde fortest mulig.

Dersom det går 2 uker, så mister man to uker av permen med babyen, det synes jeg er dumt.

Får se hva de sier på Ullevål imorn tidlig, kanskje kommer jeg hjem med baby i armene. Har fra før en på 3,5år, og hun kom ut en uke før termin. Derfor er jeg veldig utålmodig denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg venter litt jeg også nå. Har det ikke travelt, men har termin 15/3, så det nærmer seg jo. Var på sentkontroll på sykehuset i dag. Har hatt seteleie fram til nå, men fikk beskjed i dag om at han ENDELIG!! hadde snudd seg. Jippi. Ikke ks og ikke setefødselt, ble utrolig letta i dag.

Så nå gleder jeg meg til normal fødsel.

 

Har et par venninner som er blitt satt igang, var visst ikke noe særlig... riene blir litt ujevne, og kommer visst litt plutselig. Det går visst fra ingenting til murring til pressrier... å så dabber gjerne ting av før det går i pressrier igjen, da gjerne med litt mer medisinering... Ikke vet jeg.

 

Så lenge alt er ok med mor og barn, er det vel en fordel å "vente" på naturen tenker jeg....

 

Jeg er også fra krs :-) Vi har treff på Jonas B 3/3 kl 1900, kanskje du har lyst til å komme, hvis babyen lar vente på seg?

Mvh, M

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...