Gå til innhold

For oss som spille Pokémon Go! 💛


TøffiTrynet☠

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy å høre hvor langt dere har kommet! 😊

Hvilket level er du i?

Hvilken Pokémon er din sterkeste? (Høyest CP.)

Hvilken Pokémon er du mest fornøyd med? 😉

 

Selv er jeg godt over halvveis i level 11.

Min sterkeste er en Pidgeot med 646 i CP.

Er mest fornøyd med en Machop som jeg fikk i et egg jeg klekka. 331 i CP.

Ellers så har jeg fanget 49 forskjellige, og sett 53. Pikachu stakk av! 😡😂

Dere da? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

500xp igjen før level 10 :)

Sterkeste er Clefable med 569.

Mest fornøyd med Seadra (313cp) eller Golduck (225cp) og har sett 50 og fanget 49 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 6 bare 🙊

Har 60 Pokémon.

Mange av de er like og dårlige. Alle mine er dårlige tror jeg.

Og ikke vet jeg hva de er dårlige til og ikke. For jeg skjønner ikke hva jeg kan gjøre med de, utenom å fange de da 🤔

 

Min beste har CP 179.

 

Anonymous poster hash: b4d2a...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 6 bare 🙊

Har 60 Pokémon.

Mange av de er like og dårlige. Alle mine er dårlige tror jeg.

Og ikke vet jeg hva de er dårlige til og ikke. For jeg skjønner ikke hva jeg kan gjøre med de, utenom å fange de da 🤔

 

Min beste har CP 179.

 

Anonymous poster hash: b4d2a...596

Var ikke meningen å være anonym. Men hvordan vet dere hvor mange dere har sett?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Pokédex står det hvor mange forskjellige du har, og hvor mange du har sett. (Trykk på Pokéballen så kommer det opp.) Har du veldig mange like kan du velge å sende fra deg noen til Proffesoren. Gå inn på selve Pokémonen, scroll nedover og trykk transfer. Da får du et Candy tilbake, som er spesifikt for den Pokémonen. Har du mange nok Candy kan du utvikle (evolve) en Pokémon til neste stadie. F,eks kan Eevee bli til Jolteon, Drowzee til Hypno, Weedle til Kakuna og videre til Beedrill osv.

Når du evolver en Pokémon får du masse xp, og kommer deg høyere på levelet ditt. En evolva Pokémon får også høyere CP, og du kan bruke den i kamp på Pokégyms.

 

Dere andre får bare føye til mere.

Og spør hvis du lurer på noe! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og for Guds skyld: Evolve den med høyest CP når du har mange like! 😉 Og du kan også gi den litt ekstra Power ved å bruke Stardust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt til gode å faktisk dra inn til Oslo (bor i utkanten 15 min med t-bane) og se hvordan det er der :) Samboeren sier det er helt sykt når han er på vei til jobb, men han er akkurat utenfor rekkevidde. Hadde vært hyggelig å tusle langs akerselva med guttungen og se om det var noe der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halveis til level 12

Sterkeste pokemon er Hypno med 694 CP

Beste pokemon er min Growlithe selvom han kun har CP 210 eller Dratini med CP 12

Har sett 49 og fanget 49



Anonymous poster hash: ddf19...97f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er level 12. Beste er Growlithe med 488 CP. Har sett 46 og fanget 44. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på level 5 ;) Beste min er en krabbe, husker ikke hva den heter, den har CP 80. Har "evolved" en mark og en pidgey. 

Begynte å spille for 2 dager siden :)

Har rundt 50 pokémon, mange av de samme, da..

Endret av Blomstogbier
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på level 15 men har ikke noen sterkere enn Jostein på 774 cp. Har 61 forskjellige, men ingen egentlig favoritt.

 

Jeg er skikkelig dårlig til å kaste, bommer hele tiden og går tom for baller. Hater spurver. Umulige å fange og ikke brukende til noe som helst.

 

Anonymous poster hash: 05e22...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på level 15 men har ikke noen sterkere enn Jostein på 774 cp. Har 61 forskjellige, men ingen egentlig favoritt.

 

Jeg er skikkelig dårlig til å kaste, bommer hele tiden og går tom for baller. Hater spurver. Umulige å fange og ikke brukende til noe som helst.

 

Anonymous poster hash: 05e22...20f

Blir det vanskeligere å fange dem med baller etterhvert? Er på level 5, og treffer stort sett hele tiden nå, men merket at de hopper litt mer, og en stakk faktisk av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er level 21, og den høyeste CP jeg har er Hypno på 1141. Har ikke brukt noe støv på dem ennå da.. :) Bor i Oslo, så er er det flusst av både pokéstops og annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det vanskeligere å fange dem med baller etterhvert? Er på level 5, og treffer stort sett hele tiden nå, men merket at de hopper litt mer, og en stakk faktisk av

Ja, du må treffe flere ganger, og de stikker av. Jeg har gått tom for baller, og det er et problem når man er på ferie i et område med kun et pokestop som i tillegg ligger litt unna :P kunne jo kjøpt i app'en, men det har jeg lite lyst til :P

Ganske frustrerende når du mister en du ikke har fra før fordi den stikker av eller fordi du går tom for baller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanget 35, sett 36. 

 

Er på level 9

 

Har 158 pokemons, den med høyest cp er Jynx med 261. 

 

 

 

Usikker hva favoritten er, vet liksom ikke helt hva jeg skal bruke de til... Bare samler jeg. I smug :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at det er flere enn meg som synes det er gøy! 😆👍🏻

Kos dere videre på Pokémonjakt, damer! 👣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må treffe flere ganger, og de stikker av. Jeg har gått tom for baller, og det er et problem når man er på ferie i et område med kun et pokestop som i tillegg ligger litt unna :P kunne jo kjøpt i app'en, men det har jeg lite lyst til :P

Ganske frustrerende når du mister en du ikke har fra før fordi den stikker av eller fordi du går tom for baller!

Ser den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom gjerne med noen flere lure tips da. 

Har foreløpig kun samlet de jeg har funnet, brukt noe sånn duftgreier for å tiltrekke med pokemons - og klekket et par egg. 

Har også levert tilbake en del av de pokemonene jeg hadde mange av, men da kun valgt de med lav cp. 

 

 

 

De gymmene, er det mye styr? Hva oppnår man ? 

 



Anonymous poster hash: 3cdae...99c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom gjerne med noen flere lure tips da. Har foreløpig kun samlet de jeg har funnet, brukt noe sånn duftgreier for å tiltrekke med pokemons - og klekket et par egg. Har også levert tilbake en del av de pokemonene jeg hadde mange av, men da kun valgt de med lav cp.    De gymmene, er det mye styr? Hva oppnår man ?   Anonymous poster hash: 3cdae...99c

Gå inn på KG. Er 46 sider om temaet der...

 

Anonymous poster hash: d0f0b...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy å høre hvor langt dere har kommet! 😊

Hvilket level er du i?

Hvilken Pokémon er din sterkeste? (Høyest CP.)

Hvilken Pokémon er du mest fornøyd med? 😉

 

Selv er jeg godt over halvveis i level 11.

Min sterkeste er en Pidgeot med 646 i CP.

Er mest fornøyd med en Machop som jeg fikk i et egg jeg klekka. 331 i CP.

Ellers så har jeg fanget 49 forskjellige, og sett 53. Pikachu stakk av! 😡😂

Dere da? 😉

Level 20, høyest CP er Vaporeon med 1250:) Har fanget 668 pokemontil sammen:)

 

Anonymous poster hash: 31b6a...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...