Gå til innhold

Koster det noe å ringe til et advokatfirma og spørre om noe?


moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Jeg har et spm som jeg vil spør en advokat om, og lurer på om det koster noe å spørre om et ganske generelt spm eller om det kun koster noe hvis de skal se nærmere på saken?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro det koster, vi har nettopp hatt en sak gående. Vel og merke engasjert en advokat.

Og han har tatt seg betalt for hver telefonsamtale og når han har lest mail. Så vil tro de ikke gir råd eller svar uten at det koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de fleste kommuner har de noe som heter advokatvakten der man kan få inntil 30 minutters samtale uten at det koster noe, sjekk i din kommune når de er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som andre også sier, ring jusbuss, det er gratis og de som jobber der er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange svar. Jussbussen har kun åpent mandag og torsdag og torsdag er helligdag denne uka. Har verken tålmodighet eller tid til å vente =/

 

Jeg søkte på advokater på 1881.no og klikket meg inn på en reklame. Fikk spurt om det jeg lurt på. Det skulle vel egentlig kostet noen kr, men han sa det var greit.

 

Hvis jeg får det så jeg vil trenger jeg hjelp videre og da skal jeg ta kontakt med han igjen, og han skal hjelpe meg.

 

Virkelig, utrolig godt å få det ut av verden =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he det er litt langt og reise når jeg bor på Vestlandet. Og samtidig vil jeg helst at ingen vet om det =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...