Gå til innhold

Ikke bestill varer fra www.bryllupsbutikken.no - de er ikke til å stole på!


pus69

Anbefalte innlegg

Jeg vil anbefale alle å _ikke_ bruke www.bryllupsbutikken.no til invitasjoner/trykksaker. De er ikke til å stole på, og har en slett holdning til kundebehandling.

 

Jeg bestilte invitasjoner og bordkort der for noen uker siden. De garanterer 1-2 uker levering.

Etter snaut 2 uker ringte jeg og spurte om invitasjonene var ferdige (det hadde passet å hente dem i Oslo et par dager senere).. De var ikke ferdige enda, men "kommer sikkert snart" var det beste svaret de kunne gi.

En uke senere ringte jeg nok en gang for å høre hvordan det lå an med levering, da visste de heller ikke. Da jeg forlangte at de undersøkte det og ringte meg tilbake, gikk de noe motvillig med på dette. Men de glemte å ringe meg tilbake... Da jeg ringte neste gang fikk jeg beskjed om at trykkeriet hadde "glemt" å trykke bestillingen min. Det var jo slikt som kunne skje, det kunne de jo ingenting for, dessuten burde jeg jo etterlyst sakene før hvis det hastet slik...! (De kommenterte ikke noe ytterligere når jeg sa at jeg faktisk hadde gjort det en uke tidligere, uten at de hadde giddet å undersøke saken). Jeg ba da om at de sørget for trykking og levering snarest, Det gjorde de, men de ringte meg nok en gang ikke tilbake som avtalt for å fortelle når jeg kunne få varene.

 

Da jeg endelig kunne hente de ferdig trykkede varene, hadde de pakket ned konvolutter som var for små til invitasjonene. Dette oppdaget jeg heldigvis på stedet så jeg fikk nye der og da. Jeg sjekket også at tekst og trykk var riktig på de ulike trykksakene,

 

MEN da jeg kom hjem og skulle begynne å skrive på invitasjonene, viste det seg at 3/4 av middagsinvitasjonene var feiltrykt, mesteparten med feil farge (en "gusjen" farge som ikke lignet originalen eller de som var riktig trykt) og resten med trykkfarge smurt utover papiret. Det var bare de invitasjonene som lå øverst (som jeg hadde sjekket) som var i orden.

 

Jeg kontaktet bryllupsbutikken på nytt, og de lovte å kjøre nytt opptrykk. To dager senere kunne de ikke fortelle meg når jeg ville få varene, og damen på tlf var direkte uforskammet og sa at de hadde mye å holde styr på så de kunne jo ikke vite når alt kom eller når trykkeriet prioriterte å trykke ting. Hun syntes slett ikke jeg hadde noen grunn til å mase på dem. Deretter la hun ganske enkelt på røret..

 

Jeg har sjelden - om noen gang - vært borti å bli behandlet så dårlig av en leverandør/butikk, de gidder ikke engang prøve å være hyggelige og hjelpsomme når det er de som har gjort en tabbe og ikke leverer i henhold til avtale. Anbefaler alle å bruke andre til å trykke sine saker til bryllupet!

 

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OI,så utrolig frekt og lite proft.

Synd at du skulle måtte erfare det her,håper likevel alt ordner seg for dere som det skal.

Og takk for tipset,har selv titte på my eder,og lar nå hele siden bli glemt.

 

men,om du skal bestille fra et nytt sted,så anbefaller jeg www.optimalprint.no

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, den er kjip!! Håper du får alt på plass. Og takk for tipset. Skal til å bestille invitasjoner nå, da vet jeg hvem vi IKKE skal bruke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt til å bestille der. Glad jeg ikke gjorde det! Har bestilt fra Decorium.no Kjempe fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss!

 

Dette var jo ekstremt. Brukte selv Bryllupsbutikken i 2004 når jeg giftet meg, og var super-fornøyd! Har anbefalt disse til andre også,

men da kan jo det ha vært en bommert.

 

Ser også at de nå kun har butikk i Øvre Slottsgate, og den åpnet rett

etter at jeg hadde fått det jeg skulle.

Før lå det nemlig et annet sted i sentrum, hvor det jobbet en eldre,

veldig koselig mann. Serviceinnstillt til tusen, alt jeg hadde bestillt var klart lenge før fristen, og jeg fikk alltid svar når jeg lurte på noe.

 

Da er det veldig synd at det har blitt på denne måten,

for det kan de jo umulig vinne noe på.

Men det er vel sånn det blir når alt skal måles i tid og penger.

Veldig synd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver under på Decorium.no - super service, rask levering! Eneste er at de ikke tar telefonen hvis man ringer butikken - men de er raske til å svare på mail.

 

Invitasjonene kom som avtalt - litt før, faktisk :) Bestilte bordkort og ble litt bekymra fordi jeg ikke fikk noen ordrebekreftelse. Sendte en mail etter en uke og fikk svar iløpet av en halv time - de beklaget så mye at jeg ikke hadde fått mail, men kortene kunne hentes neste dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har delv opplevd dårlig service på bryllupsbutikken. Dette er innlegget jeg la inn for noen mnd siden.

 

Veldig kjedelig når du ikke får invitasjonene dine, er noe som haster også.. Håper det ordner seg for deg. =)

 

Bestilte fra Decorium, utrolig god service og rask levering =)

 

 

 

Hei jenter.

Skal dere kjøpe kort, servietter, tilbehør osv hold dere LANGT UNNA BRYLLUPSBUTIKKEN!!!!!! Bestilte servietter og små ting til mitt bryllup og jeg er ikke fornøyd. De FLÅR dere i avgifter, frakt og ekstra kostnadder. Ringte inn til de nå, pratet med en sær dame, hu var IKKE intr i å høre på hva jeg hadde å si. Eneste hu svarte uansett hva jeg sa var at det ikke var noe å diskutere, til slutt LA HUN PÅ RØRET!!!. Jeg var ikke sur eller krass, prøvde bare å forklare hva jeg mente. ELENDIG SERVICE!!!! De unngår å oppgi eksakte priser på f.eks servietter. Jeg trodde jeg måtte betale 295kr for å trykke serviettene mine, men totale prisen ble 590.- For trykk på servietter!!!! Bestilte også andre ting der som avviker helt på bildet både på internett og i brosjyren, enkelte av disse tingene kan jeg ikke bruke i mitt bryllup da de var alt for små og helt feil farge...

STYR UNNA!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Jeg har hatt en lignende opplevelse med bryllupsbutikken.no og ønsker ingen å oppleve det samme. Styr unna. Vi opplevde å bli skjelt ut etter noter av vår kontaktperson der, og da min forlovede forsøkte å ringe tilbake og snakke med daglig leder la de bare på. Til slutt fikk han kontakt, men vedkommende var ikke interessert i å høre på det vi hadde og si og vi ga til slutt opp. En mer useriøs bedrift skal man lete lenge etter. Trist, for de har veldig fine produkter, så dumt at de ødelegger for seg selv ved å la ansatte oppføre seg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...