Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

Gratulere så masse tante-ku, åh, fikk et pitte lite stikk av misunnelse her! :)

Blir så klart glad for at dere blir gravid, men har det littegranne tungt i dag. Sluttet jo å blø sist fredag og det holdt opp i to dager men så begynnte jeg å blø igjen mandagen, så i dag blei jeg seriøst driiiit lei av å blø, begynnte å gråte, og klarte ikke stoppe før etter et par timer, og da tror e det var fordi jeg var utslitt, hehehe, føler meg bra no, men er veldig lei! Håper bare det er tr slik at det slutter om et par dager, og så håper jeg at det blir fulltreffer på første forsjøk, for no vil jeg slippe å blø på mange, mange, mange mnd, synes jeg fortjener det etter å ha blødd i nesten 2 mnd!! :-\

Huff det var ikke meningen å ødelegge den gode nyheten, men jeg er bare så lei om dagane! Sliten liksom!

 

Bomsa: jeg håper virkelig at du får gode nyheter på tidlig ul!

Endret av Rime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tjohooooooo tante ku!!!!!! GRATULEEEEEEERER SÅ MYE!!!!!!! Jaggu meg fikk du innertier!!!!!!! Digger, digger og digger...Deilig å kunne leve på andre sin lykke gitt...hohohohoho!!!!! Nå får du se til å knipe sammen alt du kan de neste 9 mnd. Denne spira skal ut i dagslys og gi deg og resten av familien grå hår og enorm lykke!!!!!!!! For det har jeg bestemt (knis, ble bare så innmari glad!!!!!) Liker at gravidlista begynner å ta seg opp!!!!!!

 

Rime: Du og jeg får klaff neste gang, ikke sant??? Så kan vi henge her sammen og skravle om den forferdelige kvalmen, angsten, murringene, gleden osv, mens Bomsa kan komme med innspill om hvor deilig det er at kvalmen endelig har sluppet taket ;-) og tante - Ku og alle de andre henger seg på :-D Det er så knakende godt å få gråte i blant. Skulle ønske jeg kunne vært sammen med deg å gitt deg en super, duper, deilig tussemor klem....Du får ta i mot gjennom pcn din ;-) Jeg heier sinnsykt masse på deg også!!!!!!

 

Tigerlise: Fyllesjuken er bare sundt hehehehe...værtfall når det ender med at syklusen kanskje hiver seg rundt og normaliserer seg!!!!!! Håper du nyter litt alene tid også!!!!

 

Jeg for min del syntes det var litt vanskelig å reise på jobb i dag. Eldstemann kom i fanget til meg med en bok om påske og lurte på hvorfor Jesus lå død der, etterpå lurte han på om vi skulle dø...så rett før jeg skulle reise hadde vi "døds praten"...sukk, han tok så inderlig godt rundt meg å klemte meg hardt og sa: "Mamma jeg vil ikke at DU skal dø"...og med det været som er ute nå og vite at jeg måtte ut å kjøre osvosvosv...ja, da var det litt vondt, men godt!!!!!!!!!!!

 

Jeg fikk monitoren min her for ett par dager siden, har ikke fått sett så mye på den enda, men nå er jo tanta akkurat reist, så stresser lite med det...skal få bestilt testpinner slik at vi kommer i gang v neste mens (som garantert kommer, og dere, bare vent til det nærmer seg, da begynner testefesten...sukk...og skuffelsen og sinnet og forbannelsen osv sann mine ord) Jeg har uansett, etter at jeg ble så sint i januar, gått ned en buksestørelse (glede) og funnet ut at jeg har litt lavt stoffskifte, som etter blodprøve sett2 var bitte litt bedre, så her må jeg vente på å ta ett sett med blodprøver til om 3 mnd...så får vi se...jeg er ganske sikker på at spira ikke kommer til å sitte før jeg får behandling for det hersens stoffskifte, humøret kommer sikkert heller ikke til å bli så mye bedre. Jobber som ett h...om dagen for å ikke irritere meg over gubben og prøøøøøve å synes at det er ok at han tar på meg osv...Det er slitsomt, men det MÅ bare gå. Har bestilt ei bok til han til bursdagen som er ei slags 40 dagers dagbok/ arbeidsbok om hvordan få kjærlighetslivet på gli igjen. Vi har sett filmen som er bygd på den boka og vi begge syntes den var helt genial!!!!!!!!!! Så håper at han gidder å ta hintet og lese den. Ut over den har jeg ikke lyst til å gi han noe (skal bake ei kake, men det er mest for min egen del...:-P) Jeg fikk ett par gamasjer og ei "billig bok" som jeg hadde fra før...jeg ble så skuffa og lei meg at jeg gråt (i skjul) i flere dager etterpå...Skuffelsen knyter seg fremdeles over hjertet når jeg tenker på det. Dette er ikke første gangen det skjer for å si det sånn...vanskelig å tenke selv skjønner dere!!!!! :-(

