Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

Bomsa: Fikk time den 14 februar :-P Bør vel strengt tatt ha eggløsning i de tider også ;-) Tusen takk for klemmer...det gjør merkelig nok usedvanlig godt, selv om jeg ikke aner hvem du er :-P (sånn uten nick osv ;-)) Også er det jo så herlig at man faktisk ikke er alene om dette skit problemet...Så skøy at vi kan ha ikm nesten samtidig da!!!! Klemmer masse tilbake!!!

 

Eldstemann var med på badet i morges da jeg gikk på do...han ble het bleik i ansiktet og lurte på om noen hadde slått meg i magen el siden jeg blødde så mye...da han kom tilbake fra barnehagen kom han durende inn på do da jeg var der...bråstoppet :" Blør du ennu mamma????" Måtte forklare han at det kom til å slutte om ca ei uke...oja...fikk jeg til svar...hehehe...arti krok det der ;-)

 

Satt å leste litt på nettet i går om andre som sliter med å bli gravid på nr 2,3 osv...det gjorde egentlig litt godt. Har så lite lyst til å stresse med dette, men det har jo slått meg at hvis vi nå hadde en abort i august 2010, så kan det jo hende at det ligger noen rester igjen og gjør at jeg ikke blir gravid???? Evt at egglederne har tettet seg. Ikke vet jeg, men jeg er så redd for å få vondt...Det er greit nok å HA vondt, men prosessen "å få vondt" huff, nei, den liker jeg ikke!!!!! Så all denne GU driten som vi må gjennom, som jeg kan alt for lite om osv...som kan gjøre vondt...det liker jeg IKKE!!!!!!

 

Har endelig ei foreløpig litt rolig nattevakt og det er deilig. Hodepinen og snørringa mi holder på å ta luven av meg, så vi får se om skrotten skal holde seg hjemme noen dager, men, men...det skal litt til å legge seg syk på helg....

 

Skal ta å legge en slagplan for slanking framover (for det er jo så steikende lett når vi har 4 bursdager i familien på 1 mnd), nå skal jeg ned minst 20 kg på 1 år er planen og bli der (så sant jeg ikke blir gravid da)!!!! Kommer jeg til å klare det??? Nei, aldri i livet, men det er lov å prøve seg....Det blir jo bare bedre og bedre å komme seg ut å gå nå, så da kan det jo hjelpe på. Gleder meg stort til å begynne å ta noen fjelltopper igjen snart (holder meg stort sett til de på rundt 1000moh) - jeg hater inne trening :-p

 

Håper dere alle har ei god natt og Rime, til det motsatte er bevist har jeg ett håp og en tro på at spira sitter!!!!!

 

God varm klem til dere alle!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk til dere for at dere har troa på at spiren er der, men det har ikke jeg lenger! I hele går kveld blødde jeg masse, og det var en del store ting /klumper som kom ut og jeg hadde så pass vondt at jeg måtte ta en del smertestillende, klarte meg ikke uten! I dag har det stoppet opp og heldigvis har jeg ikke noe vondt i dag! Var tydligvis ikke meningen at lykken skulle vare denne gangen. :-/

Men som jeg skreiv så gir vi ikke opp, sambo og jeg snakket masse i går og bestemte oss for at det ikke skulle knekke oss heilt sånn som det gjorde sist gang, tror at jo fortere vi klarer å legge dette bak oss, jo fortere klarer kroppen min å bli motakelig for en ny spire! Jeg må bare tenke sånn ellers klare jeg det ikke! Sist gang så blei jeg så ekstremt deprimert og det varte jo i 11/2 år, tror også det var en av grunnene til at det tok så lang tid før jeg blei gravid igjen. Føler meg ganske bra i dag selv om jeg har blitt sjuk, men ligger på sofaen og slapper av og heldigvis er samboer på land også, så vi skal prøve å kose oss i helgen og pleie hverandre, er utrolig taknemelig for at vi har hverandre og overbevist om at det skal klaffe til slutt!! :)

 

Blei langt dette men måtte bare få skrevet det! Jeg følger så klart med på dere alle selv om jeg ikke komenterer til hver enkelt av dere, men tussemor5, jeg føler så med deg, har også hatt det sånn og det er ikke noe lett, vet ikke heilt hva jeg kan si som kan hjelpe, men jeg kan sende deg en varm klem og håpe på at det kan trøste litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke kjenner noen av dere, så må jeg bare si det:

