Gå til innhold

~*~NyttårsTRÅDEN nr. 34~*~


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Var da ikke ymtet på dem heller Simba:)

 

Aldri sagt noe fra deg var dritt og har da ikke klaget på gaven din og har heller ikke sagt noe her i dag som var ment noe mot deg. Vel bortsett fra at cat kanskje heller ikke skulle arresteres....

 

Leit at en hyggelig venneting skal bli så fucka opp. Var ikke helt det som var tanken bak hjv.

 

Om du trenger forklare noe kan jo egentlig ikke jeg. Det med at jeg drites i som jeg skrev var bare at to har blitt bytta, en får forklaling, en sitter å lurer på hva fan skjedde. Klart manhar gjort seg opp sin egen løsning i hodet, men det er jo ingen som bekrefter eller avkrefter den.

 

Synes faktisk hele greia ble dritteit!! Og utrooolig barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Punktum.

_________

 

 

Hei og hopp snø er topp, hvordan er stå i bondeheimen Simba Hva snø angår?

 

Jeg er kald på føttende antakelig fordi skoene blir kalde/våte av å vasse i snø Fryser man på terne er man ofte kald sånn all over.

 

Jeg har 2x ulltrøyer på Fine lekre sånn under dressjakke

 

Har en singlet under og en langermet over dette egentlig fordi jeg ikke gadd å finne sort bh i dag morges. og den lanermede er litt blonder og gjsiktig i øvre del.

 

 

Det er drit at O må våkne av at T står opp!!

 

Det er digg at pupp er inn og at knotten sover videre

 

Det er litt synd at man må vekken for å idet heletatt rekke å komme på jobb før vi stenger

 

Klem på Simba og på molle og på snille damer :)

 

 

 

Sessa det er ikke kipt å ha bursdag på sommeren Det er kipt bare hvis alle forteller deg at det skal være kipt.

 

Man får jo minst 3 bursdager av det en før og en etter sommeren og en på dagen Gled dere:)

 

 

Artig å se hvor upop høst barn er på tråden da det faktisk er flest av dem her !

 

Jeg bestemte meg etter Saen at Måned ikke skulle styre dette og mener det fortsatt selv om jeg kan se at det er litt greit å ikke få helt oppi jul

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, men dette er internett. Åpent forum. Så drit i å si punktum (finale-haha) og alt annet jabb, for jeg bestemmer vel det selv.

 

Alle fikk noen svar utenom Molle, så da bare legger vi ned den saken. Takker og bukker.

 

ble sagt til meg en gang.."vil helst slippe være idioten som ikke vet"...Nei du sier ikke det!!

 

Ligger nå litt mer bak enn bare hjv....helt utrolig..bare helt utrolig.

 

Jeg er nå oppe i salen igjen og vært det lenge...

 

Nei men jeg gidder ikke glise og smile og dille. Hvorfor være falsk. Jo cat kan være krass noen ganger, men heller det. Noe med det å si hva man mener og mene hva man sier.

 

 

Beklager da..om jeg har søtt folk med innlegga mine...var nå ikke intensjonen. Skal gå tilbake til å snakke om unger som sover og spyr vondter meg her og der igjen nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ molle

Skjønner at du er sur jeg! Som du sier det ligger ting bak o g det er det vel ikke alle som vet så mye om kanskje?

 

Ikke alltid lett når noe skal være så forbanna hemmelig og så skal man plutselig være dønn åpen

Veit ikke hvem du er sur på jeg nå, men få det UT!

 

Jeg har satt et punktum fo min egen del bestemmer overhodet ikke for noen andre!!

 

Dette er og blir teit

 

Siste ord fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) as if! om saken kanskje ja..men siste ord fra deg? hahaha as if!

 

:P :P :P

 

jo også au og E tissa ut 5 bleier i natt (sykt) og forsov meg og flinke E vekte meg 7 og litt syk i dag stakkars og leverte forde og SNILLE TINY og hente M nå og så E og så på juletrefest (familiegreie) og hjem og vooondt i øyan og hue og trenger sårt linser og skal rævtuppe på på korset!!! Ikke ville selge meg linser-TEIT! også skal jeg ikke drikke i kveld og det gleder jeg meg til.

