Gå til innhold

hvor lenge sover mars-barna på dagtid?


m@rie82

Anbefalte innlegg

min lille jente sover for tiden opp til 3 og 4 timer (i strekk) på dagtid. hun pleier ikke sove noe mer på dagen, og legger seg mellom 19:30 og 20:00. da sover hun som regel til 06:30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Min gutt sover to dupper på dagtid. Begge på 1t hver.

Han sover også 11,5t (på minuttet) hver natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa sover 1-2 timer på dagen, som regel 1,5 time. Hun legger seg kl 19 på kvelden og sover til ca halv åtte på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIn kjære sønn sover 1-2 timer på dagen fordelt på 1-2 ganger. På natten sover han ca 11 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten har akkurat begynt i bhg, så vi er i en omstillingsfase. I uka sover han kun en gang 1,5 - 2 t, mens i helgen må vi legge han to ganger. Da sover han 1,5-2t første gang og 0,5-1t andre gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Minstemann sover ca 2-2,5 time på dagen, og fra ca 19.00 til 07.00-08.00 om morgenen, hender han våkner en gang på natten, men da får han som regel bare en flaske med melk og tørr bleie, så sovner han igjen. Prøver å ikke gi hamm flaske med melk på natten, men han sovner fortere av det. Hender det klarer seg med smokken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten min sover kun en gang om dagen, mellom 30 min og 1 1/2 time. Han har begynt i barnehagen nå, og blir veeeeldig trøtt sånn i 17-tida - da må jeg som regel "hive" han i badekaret så han kvikner til litt. Rundt halv sju er det slutt for dagen. Sover til 6-7 tida om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa sover mellom 1 og 2 dupper om dagen. Det avhenger litt av hvor tidlig den første duppen er om det blir 1 eller 2.

Duppene varierer også i lengde, alt fra 20 min til 1 1/2 time :-)

 

Legger seg ca 19 - 19:30 og sover som regel til ca 06:30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...