Dere er en flott gjeng :) Er veldig glad for at jeg "fant" dere ;)

 

Ha ei flott helg alle, og prøv å kos dere så godt dere kan! Klem fra meg også¨:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode, gode Rime, det beste du kan gjøre er å ta godt vare på deg selv og la mannen din varte deg opp på alle tenkelige (og utenkelige måter). Jeg har sagt det før og sier det igjen, til det motsatte er bevist krysser jeg fingrene for at spira faktisk er der enda!!!!!!! Jeg klarer meg. Tenker at det er positivt at jeg fremdeles har evnen til å føle litt sterkt (gå litt langt ned og litt høyt opp), det er noe med at det er dette som gjør livet til livet og verd å leve!!!! Jeg gir meg ikke på tørre møkka. Om vi så skal være "syke" en hel mnd fra jobb bare for å legge inn nok aksjer så skal jaggu meg den der spira sitte og JEG skal få oppleve å føde en gang til (ikke minn meg på at jeg har sagt dette, for den dagen riene starter kommer jeg til å angre så intenst bittert...knis). Vi skal klare dette alle sammen Rime!!!!!!!

 

Så glad: Jeg er bare så spent på den testinga di, jeg...har hørt rykter om at disse 14 dagene fra innsettingen til testedato kan være helt for...piiip...(så styge ord egner seg ikke på trykk). Jeg er håper så inderlig på tvillinger for deg og mannen din!!!!!! Og du, hun dattern din kommer en vakker dag til å takke deg for at du var tilstede i livet hennes, selv om hun føler at du er masete nå (kan bare tenke meg til hvordan jeg blir når gullene mine blir så stor...ser med skrekk og gru på at de skal gå alene til og fra skolen...knis).

 

Tante Ku: Synes det er bra at du har funnet veien inn hit også, gleder meg til å bli bedre kjent med deg!!!!!! Også håper jeg at slipper å "henge" her like lenge som noen av oss...

 

Sukssesterta: Sååååå kjekt å høre fra deg igjen!!!! Det er så herlig at det går bra med deg!!!!!!

 

Det var noen flere nye her også, som jeg ikke husker nikket på...hvordan går det med dere????

 

Jeg har brukt dagen i senga mi (siden jeg har arbeidshelg på natt) og hatet kroppen min og tante kreketpå høyt nivå!!!!! Det har igrunnen vært helt greit. Faktisk er det litt godt å være litt sint. Var å skulle kjøpe daltstenger til lille gull sin bursdag i dag (10 kr marked, spare der man spare kan), men det er jo vegetabilsk olje/palmeolje i ALT og det gjør meg bare kvalm, ekkel og eitranes førbanna (der kom nordlendingen fram). Hvorfor skal det være så forbannet vanskelig å bruke litt sunnere oljer??????? Arghhhh, grmf....å nå er til og med nugattien bannlyst, så hvilket sjokopålegg skal den stakkars eldstegutten min få da???? Grmffff...Får begynne å tenke ut noe lurt snart.

 

Jeg er ellers ikke helt i form, snørrete og vondt i halsen og tilnærmet stemmeløs, så det kan jeg også være sint på!!!!! Gubben, han deles ut gratis for tiden, større irritasjons moment og udugelig surpomp skal dere lete lenge etter.

 

Må vist jobbe litt :-P

 

Ha ei suuuuuper helg alle vakkre, flotte og fantastiske damer!!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suksessterta: Er ikke så lett for meg å bare dra på legevakten. Jeg bor på ei øy uti havet utenfor Tromsø, og må med ferge og kjøre i to timer en vei for å komme inn til tromsø, så her må jeg smøre meg med tolmodighet og vente til over helgen! :) sånn er det når man velger å bosette seg på øde plasser, hehehe! Takk for trøstende ord, det varmer! Og jeg vet det vil klaffe til slutt!! :) så utrolig gøy at du er så langt på vei no, er ikke så lenge igjen da! :) heldige du! :)

 