 

hade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg hvorfor det var stille så lenge på tråden i dag.... Ja, ja... leit når ting er teit. Men jeg liker dere godt alle sammen i hvertfall!

 

Takk til Herk for julekortet som kom i dag! Søte gutten! Jeg må skuffe dere med at jeg ikke kommer til å være like flink og sende til dere.

 

5 bleier i løpet av en natt????????? I all videste verden, hvordan er det mulig????? På tide å skifte merke/størrelse eller??

 

Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår alle sammen!

Har lest og lest nå, for har ikke vært innom siden i fjor. Først vil jeg takke for alle gode ord i forbindelse med morfars bortgang. Dere er kjempesøte, ble varm inni meg da jeg leste det. Begravelsen var i dag, får nesten ringe mamma å høre hvordan det gikk.

 

Jeg lar være å kommentere munnhuggeriet jeg da.

 

Ellers har vi det bra. I helga har vi ingen planer og skal bare slappe av. Det er slitsomt med juleferie, og denne jula ble ikke som forventet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser også, men det skyldes at Tiril har skrudd av den oljeovnen som står på i stua... Det er absolutt ingen lunk her nå nei.. Ikke er det ved oppe heller og da må jeg nes å hente for å fyre opp.. Neimen om jeg gidder det altså!

 

Er alene hjemme ikveld, så da skal jeg kose meg med litt potetgull, brus og scrapping! Hadde kanskje vært godt med en pils også :)

 

Ang: søndag så kan vi ikke bruke barnehagen fordi den var utleid allerede, men kan godt sitte her å scrappe om noen vil... Kan se om jeg får ordna litt mer plass i stua eller noe?? Skal sjekke opp litt med hun på jobben som er superflink jeg (hun som skulle arrangere)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fryser enda jeg- kom hjem fra jobb og hadde tatt på meg for tynn jakke. Brrrr. Sitter og spiser god pottis som jeg ikke har smakt på før. Nammis. Husker ikke hva den heter-noe med cheece (taco cheese) og noe om 9% fett (bryr meg ikke stort om akkurat det,men stod med stooooort tall midt på posen)

 

Har pakka bort jula- skyvd det brune stuebordet ned til sambo sin bror-erstattet det med ett mindre,hvitt ett. Flytta litt på ett skap, rydda i skap, vært på jobb-lite å gjøre der.

 

Drømte at jeg var gravid i natt og hadde termin i morgen-hehe. Hvordan går det med deg nå Sessa? Formen bra?

 

Hei Svana-kjekt å "se" deg igen.

 

Søndag er det godt mulig jeg tripper bort til deg tiny med scrappekorga mi.

 

Og for å fylle bæsjebleieprat kvoten: Leo har bæsja en gang i dag-så veit dere det.

Spyvondt kvoten kan jeg desverre ikke fylle-men gjør vondt i tankene mine det gjør det-søskenbarnet mitt ligger på sykehus igjen...

 

Nei,ha en fin aften berter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel kanskje fortelle at E og A bajsa for første gang i bhg i går, og fortsatte i dag. Så det må bety at de føler seg hjemme, hehe. Man skulle tro at de fylte kvoten, men tror det ble seks bajsebleier totalt den dagen.

 

Nå begynner det å gå mot slutten med jv-snopet. Takk Mollings, det var kjempegodt. H synes også det. Lurer på hva jeg skal gjøre med prikkesjokkisen? Sende til Tiny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der såå mye digg? Sitter med jvgodtet selv jeg nå:) Jasså ja..H har forsynt seg? Gutta prøvd skåla sine da? Eller mater mor dem anda? lol Enda!

 

6 bb på gutta? bajsa de 4 ganger hver seg?

 

hihi ja gjør det, sent en stk sjokkis!