 

Nok syt og klag. Jeg har to småttiser som elsker meg over alt på jord, jeg har dere damer som jeg kan dele ALT med. Jeg har fast jobb, mat på bordet og tak over hodet....likevel for en velsignelse å klage....

 

Ha ei riktig god natt damer. Jeg skal være på vakt 5 netter nå, så det blir sikkert litt skriblerier...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Da er det dagen for ultralyd.

Er nervøs for at det skal være noe galt med det lille nurket som vi endelig har klart å beholde, men de utfordringene får vi ta når de kommer. Tenker slik: Det er bedre å vite slik at man kan forberede seg og omgivelsene hvis det skal være noe.

Jeg har venner med barn med syndromer og handikap og vet litt om de utfordringene det ligger bare i det administrativet også kommer jo det følelsemessige og fysiske i tillegg.

Men nå skal jeg ikke ta utfordringene på forhånd..:-)

Kvalmen er grusom denne gangen, nå har jeg passert 12 uker og håper hvær morgen at denne dagen skal det slippe....jeg venter enda:-)

Gubben er kommet hjem fra gutteturen til Istanbul, fikk parfyme og pengebok.

Kjære elskede mannen min hadde luktet i timesvis for å finne en parfyme som var god og luktet lite...slik at jeg tåler den nå...og han klarte det faktisk..:-)

Det er kjempedeilig å kunne lukte noe annet en såpe..

Jeg har også oppdaget at det hjelper på humøret å ordne meg, selv om jeg er dritdårlig og føler meg som et dass, så blir det litt bedre med å dusje, ordne seg på håret, kle på seg og sminke seg litt.

Har også fått med nye sko..:-D Hærlige slo med hæler, så jeg får bare bruke dem før jeg blir så fremtung at det er umulig å bruke dem.

Hvordan går det med dere andre?

Tanteku, har du fått flere symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sniker seg inn*

Begynner å bli småurolig for syklusene mine, jeg. Har i alle år hatt sykluser som ei klokke - men nå er det bare rot og tull :( .Forrige syklus var på 21 dager, og gangen før det 28. Ikke noe morro å få mensen en uke før tiden, når man prøver og prøver! Begynner å bli redd for at det kan være for sent å bli gravid, 38 år som jeg er blitt.

 

Nå er jeg på dag 7 i syklusen, og tanta har forlatt meg for denne gang, heldigvis. Klarte forresten ikke å dy meg mandag - tok en test På TROSS av at mensen var helt normal (bare ei uke tidlig) - den var selvsagt blendavit (skulle bare mangle).

 

Nå går jeg inn i den artige uka i PPen - masse sex og kos! Så krysser jeg fingrene for en normal syklus denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle "si hei" her jeg...

 

Kort om meg: Blir 31 i år, samboer 38. Ble gravid i desember rett etter at jeg slutten på p-piller, men mista i januar/ferbruar... Fikk helt sjokk da jeg testet positivt, da jeg prøvde i seks mnd. å bli gravid med eksen min for 2.5 år siden, uten hell. Merker at jeg er veldig, veldig stressa for ikke å få det til nå - dette er andre pp. etter at jeg fikk mens tilbake etter at vi mistet. Samboer forsøker å berolige meg med at vi nok er en bedre "match" en meg og eksen, siden det gikk raskt forrige gang, men kjenner at jeg ikke hører helt på det øret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg najaden :) Kjipt med uregelmessige sykluser. Har slitt med det hele livet, jeg...