Tussemor5: du fikk smilet godt frem på meg etter det du skrev, fint du kan tenke sånn som du gjør, og de gubbene irritirer innimellom, sånn er det bare, men det er jo godt å ha dem der uansett når bare irritasjonen går over! Og enig med deg, det er godt å få utblåsning innimellom! :)

 

Tante-ku: enig med deg, det er en fin gjeng her inne, jeg er veldig glad for at jeg fant disse jentene, de har hjulpet meg igjennom alle disse mnd med både nedturer og oppturer! Her er det jenter som opplever og har opplevd det samme som en selv og jeg tror jeg snakker for alle her inne når jeg sier at vi virkelig bryr oss om det de andre føler, og opplever! Personlig vet jeg at pp periodene og de gangene jeg har mistet hadde vært mye tyngre hvis jeg ikke hadde hatt de jentene som er her inne på denne gruppen, og jeg er veldig takknemelig for det! Så velkommen til deg også, og jeg er sikker på at du vil stortrives her, men jeg håper du slipper å slite slik mange av oss andre gjør!

 

God helg til dere alle! Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :) Denne dagen har startet skikkelig dårlig. Sambo vekte meg i morges fordi jeg var så urolig. Da jeg våknet badet jeg i svette, og da jeg sto opp var det første jeg la merke til at puppene ikke var ømme i det hele tatt. Jeg følte meg plutserlig bare "helt vanlig". Ingen murringer eller andre symptomer.

 

Nå sitter jeg her og prøver å overbevise meg selv om at alt det jeg har kjent tidligere bare har vært bivirkninger og at det ennå vil ta litt tid før symptomene kommer. Jeg er på rugedag 8 i dag og skal ikke teste før til fredag. Gud det blir lange dager. Ja, denne rugetiden er en forferdelig lang berg og dalebane. Har testet negativt i dag også da, men det var liksom forventet.

 

Rime: Jeg synes du har en fantastisk innstilling og beundrer måten du takler det hele på. Dere må ta vare på hverandre nå, også skal du se spira sitter igjen snart om det er sånn at det er over nå. Husk at det kan være lettere å bli gravid fort igjen etter en SA da. Det er sikkert bare å kjøre på når du føler at kroppen og hodet er klar for det. Masse lykke til fremover :)

 

Tussemor: Hva jobber du med egentlig? Mulig du har skrevet det tidligere, men jeg husker ikke akkurat nå. Jeg flirer så godt av innleggene dine inni mellom. Ja, ikke nødvendigvis av det du skriver, for alt er jo ikke til å le av...Men, av måten du skriver på :) Du skriver fantastisk levende og ikke minst troverdig. Har du noen gang vurdert å leve av skriving ;) ? Det måtte jo bli en knallsuksess :D

 

Litenspire: Så koselig å høre fra deg, og at alt er bra :D Det går fort til termin nå. Har du begynt med litt shopping og sånt ennå?

 

TanteKu: Ja dette er et godt sted å være. Det er en herlig gjeng her inne som støtter hverandre på godt og vondt :)

 

Og så stoppet det litt opp i hodet mitt....Egentlig ligger alle tankene mine i ømme pupper osv ;) Ja, ja, jeg får prøve å finne tilbake til noe av positiviteten igjen :D Ha en fin lørdag alle sammen :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gla' jeg fikk symtomer bare noen få dager før ikm, så ikke bekymre deg ennå! Dette skal gå bra! Enig med deg i at måten Tussemor skriver på er helt fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk damer, hyggelig å høre at dere liker skrive måten min...knis...da har dere reddet karrieren min :-o driver å vurderer hva jeg skal gjøre med livet mitt framover...Jeg er sykepleier og igrunnen møkk lei av bleie skift :-P Føler i perioder at det er det eneste jeg kan...å skifte bleier, vurdere konsistens og lukt på det som måtte være innenfor (og, desverre (for meg) ofte også utenfor), så på sett og vis er jeg en kløpper på sengeskift også :-P

 

Så gla: Jeg begynte faktisk en gang på noe jeg tenkte skulle være ei bok, håpet var at det kanskje skulle være litt sånn "forebygging mot selvmord" ting, men jeg er ikke helt sikker på hvor det ble av. En kamerat av meg hadde veldig lyst til å lese det hele, men, men...Jeg skriver jo litt i perioder på bloggen min, men jeg trives jo litt for godt i denne anonymiteten og jeg er redd for at det kunne gått hardt ut over både mann og barn om jeg skrev like "ille" der...knis...

