Gå til innhold

Mai 2008


ganesha

Anbefalte innlegg

Legger inn en tråd her ....har møtt på noen i mai klubben og 1 tri. Så det var så mange "gamle" innlegg her, så godt å fornye litt :)

 

Er spent på ringerike. Har nå fått forhørt meg litt rundt på BIM om erfaringer og det virker veldig positivt !!

 

Var på innvedig ul et par uker siden og det var så som så, men har hørt han legen er ganske hardhendt.

Satser på milde gode jordmødre, men først er det vanlit Ul som står for tur. Gleder meg til det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal på ringerike i mai, termin den 21!

hadde hastesnitt på ringerike i 05 og hadde bare fine opplevelser!!!

gleder meg til å komme dit igjen!!!

 

De fleste legene jeg har vært borti har ikke vært hardhendte. Det er den del leger som jobber der så får håpe du ikke kommer borti han mere...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du fått innkalling til ul enda?

 

Er vel kanskje litt tidlig å vente på den enda....i flg. termin skal jeg dit en gang i første uke av desember.

Får håpe det ikke blir på eksamens dagen da ;)

 

Bra du har gode minner fra forrige gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

fått innkalling nå til 5 desember...Prøvde å få den utsatt litt pga eksamen dagen etter...(sånn i tilfelle noe skulle være galt, så kunne det bli vansklig å konse..) Men der var det fullt ut februar!! Mye aktivitet skjønner jeg :) Fått jordmor time der og, i januar, og det gleder jeg meg til.

 

*krysser fingrene til ul*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

ul den 13 des viste at det er en gutt i magen!!!Alt så bra ut!!! Terminen ble flyttet fra 21 mai til 13 mai!!!!deilig bli flyttet den veien!!!

lykke til på ul jenter!!!er så gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Ul 6 desember og alt så fint ut :) Hurra for det! Den ligger langt bak så kunne ikke se om det var en han eller hun. Termin ble flyttet et par dager tilbake til 8 Mai så nå går det fort fremover!

 

Godt nytt år til dere forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

 

Jeg skal og føde på Ringeriket i mai, termin den 9. Var veldig fornøyd med jordmor på ultralyd, så der alle slik og forholdene slik det er beskrevet på nettsida så tror jeg det blir bra. er førstegangs fødende og bor i Hemsedal så gruer litt for fødselen da det er langt til sykehus og jeg ikke vet hva jeg går til...

 

Janet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Janet!

 

Jeg bor på samme plassen som du og kan forsikre deg om at det helt sikkert går bra. Det skjer vel nesten aldri at førsgtegangsfødende ikke rekker å komme fram til Ringerike. Som oftest har du veldig god tid.

 

Jeg ble kjørt med Ambulanse fra Nesbyen til Ringerike. Jordmor syntes vel det var tryggest. Mannen min kjørte bak med bilen.

 

Du kan glede deg til å føde på Ringerike. Jeg hadde en drømmefødsel og var veldig fornøyd med alle der.

 

Jeg får ønske deg lykke til!

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...