Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo på do alle vakre kvinner...jepp...rett og slett, hallo på do...for her ligger jeg og spyr..:-)

Jeg har testet positivt og er gravid..juhu!

Kom etter alle som en!!

Jeg er sykemeldt fra idag og to uker fremover, er så dårlig at jeg skal hjem til mamma og få pleie..:-P

Blir 3 år i hodet når jeg blir så dårlig, men det er jo et utrolig godt tegn da.

Dette er min 6 graviditet og jeg krysset fingre og tær for at det nå skal bli en baby av dette.

Jeg har også i perioder lurt på om det ikke er bedre å bare gå ut av forholdet og slippe alle disse utfordringene det er å være en del av et par.

Jeg har en lei uvane med å ta på meg ansvaret for min manns dårlige humør og det sliter meg veldig ut.

Jeg vet ikke hvordan jeg kan kvitte meg med denne uvanen, men jeg prøver så godt jeg kan å forklare han at det går utover oss alle at han i perioder et mutt og sur.

Han vil heller ikke si hva han er sur for, før han har funnet et svar på problemet...så jeg får ikke være med å "reparere" skaden heller.

Dette sliter på meg, siden jeg da tror jeg har gjort eller sagt noe som gjør han lei seg eller sur.

Så det er noe av våre utfordringer, men vi jobber med det og har det veldig fint når han ikkje har disse surkestundene sine..:-D

Jeg kan selvfølgelig ha dårlige dager eller perioder jeg også...men har ikke evnen om å holde kjeft om det, så ting ordner seg veldig fort når jeg har et problem..:-D

Sålenge de gode dagene er oftere en de dårlige så blir jeg..:-)

Da bestiller jeg billetter hjem til mamma....ha en fin uke..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååååååå Artiiiiiiiiiii Bomsa :D :D :D Gratulere så mye :D Kos deg hjemme hos mamman din :)

 

Hahaha, når du skriver om surkeperioder på mannen din... her er det motsatt :P Min mann spør om det er noe galt, og jeg sier nei, så kan det godt gå et par tre dager før jag faktisk skjønner selv at det er noe jag går å grubler på ;) Stakkars mann! Men så kan vi og snakke om ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussetasse e heilt greit Bomsa :-D har akkurat vært å kjøpt dobbel test. Hadde bittelitt blod på papiret i sta rett etter noen voldsomme omveltninger i magen, så jeg er hellig overbevist om at tanta er i gjære....meeeeeen så kan d jo vært ei festeblødning....skal ta en test før midnatt...hadde vært en fin bursdagsgave m positiv test :-p Bomsa: Grattis m spire, nå heier jeg ekstra mye på deg altså!!! Klem ps når gubben surker her får han beskjed om å enten prate eller se til hælvette å komme seg ut...:-) å han lystrer....Hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tjuvlånt pcn til gubben, lagt en færdig tisset test på badet (venter i spenning på hva den har å si) og roet bitte litte granne ned :-)

 

Når det gjelder meg og gubben, så har vi hatt det stritt ganske lenge. Vi har det lite gøy sammen og er ensomme i hverandres selskap for å si det enkelt. Han konkurerer mye om plassen i familien med ungene og jeg blir litt sliten av å skulle oppdra 2 små og 1 stor og i tilegg lære han store hvordan han driver oppdragelse av 2 små....hvem skal oppdra meg???? Vi gikk til familievernkontoret i 1,5 år uten at det hadde den store effekten, dog noe hjalp det. Vi sluttet fordi vi ikke følte at det hjalp. Jeg er bunn ærlig og snakker om alt og ingenting, men til døve ører. Gubben hører det han vil høre. Det finnes ingen romantikk mellom oss. Sex er noe vi har/gjør fordi vi skal lage unge....eller fordi jeg er så kåt at jeg bare Må ha (den fysiske biten) og da er det lettere med han enn å dra fram alle mulige slags vibrerende saker...FOR, jeg akter IKKE å være utro!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gubben kan også snakke i perioder, men det er ikke alltid han har like lyst til å prate...men ting kommer likevel fram....Så, akkurat nå er vi på stedet: Vi er begge særdeles ensomme i dette forholdet, han er drit sliten og jeg møkk lei. Det sier ganske mye når jeg gleder meg til å gå på jobb (hvor jeg ikke trives), slik at jeg slipper å være hjemme sammen med han....Dette var litt kort om hele greia. Saken er jo også den da, at ingen av oss har lyst til å gjøre det slutt, men vi vet heller ikke hva vi skal gjøre for at forholdet skal overleve. Her er det ikke overvekt av gode dager for å si det sånn. (Gubben har vel også sagt det slik at han har det bedre i dette forholdet enn meg....å det kan nok stemme, men det hjelper jo ikke når ikke han tar selvkritikk å prøver å gjøre en forskjell).