 

Kanskje jeg skal gjøre en kvinnelig versjon av Knausgård...hohohohahahhahihihi...Det hadde vært noe gitt...

 

Så glad: Stress ned, nyt ruging og "ikke ømme bryster" de kommer nok tidsnok med ett brak og da er de bar i veien :-P Kvalmen også, hyppig vannlatning og konstante ribbeins smerter ;-) Nå går det vel bare oppover!!!! Ingen bivirkninger, bare symptomer :-) Tjohoooo Jeg heier skikkelig på deg nå!!!!

 

Uansett, hvis det fikk deg til å smile litt Rime, så gjør det meg glad!!!!!! Jeg er heia gjeng for deg også!!!!! Bare så du vet det!!!!!!!

 

Jeg og gubben hadde en av disse herlige super kollisjonene våre i dag (i morges, rett etter nattevakten min med ungene tilstede)...han kan til tider være så hinnsides ukritisk og ubetenksom den mannen, argh...tilslutt spurte han om lov til å holde rundt meg...Jeg mener, at det kan være grunn nok til ett aldri så lite kjevlekakk i hodet!!!! (han fikk lov da...tjihiiii, men med streng beskjed om at SLIKE TING SPØR DU IKKE OM LOV TIL) Tror dere ikke nissegubben startet opp igjen tytinga da han kom hjem fra skogen...puhhhh...jeg hadde jo naturligvis akkurat våknet...skikkelig klar for tyting og inkompetent sutring...Jepp...han fikk tilslutt gjennomgå og da ble det stilt en stund. Så kom han med halen i mellom bena og proklamerte at vi igrunnen kanskje ikke hadde det så ille, bare det at han hadde hatt ett par dårlige dager :-P Igjen grunnlag for ett aldri så lite kjevlekakk, men han fikk en klem og beskjed om å skjærpe seg litt og ta ANSVAR for sitt eget liv og ikke sitte på ræv å vente at andre skal gjøre det for han!!!!!!!

 

Nå er jeg på jobb igjen, og har "familie puste pause" Det er faktisk litt godt, og er jeg heldig, så får jeg litt strikke tid også i natt!!!!!!

 

Får vel ta meg en runde å sjekke at alle er i live her på bruket :-)

 

Stor god klem til verdens beste damer!!!!!!! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere!!!!! SMASK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hærlige sol! Hehe, solen er jo tilbake i nord norge <3 våren er på vei og jeg kjenner kroppen våkner! :)

 

Vel uansett så har jeg en nyhet, har tatt graviditetstester siden torsdag, og i dag var den så vidt synlig posetiv, :) jepp, er ikke gravid lenger og hcg er snart ute av kroppen, glad det gikk så fort, og jeg har det bra! Så no går jeg og sambo å bare tripper og håper jeg snart slutter å blø slik at vi kan flytte inn i sengen, hehe! :D han tittet bort på meg i går, smilte og sa: Duuuuu kjæææære, ka tid kan vi begynne å prøve igjen? Jeg lo og sa: så snart jeg slutter å blø! Da flira han og sa: åhhh håpe det e snart, og da får du ikke mye fred! Hehehe!

Vi er superklare for ny runde, og krysser fingrene for at en ny spire kommer fort og at det denne gangen vil gå bra! :)

Ville nå bare informere om at hcg er på vei ut av systemet. Ha en kos søndag videre! :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh, tante Ku, det der hørtes ikke noe godt ut gitt!!!!! Slike minner som er vonde er ikke godt å tenke tilbake på!!!!!! Det er skikkelig slitsomt for kroppen altså!!!!! (vet litt om slikt jeg også). Håper du har folk rundt deg som kan ta litt vare på deg nå når dagene er litt tunge...Hvis ikke er nå vi her, en mager trøst, men samtidig ganske godt å ha denne plassen hvor en kan lette på trykket så mye man bare orker!!!!! Her kan man ikke være "for åpen eller lukket", her er vi akkurat de vi er, hverken mer eller mindre!!!!!!