 

Bomsa, masse lykke til på UL! Måtte det være en frisk og sprellende liten minibaby inni der :D Håper kvalmen gir seg igjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig bomsa å ha rundet 12 uker :) Har akkurat starta på uke 5. Har murringer og blir fort svimmel, og kjenner av og til noe i bekkenet, spesielt på jobb... Men jeg er jo selvfølgelig livredd for å miste på nytt :(

 

Har ikke kontaktet jordmor eller lege, vil vente. Jeg kjenner noen som jobber på legekontoret vårt (en er mor i bhg min) og jordmora holder til i samme avdeling. Er redd for at hen ene helsesekretæren skal være ute med nyheten før vi selv er klar (det opplevde søstra mi)

Hos gynekologen på sykehuset er det liten vits å ta kontakt, der jobber svigersøstra mi, og jeg stoler ikke på noen for tiden :(

 

Er hjemme med minstemann i dag, astmaplager ingen vits å være i bhg å ikke kunne leke uten å bli tungpusta.

Så da brukes dagen min til å småsove litt innimellom ;)

 

Krysser fingrene for flere graviditeter her inne :)

Og ønske velkommen(?) til Anon-Cru og najaden, har ikke sett innlegg fra dere før, så jeg vet ikke om dere er nye eller kommet tilbake :)

 

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen så mye Najaden og Anon-cru..:-)

Syklusen min gikk også helt av skaftet da vi begynte å prøve på nr 2...rart det der.

Kjenner den frykten for at det skal være noe galt med meg så jeg ikke blir gravid.

Prøv å tenk at du har jo vært det en gang, så da blir du det helt sikkert igjen..:-)

Her gikk ultralyden bare bra, alt så bra ut og hun syntes tilogmed at hun så en liten tisselur..:-D

Så da er kanskje Emil på tur til oss.

Hun romsterte noe voldsomt og jeg måtte spy da jeg kom derifra.

Tåler ingenting.

Nå er det filming og tjohei...er med på et lite prosjekt:-)

Måtte kvelden bli spyfri..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rime, jeg skjønner deg godt :) Det er lov å være litt misunnelig ;)

 

Så kommer et spørsmål til dere alle:

Hvordan har dere hatt det den første tiden etter å ha testet positivt? Er det bare spennende, eller er det tunge dager med angst for å miste, syns man har for lite symptomer osv?

 

Jeg ble plutselig så negativ her, tung til sinns, og er ikke så sikker på at det går min vei :( Lurer på om jeg skal ta kontakt med jordmora likevel... for å få sjekket hcg nivået med noen dagers mellomrom. Får man det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh for en fantstisk deilig våryr aktivitet det plutselig ble her!!!!! Jeg digger det rått!!!!! Alle gravidsymptomer jubler jeg for i stillhet...får meg til å håpe og tro at det er håp også for meg (med full bevisthet om at fallhøyden atter er akkurat litt for stor til at det er heeelt greit :-P)

 

Tante - Ku: Jeg for min del tror at det er heeeeeelt naturlig å gå rundt med mer eller mindre angst hele svangerskapet...og spesielt de første 12 ukene. Vi snakker om at det er en baby som har flyttet inn og som rokkerer om på hele dagliglivet vårt de første mnd (for så å ta overhånd av resten av livet vårt), at man ikke er følelsesmessig engasjert i starten er bare tull!!!!!!!! Speiselt når man har ventet så lenge på at spira skal sitte. Jeg har vært angstpreget i begge mine svangerskap og vært 100% sikker på at NÅ, NÅ kommer tanta...men det har kommet en baby i stedet...:-D Jordmora mi sa til meg at hun tror det er sunt å være litt engstelig gjennom svangerskapene fordi man da oppdager unormaliteter fortere!!!!!!! Men dette går bra tante Ku!!!!!!!! Stooooooor tussemor klem

 

Bomsa: For en fantastisk herlig og deilig mann du har da!!!! Min kommer i posten de nærmeste dagene for opplæring!!!!!!!!! Håper kvalmen din roer seg snart!!!!!!! Klemmer på til deg også og digger så hinnsides rått at UL var bra!!!!!!!

