Gå til innhold

Slett dette!


Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Jo, dere blir hørt. Vi leser det dere skriver og vurderer de innspillene dere har. Det er imidlertid ikke alltid slik at vi er enig i de vurderinger som kommer til uttrykk, og det er ikke alltid slik at ønsker om slettinger blir imøtekommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miang20&alicja, ks24.05.07!

Syns det er dårlig gjort jeg...

Vi er flere som ber om at dette blir slettet, men dere er ikke "enig" i vurderingen... Det er ganske stygt særlig når vi er flere personer med en psykisk lidelse som ber om at dette blir slettet fordi det er trist for oss og direkte sårende... F.eks blir alt på gravid - moden alder slettet , og deter faktisk ikke diagnose eller sykdom å være gravid i moden alder...

Er det fordi Guldamedgull skrev det om jordmor siri at dere ikke vil slette innlegget, fordi da fortjener vi liksom å ha det liggende siden hun sanoe stygt om henne ?

Syns ærlig talt ikke det var så rart, at dere ikke vil slette det er ganske merkelig og forventet vel egentlig ikke mer av deg Hannaah, men av en jordmor forventet jeg at dette ville bli hørt - du burde vite bedre enn å neglisjere ønskene våre i akkurat denne saken.

Vi er mange som har et vondt svangerskap pga dette og hvorfor skal vi måtte forklre oss til hovne, latterliggjørende anonyme? Kanskje de kan lese selv, siden det er side opp og side ned om hvordan og hvorfor.

Hvorfor MÅ vi forklre hvorfor - det er et forum for folk med fødselsangst og da kan man lese selv , vi forklrer faktisk angsten vår til leger, jordmøre og psykologer, og har vel egentlig nok med å forkalre den der.

Jeg visste faktisk at hva fødselsangst var jeg.. Før jeg kom hit, og fant et forum om det. Trodde bare jeg var litt redd og at alle gråt seg i søvn og gråt da de så at testen av positiv fordi de gruet seg og fikk traumer og mareritt av det..og at "alle" tenkte sånn som meg.. Fant jo fort ut at sånn er det ikke - det skulle jeg forstå av holdninger rundt meg..

 

Så jeg syns det er slemt faktisk.. Nesten litt trakasserende av dere å ikke slette det, når vi er flere som forklarer at vi vil ha det bort.. Selv om dere syns det er rimelig festlig at vi har det så vondt så har dere et ansvar for brukerene her inne..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære jm Siri. Trenger du virkelig mer enn dette? Må det det forklares mer? Hva skal da til for å slette?

 

Synes det skal skjerpes her, kraftig!

 

Tusen takk til dere som støtter oss og tar dere tid til å svare på dette:) Tenk om alle hadde like emne til empati som dere! Da hadde verden vært en fin plass og leve og dette forumet hadde faktisk vært bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er svaret.

jeg er ikke enig i at akkurat det innlegget som det ble henvist til skal slettes fordi det ikke er uthengning av en person, men et -forsåvidt naivt innlegg, om angst.

Jeg vet hva angst er, om det hjelper i denne diskusjonen.

Jeg vet også at folk er ganske nærtagende både når de er gravide og når de har angst, så prøv å ta på brillene med vidvinkel i dette tilfellet.

Men vi følger opp denne debatten også fremover og er åpne for innspill, men da på andre innlegg. Denne er jeg ferdig med nå.

Vennlig hilsen jordmor Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja men da er jeg glad for at du tok på deg de rette brillene da! Tror neppe de var progressive! Eller var det 3D?

 

Godt du er ferdig med den debatten! da puster vi lettet ut. For siden du ikke ble såret av den så blir jo ikke vi heller. Godt du satte oss på plass! Det er jo tross alt ikke vi som vet hvordan vi føler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...