 

Jeg håper på mange gode solskinnsdager for deg i uken som kommer!!!!!!! Også sender jeg over en skikkelig tussemor, bamse klem!!!!!!!!!!

 

Rime: Jeg måtte glise av innlegget ditt i dag!!!!! Herlig!!!!! Også misunner jeg deg å bo langt uti havgapet der oppe i nord!!!! Savner det stoooort!!!!!

Jeg er så imponert over pågangsmote og humoren deres også virker det som om at dere har en fantastisk evne til å være der for hverandre du og mannen din!!!! Det gjør meg så glad!!!!! Jeg er sikker på at spira deres må klore seg fast ganske så snart å holde seg på plass!!!! "Heia, heia, heia, heia..." ;)

 

Her i huset gjorde gubben ett iherdig forsøk på å kompensere for sine utbrudd tidligere i uka...jeg derimot kjente at det ble alt for patetisk og klarte ikke å la meg rive med :-P (hvor finner jeg disse fine smilefjesene????) Kan vel kanskje ha noe med at jeg er på 4 natta mi, med tante kreket, savner tid med ungene og vet at ukene som kommer blir hektiske og ett aldri så lite helvette :-( Minste gullet har bursdag på lørdag, vi skal feire både fredag og lørdag. Jeg går av vakt på fredag, dvs at jeg må få unnagjort alt som har med kaker, bakst og vask innen onsdag...Så har mini bestilt Thomastoget kake, og jeg fatter ikke om jeg rekker det. Uansett, det ordner seg vel for snille jenter *håpe, håpe,håpe*

 

Lagde en liten bayb pose til en kollega av meg i dag, hun har termin snart og skikkelig struttende mage. Var nesten litt godt å kvitte seg med spebarns bleier og litt klær, men jeg ble jo så hinnsides melankolsk etterpå...sukk...Gubben lurte på hva som var i posen og jeg sa hva det var og at vi ikke trenger det lengre, så da kunne jeg like godt gi det bort. Da så han på meg med ett lurt blikk og sa " vi trenger det kanskje ikke enda, men snart..." Sure meg repliserte: "Ja vel, men da får vi heller kjøpe nytt" :-p

 

Får vel hive meg rundt litt igjen her på bruket. Bare 8,5 t igjen til litt fri ;)

 

Håper dere alle for en nyyyyydelig start på uka alle sammen.

 

Go varm tusse klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo alle som en.

Ser det har vært tunge dager for enkelte i helgen, masse klemmer sendes.

 

Hvordan går det med deg sågla?

Mange rugedager er det nå?

Her har jeg en etterlengtet fridag, så jeg skal å trene før jeg skal å vokse litt hår..:-) Så det blir ikke mye glede ser dere..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klageinnlegg her! Har en skikkelig shitty dag, søndags kveld hadde jeg skikkelig vondt i magen, jeg pleier å ha kraftige mens smerter men det her var ille, så gikk det litt over så jeg fikk litt søvn natt til mandag, men utover mandagen blei krampene værre og værre, og i natt hadde jeg så vondt at jeg klarte nesten ikke røre på meg, tok doser meg to 400 mg ibux og to 500 mg paracet og det hjalp ikke, sov nesten ikke noe i natt! :( så i dag er jeg sliten å gråter mye fordi jeg er så sliten av å ha så vondt heile tiden, vondt nok å miste liksom om det ikke skal smøres ekstra inn ved å gå og ha smerter og være sliten heile tiden!

Ringte sjukhuset og snakket med gyn. Vakthavende, han sa jeg bare måtte snakke med legen min for hun måtte henvise meg til ul, jo takk vet det, men er det normalt å ha så vondt? Han spurte om jeg hadde feber, nei sa e, nei da e det greit sa han! Tosk tenkt e, det ikke du som har vondt! Går å vente på å få innkallelse fra gyncon, her i tromsø så jeg får kommet inn til ul, men synes det er ille at helsevesnet tar så lett på det!