 

Bomsa: Jeg er bare overlykkelig og overspent over spira di!!!!!!!!! Denne gangen bare mååååååååååå den sitte!!!!!!!!!!! ups, apropo...må vel gå å sjekke min sin test også...Fan...ugyldig test :-( bare en yderst svak strek på kontroll streken...:-(

 

Tante - Ku: Jeg håper sånn på deg også jeg!!!!!!!!!! At spira sitter snart!!!!!!!!! Tusen takk for gode ord!!!!!!!!

 

Rime: Du er vel klar som ei kule etter å få rensket opp i systemet???? :-D Regner med det blir full klaff på første forsøk nå :-)

 

Når skal vi få til en bitch klubb kveld damer????

 

Får koble av å knalle. Kjenner jeg er sliten...har heldigvis ikke vært så kvalm i kveld :-P

 

Snakkes

 

Varm klem

 

Ps skal ta ny test i morgen tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først vil jeg si: Bomsa GRATULERE, hehehe, juhu! Håper så inderlig at den vil sitte i 9 mnd no, det fortjener du! Krysser alt jeg har! :) Jeg blei skikkelig glad også, tror det er første gang jeg hører noen være gravid uten å bli sjalu, hehe, kanskje jeg begynner å slappe av her! :)

 

Tussemor: bitch kveld høres morro ut ;)

Synd å høre at testen var negativ. :(

Ja, det hadde nå vært veldig gøy om det hadde blitt klaff på første forsøk, men tviler nå litt siden det tok 11/2 år sist gang, men håper nå virkelig. :/

Videre så synes jeg det er så utrolig trist å høre hvordan du og mannen din har det, er virkelig ikke greit det der! Men jeg synes nå det er et godt tegn at dere ikke har lyst til at det skal bli over, det viser jo bare at det er noe der! Er virkelig ikke lett å finne et svar når det er sånn! Etter at jeg mostet første gangen blei jeg ekstremt deprimert og det gikk virkelig dårlig en periode mellom meg og sambo, men der lå det mye i at jeg var så deprimert og ikke satte pris på noe, så når jeg bare kom meg ut av det så ordnet forholdet vårt seg, og all ære til samboeren min som holdt ut med meg! Og jeg vurderte flere ganger seriøst å gå fra han; no er jeg kjempe glad for at jeg ikke gjorde det, for i dag har vi det bedre enn noen gang! Men når man ikke vet hva som er problemet så er det vanskelig! Jeg sender deg i hvert fall en god støtte klem og håper dere klarer å finne en løsning på det, på en eller annen måte! Klem!!

 

Ellers har jeg hatt en super uke hittill, vært på fjellet hver dag med hundene mine i fineværet og kooooost oss masse, selv om det er snø her så kjenner jeg våren sige inn i kroppen jo lysere og lengre dagene blir :) gleder meg også sykt til vi begynner å bygge hus om noen få mnd. Og føler meg for tiden nyforelsket, hihi! Uheldigvis så har jeg ikke sluttet helt å blø ennå, men har ikke noe vondt så da gjør det ikke så veldig mye. :) men gleder meg så klart til å starte prøvingen igjen.