 

Rime: Hvordan går det med deg????

 

Najaden og Anon - cru: Hjertelig velkommen til oss!!!! Håper dere vil trives like godt som oss andre her inne :-) Mange av oss er ganske drevne her inne ;-) Håper dere slipper unna litt billigere enn mange av oss!!!!!!!

 

Tigerlise: Hvordan går det med deg da????? Ser ut til at du og jeg får være heiagjeng???? I såfall tar jeg med rødvin, pops og ostepop, ost og kjeks ;-)

 

Har desverre bare brålest gjennom alle innleggene, så hvis noen er fornærmet på meg for at de er glemt, så er det lov til å gi ett aldri så lite kakk i hodet!!!! :-D Jeg er på min 4 natt og da kan dere jo kanskje tenke dere til hvilken modus kropp og hodet er :-P

Vi har så smått begynt med den fysiske prøvingen igjen etter siste tante besøk, men pga arbeidsmengden min denne uka, så har vi våre utfordringer med å få den biten gjennom. Det er i og for seg greit i og med at jeg venter på å få ta i bruk monitoren som jeg anskaffet!!!!! Siden stemningen hjemme heller ikke er på topp, så ser jeg mørkt på å joine gravidlista på en stund :-( men, men...Gubben har i værtfall fått passet sitt påskrevet (stakkar mann), så får vi se hvordan han løser det!!!!! Han har fått beskjed om at han er en rosa tøffel med så lang plysj kant at han bare snubler i den, og mann med baller, det kan han bare lete lenge etter...hehehehe...Har mye mer innabors som jeg vil slenge i fleisen på han, men tror jeg stopper der ett par dager fordi ellers går han rett i kjellern (og hvem ville ikke gjort d, så sant de ikke har baller og tar det som en utfordring at dama ikke er fornøyd....)

 

Nei, får vel sette meg i godstolen å vente på at kl blir 0715 slik at jeg kan reise hjem å legge meg...

 

Ha en strålende natt alle sammen, det har jeg tenkt til :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hyggelige velkomsthilsener! :)

 

Litt om meg - jeg er altså 38 år, og har tre barn fra før, i alderen 1 -11 år. Har ikke brukt prevensjon etter at minsten kom, og dette er 9 ppen etter at mensen kom tilbake etter fødselen. Forrige gang tok det også ganske mange PPer før spiren satt. Da dreiv jeg å testa etter EL, gikk på WildYam og styra - men denne gangen orker jeg ikke å begynne med el-testing og sånn. Kjenner signalene om el ganske godt, så jeg synes ikke det er nødvendig...

 

Ellers: Trodde ikke jeg ville bli så engasjert i prøvinga denne gangen, da vi har en mer "går det så går det" attitude til det hele. I utgangspunktet, i alle fall :D. Men jeg merker at når jeg er i DPO land, så håper jeg intenst at tanta skal utebli, og testaholikeren i meg dukker opp hver måned, så her testes flere dager før IKM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen jenter! :) føler jeg har vært litt sytete her inne i det siste, det er virkelig ikke meningen, men har bare hatt det litt tungt, men no er det på vei å gå bort, for jeg sluttet å blø i går, JIPPI! Så utrolig hærlig! Siden jeg hadde Hatt det litt tungt så tok jeg meg en tur til en veninne på tirsdag og ble der til dagen etter, satt oppe til tre om natten og drakk en flaske vin hver :) hun har ingen barn og forsøker heller ikke å få, men er utrolig forståelsesfull og det var så godt å være hos ho. Dro med et lettere hjerte og ny kraft! :) Godt med gode venner.

