Gå til innhold

gravlagt i dag


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anbefalte innlegg

i dag var det en trist da for mange. pappaen til to gutter (skal ikke nevne navn) som jeg har i barnehagen min, gravla sin far i dag som døde for en uke siden av kreft.

det har vært en lang og tøff tid. han har lenge vært inn og ut av sykehuset. blitt lagt inn og vært der i noen dager og uker og komt seg godt til hektene igjen og ble sendt hjem igjen til familien...

men nå var han så syk at selv konen visste at han ikke kom til å feire jul med de denne gangen...

 

uff. klarer så vidt å snakke om det. jeg skjønner og vet at dette er livets gang men det som knuser meg og tar fra meg natte søvnen er det at to gutter på 3 og 5 år må gravlegge sin far. det er så forferdelig trist at det kan ikke beskreives engang..

 

minstemann på tre år knakk bare sammen i kirken i dag og skrek jeg vil ha pappaen min igjen og da knakk jeg sammen selv.

 

dette er den tøffeste begravelsen jeg har vært med på.

selv om jeg ikke er familie eller nærmeste omgangskrets så sørger jeg.

jeg er med disse barna hver dag og har ett godt forhold til mor som omsorgsperson til deres barn og har sett og vært med på at denne pappaen har blitt sykere og sykere over tid. så dette er tungt.

 

det ble flagget på halv stang i deg og mine dypeste tanker går til hele familien og alle etterlatte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

huff så trist...håper guttene har klart seg greit tross alt.

Skjønner at dette har gått innpå deg..

 

Håper du har det bedre etter disse månedene som har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...