 

Til helgen skal sambo og jeg inn til Tromsø og være hos et vennepar av oss hele helgen som også er barnløse, så da blir det god mat og god vin, og det gleder jeg meg masse til!!! :)

Endret av Rime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg si: Bomsa GRATULERE, hehehe, juhu! Håper så inderlig at den vil sitte i 9 mnd no, det fortjener du! Krysser alt jeg har! :) Jeg blei skikkelig glad også, tror det er første gang jeg hører noen være gravid uten å bli sjalu, hehe, kanskje jeg begynner å slappe av her! :)

 

Tussemor: bitch kveld høres morro ut ;)

Synd å høre at testen var negativ. :(

Ja, det hadde nå vært veldig gøy om det hadde blitt klaff på første forsøk, men tviler nå litt siden det tok 11/2 år sist gang, men håper nå virkelig. :/

Videre så synes jeg det er så utrolig trist å høre hvordan du og mannen din har det, er virkelig ikke greit det der! Men jeg synes nå det er et godt tegn at dere ikke har lyst til at det skal bli over, det viser jo bare at det er noe der! Er virkelig ikke lett å finne et svar når det er sånn! Etter at jeg mostet første gangen blei jeg ekstremt deprimert og det gikk virkelig dårlig en periode mellom meg og sambo, men der lå det mye i at jeg var så deprimert og ikke satte pris på noe, så når jeg bare kom meg ut av det så ordnet forholdet vårt seg, og all ære til samboeren min som holdt ut med meg! Og jeg vurderte flere ganger seriøst å gå fra han; no er jeg kjempe glad for at jeg ikke gjorde det, for i dag har vi det bedre enn noen gang! Men når man ikke vet hva som er problemet så er det vanskelig! Jeg sender deg i hvert fall en god støtte klem og håper dere klarer å finne en løsning på det, på en eller annen måte! Klem!!

 

Ellers har jeg hatt en super uke hittill, vært på fjellet hver dag med hundene mine i fineværet og kooooost oss masse, selv om det er snø her så kjenner jeg våren sige inn i kroppen jo lysere og lengre dagene blir :) gleder meg også sykt til vi begynner å bygge hus om noen få mnd. Og føler meg for tiden nyforelsket, hihi! Uheldigvis så har jeg ikke sluttet helt å blø ennå, men har ikke noe vondt så da gjør det ikke så veldig mye. :) men gleder meg så klart til å starte prøvingen igjen.

 

Til helgen skal sambo og jeg inn til Tromsø og være hos et vennepar av oss hele helgen som også er barnløse, så da blir det god mat og god vin, og det gleder jeg meg masse til!!! :)

 

åhhhhh som jeg digger at liver går i medvind Rime og at alt ser lysere ut...fortsett gjerne å beskriv det vakkre i nord...Jeg bare elsker det!!!!!!! Skal hjemover i mai og gleder meg vilt. Håper bare snøen holder seg unna og at vi kan nyte den såkalt nordnorske våren ;-)

 

Mellom meg å gubben er det barna som holder fast (tror jeg) også det faktum at det for meg er praktisk at han er her av og til...det er jo absolutt en del ting jeg ikke trenger å tenke så mye på siden han tar unna litt. Det er vel egentlig det vi også er enige om, at forholdet vårt er praktisk og kun det. Der er fint lite følelser. Jeg gledere meg mere til å være på jobb enn å være hjemme samtidig med han...det er ikke bra.

Jeg setter utrolig stor pris på alle gode ord, tanker og ønsker fra dere!!!!! Det er så umåtelig godt bare å ha en plass å "tømme" seg litt. Kjenner at jeg er blitt litt ambivalent i forhold til dette med en evt ny baby også...men nå har vi jo liksom startet litt på utredning, så da må jeg jo nesten gå for å prøve noen mnd til...sukk...ikke det, jeg skal klare utmerket å være alene med 3 unger....tror jeg....Jeg må jo bare sette meg selv til siden noen år (og det har jeg jo forsåvidt gjort i flere år allerede) og glede meg over alle nye ting og små ting i livet...Uansett, jeg har tenkt å bruke dette året/ halvåret på å bestemme meg. Det var noen som en gang sa til meg at det ikke er lurt å ta slike avgjørelser når man har det som værst, å det er vel ett poeng der!!!!!