Dette gjorde de sist jeg mistet også, da i ma som sagt, gikk i over 6 uker å blødde og hadde vondt, og de bare bagataliserte de her i tromsø, så dro jeg til familien min i ålesund og våknet ene morningen av at jeg hadde så vondt og at jeg begynnte å få så slimete blod, mener på å huske at jeg da hadde blødd i nesten to mnd. Uansett, jeg ringte sjukhuset i ålesund og de ville ha meg inn med en gang, jeg ventet bare en time før jeg fikk komme inn til overlegen ved gynokologisk avd. hun fant ut årsaken med en gang og det blei fikset, ho var sjokkert over at sjukhuset i tromsø ikke hadde tatt meg inn! To dager senere hadde jeg sluttet å blø og smertene var borte!

Sambo er bra forbannet på helse norge akkurat no, og det er jeg også! :( sorry jenter men måtte få fortvile litt! Men seriøst går man å har så vondt etter en SA? Noen som vet?

 

Trist å se at andre også har hatt tunge dager! :( klem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Rime! Så ille at du skal bli tatt så lite alvorlig. Du må bare få henvisning fra legen din eller legevakta til gynekologisk poliklinikk litt kjapt. Jeg vet ikke om det er vanlig å ha så vondt ved en SA jeg, men synes nå uansett at du burde fått kommet inn og sjekket livmor med UL, samt ta crp for å sjekke event infeksjon når du har fått så vondt som du har. Jeg fikk en infeksjon etter at jeg ble konisert og det var forferdelig vondt. Det var egentlig da bare litt blod og væskeansamlinger som hadde kommet ut i buken fra livmor, men det var sykt vondt. Kan tenke meg at om det sitter igjen rester etter graviditeten kan dette også gjøre forferdelig vondt. De kan da ikke la noen gå sånn som du gjør. Og, det skulle være unødvendig å måtte reise til nabokommunen for å få en sjekk.Fy f***, helsenorge altså :angry:

 

Her er det IKKE noe nytt og melde. Rugedag 11 i dag og får fortsatt bare negative tester. Og, jeg har ingen formening om hvorvidt det har gått bra eller ikke. Frustrerende at bivirkninger og symptomer går hånd i hånd i denne prosessen. Men, sånn er det nå, så må vel bare smøre meg med tålmodighet noen dager til.

Tanta holder seg heldigvis borte, så lever jo fortsatt i håpet ;) Men aj så tregt dagene går. Det hadde heller ikke gjort noe med en positiv test før blodprøven på fredag :P Gud, nervepirrende dager det her....

 

Til alle dere som opplever triste dager og nedturer: sender dere en lang varm klem sammen med positive tanker og positiv energi. Så glad for at jeg har dere :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rime, kan det være at livmora trekker seg sammen? Blør du enda? Hva om du snakker med en jordmor, kankje hun/han kan henvise deg med en gang? Er jo helt forferdelig at du skal ha sånne smerter :( Blir ganske provosert når de per telefon kan vite at det er greit på grunnlag av manglende feber... jeg tenker også TOSK!

Og at helsenorge er en flopp, hersker det ingen tvil om!!!

 

Tussemor, håper dere får en fin feiring av minstegullet, og at hunøret kommer seg. Husk bare at du ikke må slite deg helt ut :)

 

Bomsa, hmm... du vet å påføre deg smerter... noe som heter at det er ikke vondt det man gjør mot seg selv ;) hihihi

 

Sågla, det er virkelig spennende tider :) Håper på positiv blodprøve. (er jo nesten som at det litt i meste laget spennende, jeg glemmer jo av mitt "prosjekt", og det er jo i grunnen positivt ;P)

 

Krysser fingre for at uka utarter seg lett og mer positiv for alle!

 

Klemmer i fleng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten jenter, og herregud, du har sikkert rett tante-ku, det kan nok hende det er det som skjer, og det går sikkert ikke så fort! Så lenge jeg kan huske så har jeg slete med sterke mens smerter, så sterke at jeg svimer av, spyr av smerte eller blir hvit i ansiktet og blå på leppene fordi jeg har så vondt, og no begge gangene jeg har mistet har smertene vært sterkere, så jeg gleder meg uhyggelig til en fødsel! Hehehe! Vel humøret er bedre enn tidligere i dag, har ennå litt vondt, men langt fra sånn som jeg har hatt de siste dagene, blør også lite no, så håper det er på vei til å gi seg, og så håper jeg at når jeg endelig får kommet til UL at alt er ute og ser bra ut!

