Gå til innhold

Noen som har lyst til å bli kjent med oss i Stavanger/Sandnes? Eller har tips til aktiviteter for aktiv 16 mnd gml pjokk?


Mamma til to tette

Anbefalte innlegg

Vi er en familie på 4 (mor, far, storebror 16 mnd, lillesøster 8 dager) som i september flytter for en periode til Stavangerområdet. Mannen min har pendlet dit og nå skal vi bo der hele familie ut året. Har knapt vært i Stavanger tidligere og har ingen kjente der. Vi tar vår aktive gutt ut av bhg hvor han stortrives så min største prioritering blir å få aktivisert ham, topp hvis noen med jevnaldrende hadde lyst til å møte oss, gå på lekeplasser, besøk eller lignendene.

 

Jeg er en 32 år gammel Bergensdame, liker å gå på turer i allslags vær, kafeer, finne på moro ting for de små og ellers er jeg en sosial og liketil dame.

 

He he veldig noen som passer for oss annonse men ser litt med gru på at jeg skal sitte alene i en leilighet i Stavanger uten mål og mening. Storebror har også reagert med å være sjalu på vårt nye familiemedlem så tror det blir viktig at vi har litt å finne på så andre tips mottas også med takk. F.eks åpne barnehager?

 

Send meg gjerne PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, svarte deg på tråden på skravle, men kan jo svare her også:)

 

Jeg er en jente på 25, med en gutt på 18 mnd og ei jente på 6 uker. Mini skal begynne i bhg denne uken, men skal bare gå tirs, ons og torsdag, så hvis du vil kunne vi jo treffes og la barna leke en mandag eller fredag?

 

Ang åpen bhg, det er en kjekk en på storhaug, ligger i gata oppforbi pedersgaten ( det er den gata som går fra petrikirken, den store røde kirken du går rett på når du går ut av arkaden, og mot storhaug)

 

Det ligger også en i bikubå i hillevåg, men den har jeg ingen erfaring med, bare sett skiltet når jeg har gått forbi, dansebarnehage hvis jeg husker rett

 

 

Det skal også være en i hafrsfjord, men den har jeg heller ingen erfaring med, så bare at det var ei som nevnte den i innlegget på skravle

 

Og du finner sikkert info ang dette på helsestasjonen dere hører til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei! Hvordan har det gått med deg som nyinnflyttet..? Jeg følger i liknende fotspor; 34 år og flytter med mann og barn fra Oslo til Stavanger med blanke ark snart ... Har ei tulle på snart 4 måneder. Vi flytter i slutten av november, og blir gjerne med hvis dere treffes.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...