 

Bomsa: Hvordan er formen???? Gleder meg til å følge svangerskapet ditt denne gangen også!!!!!!!!! Stooooooooooor klem

 

Tante Ku: Nærmer det seg testefest????

 

Jeg skal legge meg nå, atter en ny nattevakts helg...

 

God, varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj,oj,oj...her var det stille gitt...nå har jeg akkurat bestilt meg fertilitets monitor (håper å få kjøpt en brukt). Så nå er det bare å vente på at tanta skal bli ferdig og håpe at hun kommer raskt tilbake :-P

 

Hvordan går det med dere alle sammen?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hallo!

Jepp var litt stille her!

Her sluttet jeg å blø på fredag, til min samboers store fryd og glede, hehehehe! Vi skulle egentlig til et vennepar i helgen, men blei hjemme i stedet, med god mat, vin, planlegging av hva vi skulle ha på vegger, gulv og tak i hustet og ekstremt masse sengekos, hihi! Så det har vært en suuuuuper helg! :)

Noe rart har skjedd med meg også. Etter sa'en i januar så er jeg liksom helt rolig, føler nesten at jeg er tett opp til å være likegyldig til det å bli gravid igjen. Ikke noe hast tenker jeg, skjer når det skjer, det føles litt rart at jeg tenker sånn, men kanskje det bare er bra? Klart, det kan jo hende det forandrer seg, men akkurat no er det litt deilig også! Men jeg vil så klart bli gravid og sånn, men føler bare ikke den paniske stress greiene som jeg har gjort de siste to årene!

 

Bomsa, hvordan går det med deg?

Håper alt står bra til!!!

 

Tussemor: spennende, de er så fin, jeg bruker også det. Bare husk du skal begynne å bruke den når du får tr. Det er så behagelig å bruke den, for det gjør at en slapper så mye mer av. :) lykke til med den! :)

 

Hvordan står det til med resten her inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hallo!

Jepp var litt stille her!

Her sluttet jeg å blø på fredag, til min samboers store fryd og glede, hehehehe! Vi skulle egentlig til et vennepar i helgen, men blei hjemme i stedet, med god mat, vin, planlegging av hva vi skulle ha på vegger, gulv og tak i hustet og ekstremt masse sengekos, hihi! Så det har vært en suuuuuper helg! :)

Noe rart har skjedd med meg også. Etter sa'en i januar så er jeg liksom helt rolig, føler nesten at jeg er tett opp til å være likegyldig til det å bli gravid igjen. Ikke noe hast tenker jeg, skjer når det skjer, det føles litt rart at jeg tenker sånn, men kanskje det bare er bra? Klart, det kan jo hende det forandrer seg, men akkurat no er det litt deilig også! Men jeg vil så klart bli gravid og sånn, men føler bare ikke den paniske stress greiene som jeg har gjort de siste to årene!

 

Bomsa, hvordan går det med deg?

Håper alt står bra til!!!

 

Tussemor: spennende, de er så fin, jeg bruker også det. Bare husk du skal begynne å bruke den når du får tr. Det er så behagelig å bruke den, for det gjør at en slapper så mye mer av. :) lykke til med den! :)

 

Hvordan står det til med resten her inne??

 

åhhhhhhhh...æ e så sint, så sint, så sint....må bare blåse ut litt. Er en sånn psykopatisk minisjef på jobben til gubbelure som har lagt gubbelure for hat og mener at han skal jobbe gratis. Han har fått beskjed om at de synes han jobbe for lite...Er det noen som offrer det aller meste for jobbe sin så er det gubbelure og han står på som bare rakkern!!!!!!!! Det er ikke ofte jeg ser gubbelure så følelsesladd som i dag...det var dråpen som fylte begeret...Han orker rett å slett ikke å måtte stå skolerett for han idioten daglig, så derfor må/bør han begynne å se seg om etter noe annet...Akkurat som om vi trengte dette oppi alt annet...Fan i helvette (Unnskyld, jeg bare er så ufattelig fortvilt)...Blir ikke noe baby med det første her skjønner jeg...arghhhhhhhh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, da var jeg tilbake etter en uke hjemme hos mor:-)

Er enda gravid og jævelig kvalm...spyr fra morgen til kveld.