Ja og sambo har jobbet ekstremt mye i det siste så har liksom ikke hatt han heller. Det er ikke det at vi mistet igjen som har tæret på meg, det er bare alle komplikasjonene etterpå som har tæret, og at det skulle ta så lang tid. Men no er det lagt bak meg og no starter jeg på nytt, med ny gyv og pågangsmot og håp! Livsgleden er tilbake og det føles godt! :)

 

Begynnte med monitoren siste gangen jeg begynnte å blø bare for å følge med, men fikk ikke brukt den i går siden jeg glemte å ta den med til veninnen min, men fikk en liten mistanke om at el var rund hjørnet i går selv om den ikke har vist høy, og joda i dag er den max, altså jeg har eggløsning i dag, hahaha, så i kveld blir det sengekos uansett hvor sliten samboer er. :) men tror ikke det blir noe problem. Men odsene er vel små siden det ikke har vært sex noen andre dager, men jeg slapper av. :)

 

Tussemor: tusen, tusen takk for bamseklemmen, den var god den dagen jeg fikk den, og den hjalp faktisk, selv om den fikk meg til å gråte igjen, hehehe!

 

Tante-ku: det er så kjipt å gå sånn å være nervøs. Første gang jeg var gravid var jeg ikke noe redd, heller ikke når symptomene blei svakere, men det viste jo seg at jeg hadde ma i uke 12. Denne gangen her var jeg supernærvøs fra testen var positiv, klarte etterhvert å slappe litt av, men så forsvant symptomene, og jeg følte på meg at noe ikke stemte, og så kom blodet. Ikke meningen å skremme deg, men det var sånn det var med meg. Men tror ikke det spiller noen rolle om man er nervøs eller ikke, er det meningen det skal bli noe, så blir det uavhengig av hva vi går rundt å føler tror jeg. Og der er jo de som ikke har symptomer i det heile tatt, men alt er bra likevel. :) men greit å få det sjekket hvis du er nervøs. Jeg håper alt er bra og at den klorer seg fast! :)

 

Bomsa: så utrolig kjekt å høre at alt er bra og at du no er forbi uke 12. En liten trøst i kvalmen di er at de svangerskapene som har størst sjanse til å lykkes er de hvor moren er kvalm! Og så håper jeg for din del at det gir seg litt etterhvert, det er ikke noe som er så fælt som å gå rundt å være kvalm heile tiden, men det er sikkert værdt det den dagen du sitter i sjukesengen med nurket i hendene! :) <3

 

Velkommen til Najaden og Anon-cru, så utrolig hyggelig at det er flere som er kommet inn hit! Ser frem til å bli bedre kjent med dere! :)

 

Tigerlise&Anton: hvordan går det med deg?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at så mange spør etter meg :) Jo takk, jeg har det i grunnen ganske bra. Bortsett fra litt forkjølelse, og jeg er seriøst dårlig på å være sjuk. Blir drittsur, men det får de rundt meg bare leve med *humre*. Ellers har vi kontaktet fosterhjemsordningen for å høre ut litt mer om det alternativet også. De ville gjerne komme på hjemmebesøk etter påske. Og den 11. spril skal vi på utredning på St. Olavs, så det skjer da ting :D I tillegg til masse å gjøre på jobb...

 

Tussemor, jeg blir gjerne med i heiagjengen! Tar med litt vin jeg også, og selvfølgelig lassevis med sjokolade, hihi. Håper det går seg til med gubbeluren snart, men det skjer vel neppe over natta... Ta et skritt av gangen, så blir det forhåpentligvis litt bedre for hver dag.

 

Rime, så bra at du endelig har sluttet å blø! Det var jammen på tide. Jeg holder på med første mens etter SA'en nå, så kroppen er i gang igjen, juhu :) Gode venner er alltid gull verdt, og kan være balsam for sjelen. Ikke alltid en partner kan bidra på samme måte som ei god venninne.

 

Bomsa, herlig å ha passert de magiske 12! Nå går det veien, skal du se :)

 

Tante-ku, skjønner så innmari godt bekymringene dine! Sånn er det nok med veldig mange, men for de aller fleste så går det jo bra ;) Jeg hadde forresten nesten ingen symptomer da jeg gikk med Anton, og det gikk jo veldig bra likevel.

