Gå til innhold

Jeg er så SLITEN....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som har opplevd utroskap og klart å få orden på forholdet igjen? Føler at det kverner rundt og rundt i meg hele tiden selv om jeg ikke vil tenke på det. Har bestemt oss for å prøve å få orden på sakene og være sammen slik det var meningen fra begynnelsen, før han gikk hen og var utro over en periode.

 

Noen med erfaring som kan gi noen gode råd? Hvordan får man opp selvtilliten og troen på at man duger?

 

Takker på forhånd hvis noen kan være så snill å hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sissel Gran i afpenposten magasinet på nett hadde en artikkel om dette for en tid siden, har du lest den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den har jeg ikke lest. Tror du det er mulig å finne den igjen noen steder?

Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gå på aftenposten.no, klikk på a-magasinet nederst til venstre på sida, der skal du kunne finne sissel grans leve-sammen spalte, det nyeste ligger fremme, hvis du går inn på den, kommer det "tidligere leve-sammen artikler," gå inn dit så finner du frem...

 

Nettsidene til aftenposten er litt rotete, men får du det ikke til, kan du jo ringe redaksjonen og spørre. Hun skriver kjempebra, Sissel Gran, du burde absolutt få med deg det hun skrev om utroskap!

 

Kan se om jeg finner artikkelen for deg senere i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er adressen: www.aftenposten.no/amagasinet/article1250827.ece

 

 

Jeg har ikke opplevd utroskap selv, har alltid sagt til typen at om han er utro, så er det slutt. Han sier at han ikke er noen utro type, men om han skulle være utro en gang, ville han ikke fortelle meg det, for han vil ikke ødelegge for oss som familie. Jeg ville nok foretrukket åpenhet uansett, men det spørs om det er det beste i lengden. Typen din fortalte deg vel om utroskapen for å lette sin egen samvittighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, måtte nok få høre om utroskapen fra andre - samme klisjeen som ellers - (nesten) "alle" visste om det, bare ikke jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blir det jo på en måte dobbelt tillitsbrudd..

 

Det er så lett å si at man bryter opp forholdet når den ene har vært utro, men er det barn med i bildet er det jo flere personer å ivareta enn bare seg selv. Jeg tror uansett dette vil være en verkebyll for deg resten av livet, men ingen er perfekt og problemknuter i et forhold vil det alltid være. Derfor gjelder det at du får hjelp så du kan leve med dette sviket og prøve å bygge opp et tillitsforhold igjen, eller leve med at du bryter opp og bli ferdig med historien, starte på ny frisk.

 

Så lenge du kan ha det godt med deg selv, tross alt, og hva du enn bestemmer deg for, så vil du klare deg fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...