Det var synd at testen var negativ da..:-(

Ikke greit med samlivsproblemer, men jeg håper dere finner nøkkelen tilbake til følelsene.

Noen følelser er det nok tilbake ellers hadde du ikke reagert så sterkt når noen behandlet han dårlig..:-)

Nå har jeg glemt alt annet jeg skulle skrive om...kommer sterkere tilbake etterhvert..:-D

God kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei...

Da prøver man igjen..:-)

Rime, godt at det nå er ro og sex i heimen..:-D

Tanteku, var det noe testing på gang snart?

Tussetasse, de småsjefene kan være vanskelig å stri med..jeg bruker å si at små mennesker med litt makt er værst..:-)

Mannen min har takket ja til sluttpakke der han har jobbet i fem år og misstrivdes i fem år...Så det er godt at han endelig har fått et spark i ræva til å finne ny jobb...Jeg har gitt han en måned på å finne seg ny jobb...selv om han får lønn i 7 måneder fra gammeljobben.

Da har jeg fått time til tidlig ultralyd den 21. mars..:-)

Så får vi håpe at alt er som det skal være der inne..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) Jeg er i koma... er ikke noe særlig sosial og har et kaos inni meg. Venter tanta over helga, mn er trøtt, hver vonde pupper og mye murringer nede i magen. Men det er sikkert bare forebereding til tanta kommer. Vet ikke om jeg gidder å teste engang :( Jeg VIL egentlig at det skal være en spire dær. Det vil mannen i huset også, for da slipper vi nedtur og ny prøving. Vet ikke om jeg har tålmodighet til sånne berg og dal bane dager...

 

Krysser fingrer for dere 21. mars.

 

Må innrømme at jeg har lest litt innimellom, og husker lite, navnene deres går i krøll på hvem som går igjennom hva... Lover skjærping fremover ;)

 

Jeg driver med kor, og har øvehelg. i morgen fra 13 til 17, og søndag fra 15.30 til 20 (da har vi sangkafe) Det er et flott gjeng og en gjivende jobb, mn jeg vil tute med tanken på at hele helga er satt. Liker å ha HELT fri til å være spontan.(egentlig til å gjøre ingenting :P )

 

Krysser fingrer for at alle snart har spirer som sitter :)

Ha en god helg!

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJEEEEELP!!!!

Hvor tidlig er det reelt å teste for å få riktig svar?? Bør jeg vente til mandag(da er det 4 uker siden første dag i siste mens) eller kan jeg teste i morgen eller søndag? Jeg tror jeg blir GAL :( :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihihi :P Du er bare spent du ;)

 

Jeg er jo bare redd for negativ test, vil liksom ikke vite det... men jeg vil vite det likevel hahahaha, snakk om å være vinglete...

 

Har sinnsyke murringer nede i magen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig et jeg spent :) Elsker å teste, og ettersom det har vært testetørke her i det siste så må jeg jo leve på andre testere ;) Krysser fingrene for to streker!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahahaha.....

positiv test, og sinnsyke murringer i magen :P

 

Tør nesten ikke håpe på at dn sitter, mn mannen sier at d gjør den, så da får jeg vel bare tro på det? ;)

 

Ha en fortsatt fin kveld, og en super søndag jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, tante ku!!!!! Gratulerer til Bomsa også (om jeg ikke husker helt feil). Så utrolig morsomt :)

 

Jeg er på husmorferie. Hadde klassetreff i går, og overnatter ettersom det er littt for langt til å ta drosje, men gjett hvem som våkner kl 5 selv om (eller kanskje på grunn av?) at det ikke ikke ligger en liten tass og roper mammaaa? Hehe. Har dessuten innmari til menssmerter, for tanta bestemte seg selvfølgelig for å komme i går, for første gsng siden tidlig i august... Og ikke å forglemme en touch av fyllesyke, måtehold er noe dritt ;)

 

Tussemor, håper dere finner tilbake til den gode følelsen, høres ikke bra ut dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, dette var morsomt på en søndags morgen..:-)

Gratulere så mye tanteku...nå skal du snart bli mammaku..:-D

Forventet termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...