 

og håper du fikk bruk for blomsterpinnen! Litt kult at du fikk hint fra Edvard og da;) Skjønner ikke helt når og hvordan han har fått den oppi der men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var mye digg. Fiiiin pakke. Gutta kaster skålene på golvet, men synes de er så fine så. Spise selv? Brød, ja. Ellers så må det matings til. De trener litt da, men har ikke helt skjønt det. Er du klar over hvor mye gris det blir når man skal lære to stk å spise med skei?

 

Har ikke brukt pinnnen enda, men den er tatt godt vare på. Hils sønnen og si takk.

 

Vet ikke helt hvor mange på hver, men var en nogelunde jevn fordeling. Eller kanskje det var 7 bleier? Jeg skifta bare en, hehe. Tårnfrid.

 

Føkkings raketter. Er ikke nyttårsaften nå. Måtte db-amme for de var ganske krakilske. Er ikke like sjarmerende med 15 mndsbarn som med nyfødte kan man si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho har fått lungebetennelse nå-får antibiotika. Vet ikke hvordan det går nå-om ho kommer seg ut av sykehuset igjen. Har kateter for å få ut væske som samler seg opp i magen også.

 

No kryper jeg til køys-jobb i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ama så fælt å høre om søskenbarnet ditt. Triste greier jeg har ikke fått med meg detaljer tidligere men hvor gammel er hun?

 

Jeg kom ikke inn her i gårkveld jeg ser at ama kom inn på tidspunkt ikke jeg fikk være her:( noen som har sperret meg ute kanskje?

Kom ikke inn på dib bim eller noe sånn , men på alt annet.

 

Jeg får skryte litt av O jeg da.

Jeg ser stadig tråder om krakilske barn som ikke vil skifte bleie

 

Her sier jeg bare til O skal du han ny bleie så går han inn på badet, henter en bleie fra skapet og smiler.

 

Jeg vil ut i snøen jeg nå tror jeg må ha på skidress for snøen er skikkelig våt.

 

 

Vi har fått ny bil vi:)

 

Gubben fikk store øyne da han så QS i julegodtet.

 

 

Svanine om tøflene ikke passer så må du si i fra da

 

Hva lager dere egentlig når dere scrapper?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herk: Hun er 29 år gammel og håper ho lever til ho blir 30 år i mars... Hun har en sjelden form for kreft-har kjempet mot den i 3 år nå-men i høst så sa legene at det ikke er mer de kan gjøre-kun smertedempende behandling. Hun var visst dårligere i dag-håper bare ho får leve litt lenger. Hun er ei veldig sterk dame og jeg prøver å takle dette slik som hun gjør.

 

Vi har kjøpt akebrett vi i dag:) Så i morgen skal vi ake bort til oldemora til Leo og så kanskje en tur bort til Tiny? Jeg har noen bilder å lime inn i album og ett kort å lage-det er scrappeoppgavene mine:)

 

Jeg kom ikke inn ¨på dib hvis jeg bare skrev www.dinbaby.no- måtte gå inn på en tidligere besøkt side-link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja ama Jeg fikk pcn min tilbake igår og hadde ingen "gamlelinker" liggende så da bare gikk jeg inn på dib.com og det gikk ikke gitt!!

 

Fine jakker da :) har sett det bildet før eller et tilsvarende i lokalavisen

 

Det var trist med kusinen din !! Uff og uff jeg blir helt satt ut av sånt jeg Håper de får tatt knekken på lungebetennelsen i allefall nå da!!

 

Ellers noe nytt? Jaggu mye snø. Jeg fant ut at vi hadde rundt akebrett i boden så vi har vært ute å akt

og lekt i snøen

Jeg glemmer vist at jeg er voksen noen ganger Naboene har sikkert fått seg en god latter i dag om de tittet ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) joa takk for tips men jeg er jo inne nå og jeg tenkte ikke at det var noen ""snarveier" i går, bare konstaterte at jeg ikke kom inn

 

Var inne på tanken at det kunne gjøres på den måten da ama skrev at man kom inn bakveien:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...