 

Bomsa: syntes det hørtes hærlig ut jeg, for du føler deg jo så bra etterpå, nyvokset og opplagt etter trening. Jeg sitter bare å håper på at jeg snart kan ta med meg hundene mine og gå på fjellet igjen. Så snart jeg slipper denne vonde magen hiver jeg på meg fjellskoene og går! <3

 

Tante-ku: vonde minner er ikke lett å ha med å gjøre, men som tussemor sa så håper jeg du har et nettværk rundt deg som du kan støtte deg til i slike dager!

 

Så gla' : Jeg er så utrolig spent, og håper virkelig at du får en posetiv test! Jeg følger spent med! :)

 

Jeg håper også at dette her blir en bra uke for oss alle! Klem til alle dere søte jentene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen.

Rime, jeg har mistet noen ganger og det har ikke vært som du beskriver.

Jeg er også vant med vonde menssmerter og SAene var litt sterkere. Men jeg fikk sove etter litt smertestillende.

Synes du skal ringe legevakta, overdriv hvis de ikke tror deg.

Det er jo veldig greit å få slikt sjekket ut, hvis de ikke skjønner det så er de noen fjotter..:-)

Der jeg er ifra (nordnorge) kommer ikke sola før 13. februar..:-)

Sågla, dette er så spennende for meg. Jeg tar med i å tenke på deg titt og stadig....krysser alt jeg har for at du skal få positiv test på fredag...eller før..:-D

Hvordan går det med dere andre da? Tante-ku, går det bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere bryr dere jenter *klemme* Her har jeg fortsatt ingen formening om hvorvidt vi har lykkes i å bli gravide eller ikke. Eller, jeg faller kanskje mer mot at det ikke har klaffet siden jeg ikke har noen klassiske symptomer. Rugedag 12, 14 dpo, skulle jo egentlig hatt litt symptomer og kanskje en svak positiv test om ikke annet. Men, ikke noe tegn til tanta heller så må jo bare håpe og tro at det er noe på gang :) Jeg har jo testet positivt sent tidligere, så er nok også en av de hvor egget bruker litt tid på å feste seg, og da tar det jo også tid å få i gang hcg-produksjonen.

 

Jeg har fortsatt dårlig smak i munnen da, og dotter i ørene som kommer og går. Ikke fullt så fysen og sulten som jeg har vært kanskje, men fortsatt fysen altså. I dag formiddag ble jeg brått overmannet av tretthet, så sovnet av ved 1030 tiden. Det er jo ikke helt likt meg da. Kjenner meg litt trøtt og sliten nå også, men det kan like gjerne være at jeg faktisk er litt psykisk sliten. Det er litt av en påkjenning denne rugetiden med symptomer og bivirkninger som tar deg med på en heidundrandes berg og dalebane følelsesmessig.

 

Så, i kveld tror jeg det blir tidlig senga. Skulle gjerne sovet frem til fredag altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, damer :)

 

Beklager hvis jeg trenger meg på... Var såvidt innom her for noen mnd siden, og har også hatt litt kontakt med Rime da vi ble gravide omtrent samtidig. Siden jeg var innom før har jeg fulgt litt med på tråden og synes dere er en herlig gjeng :) Krysser fingrene for dere alle! Særlig spennende å følge med på Så gla'

 

Rime: Først av alt, innmari kjipt at det gikk galt! Som en slags "felles skjebne - felles trøst" så mistet jeg også i går... Kjedelig at det alltid skal skje så sent. I oktober mistet jeg 9+2, ble gravid igjen før jeg fikk nytt besøk av tanta og mistet nå igjen 11 uker på vei :( Men når det gjelder dette med smerter: De gangene jeg har mistet har jeg hatt ganske intense smerter i noen timer, så har elendigheta kommet ut og smerten har stoppet. Det du opplever kan jo tyde på at ikke alt har kommet ut, så ha det ivei til UL!!! Ikke gi deg, dette må du få sjekket ut! Mulig det må en utskrapning til? Lykke til, håper du får raskt hjelp og at ting ordner seg fort. En ny spire skal jo flytte inn ganske så snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei, uff!!! :(

Når kan dere komme igang med neste runde?

 

Rime, hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...