 

Hmm, det var visst alt jeg huska for denne gangen... Ha en flott kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer sånn på denne syklusen. I går (dag ni) hadde jeg plutselig masse el-slim på formiddagen, så jeg tenkte at her var det bare å humpe ivei. Men på ettermiddagen ble jeg dårlig i magen, og humping ble uinteressant :(

Vanligvis har jeg el-slim et par dager, men på kvelden var el-slimet borte - så enten var det falsk alarm, eller så har jeg allerede hatt EL denne syklusen, uten å få lagt inn ei eneste aksje :(.

Jaja - håper det bare var falsk alarm, jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaah!! Sorry, bare en liten utblåsning fra min side.... I går fortalte en venninne oss via facebook at hun venter nummer to....

 

Av det hun skrev var "Har akkurat oppdaga at jeg har ei reke i magen. Vi veit ikke helt åssen den har kommet seg dit, men den er nå en gang der og skaper i grunnen ganske mye kålerier i livet mitt. Humøer er stort sett bra, men synes at dette er noe styr, og det kan komme til uttrykk ved enkelte anledninger. Dere er herved advart."

 

Når jeg gratulerte og sa at hun må nyte graviditen var svaret jeg fikk: "Nyte?! :-S Har et litt lite romantisk forhold til dette her, men skal prøve."

 

Hun vet ikke at jeg mistet for to måneder siden, altså, men kjenner bare at jeg ble lang i maska når hun skrev det siste...

 

Huff, at dette skal være så sårt og vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff, sånt er kjipt! Hun kan gjerne sende over reka si til meg, her er den mer enn velkommen anytime! Men hun skjønner vel ikke bedre stakkar... Enkelte bare spytter ut unger i fleng, kunne da delt litt mer broderlig med oss andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, folk skjønner vel ikke hvor dypt det stikker.

 

Lurer på om jeg skal fortelle henne hva som har skjedd, eller om det er like lite sensitivt av meg å fortelle om en spontanabort til en gravid som det er for en gravid å syte om graviditeten til andre (vet at det er to andre som hun sendte den meldingen til som sliter på forskjellig vis med barn/barnløshet). Hm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan være greit å si det som det er. Hun har sikkert ikke tenkt over hvordan det kan bli oppfattet av de som sliter, og om hun blir gjort oppmerksom på det så slipper hun å tråkke i salaten til flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig tenker jeg at dersom hun har et ambivalent forhold til å være gravid igjen, så må jo det være greit? Selv om svaret hennes til deg var ufølsomt, så er det jo sikkert slik hun føler det akkurat nå - og da er spørsmålet om at våre følelser er mer legitime enn hennes? Hun må jo få lov til å ikke synes det er så greit å være gravid, selv om mennesker rundt henne gjerne skulle vært i hennes sko?

 

Når det er sagt, synes jeg jo at hun uttrykker seg i overkant direkte - men kanskje det er hennes væremåte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er er at jeg skjønner henne så godt, så godt. Jeg synes egentlig overhodet ikke at hun skal legge bånd på seg selv, og hadde sikkert sagt noe av det samme sjøl om jeg hadde vært i hennes sko. Jeg er ikke sånn som vanligvis "krever" at folk skal være kjempeforsiktige med det de sier og politisk korrekte hele tiden. Jeg ble som sagt bare veldig lang i maska, og kjente at timingen stakk. Er fortsatt trist etter SAen, og tripper utålmodig etter å teste neste helg, er vel bare det. Men kjenner jeg skal fortelle henne på ett eller annet tidspunkt hva som har skjedd. Greit at hun vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit...nå er jeg virkelig nervøs...har mens smerter, litt blod i trusa og små kvalm...hva i svartn er det som skjer med kroppen min?? Sukk...måtte bare lufte hodet, var ingenting å hente hos gubben :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du ikm da, Tussemor? Kanskje en liten spire på gang... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som viste d :-p ikke før 6 april værtfall :-p er litt ustabil denne syklusen min og for å si det slik....d har bare blitt 1 gang på gubben denne mnd :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt gravid mange ganger med kun en runde jeg... Kan være festeblødning kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy, har tenkt tanken....men kroppen min har fucka hodet mitt så mange ganger nå at jeg ikke verken tør tro el håpe...kan jo kanskje være el da??? Har begynt å bli små kåt med en sinnstilstand som ikke tilsier at kåtskap skal være aktuelt :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...