Gå til innhold

Kim har tenkt å ligga på sjukehotellet?


elisabeth_78

Anbefalte innlegg

Tenkte eg sko prøva å få meg plass på sjukehotellet dinna gongen:) e det nåken her som her peiling? E det sånn at du må på nein måte bestilla sånn cirka i forkant, eller gir ein beskjed om ditta når ein komme inn for å fø?

 

Ka tenke dåkke om å ligga på hotellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed om at dersom jeg ville på sykehushotellet måtte jeg gi beskjed i det jeg kom inn på føden, for at de holler av plassen til fødselen er ferdig.

Men det er selvsagt ikke sikkert det er plass da..

Jeg kunne tenkt meg å ligget på sykehushotellet, men ender nok opp med ks å da får jeg ikke det,,

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffår får me ikkje ligga på hotellet om ein tar keisarsnitt da? Eg ska ha planlagt keisarsnitt dinna gongen og vil gjedna ligga på hotellet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Eg har og lyst å ligga på barselhotellet om alt går fint, skal kurast snart. Eg vett ikkje om eg har svar på det du lure på, men barselhotellet ligge i andre etg, barsel i tredje. Her e ingen jordmødre, men barnepleiere som hjelpe hvis nødvendigt. Ved KS får du vel enerom nær fødestuene/eksped. og ein skal vel sprøyter kvar dag. Kanskje det kan vara noge av grunnen, men e ikkje sikker. Du kan jo evt ta ein tlf å forhørra deg om det på forhånd? Lykke te vertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Hei!

 

Noen som vet om det koster noe?

Jeg kommer mest sannsynlig til å benytte meg av dette, og da blir sambo og datter med også.. Men er det gratis når jeg er pasient, og må blir der så og så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vet om ei som tok hastekeisersnitt med meg som fikk ligge på hotellet, det var så mange som tok hastekeisersnitt da, at det var fuldt på (keisersnitt avd). Jeg selv ønsket også å ligge på hotellet og meg sa de at siden jeg var så fin i form så tidelig, pyttet de meg inn på rommet til de som fødte vaginalt.... (det var jo heilt jævlig, for det var jo ikke alltid like lett for meg å reise meg opp og ta barnet mitt når det gråt. ønsket ikke å være en belastning for de andre heller. (de viste jo ikke noe om at jeg hadde tatt keisersnitt og hadde problemer og komme meg ut og inn av senga.....

 

Grunnen tror jeg ikke de vet selv heller. Går kanskje på trynefaktor og plassmangel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå på nett sidene til haugesund sykehus, der finner du sikkert noe info om det. Jeg vet at det koster noe for mannen din. Ikke for deg.. Nai du kan nok ikke være der så lenge du vil...(ihvertfall ikke hvis det er mange som føder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...