Gå til innhold

I natt ble jeg presset til sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Samboer var ute på byen. Vi sendte noen mld og tulla litt om en kompis gjennom hele kvelden. Han skulle sove over her.

La meg på et tidspunkt (ene barnet sover i sengen vår fast) og våknet til samboeren og kompisen hans nakne på soverommet. Hysja på dem og jagte dem opp i stua. De gikk ikke før jeg ble med dem. Vi har flere barn som alle sover lett og våkner tidlig.

Vel oppe i stua begynte de å kjafse og tasfe, og jeg ba dem flere ganger stoppe. Hele tiden sa de de ikke ville presse meg til noe jeg ikke ville være med på før de fortsatte og dytte meg ned i sofaen. På et tidspunkt gav jeg bare etter så ikke ungene skulle våkne.

I dag tidlig husket samboeren bruddstykker og spurte hva som hadde skjedd siden jeg ikke ville se på ham eller prate med ham. Han ble helt fra seg og hulket som et barn. Selv føler jeg ingenting. Han spurte om jeg ville ha ham ut av hus. Jeg vet ikke. Dette er ikke ham i det hele tatt. Vi har 15 år bak oss, og han har alltid vært varm, omsorgsfull og støttende. Kjenner ham ikke igjen overhodet.

Hva gjør vi nå? Får ikke pratet sammen før ungene har lagt seg i kveld likevel. I stad satt jeg med bidragskalkulator, men det føltes feil og jeg lukka den igjen. For et rot.

 

Anonymous poster hash: 79762...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du ble voldtatt av samboeren din og hans kamerat?

 

Noen ting er utilgivelig. Dette er et av dem.

 

Anonymous poster hash: a2181...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble aldri penetrert av kompisen. Han var for full til å få den opp. Istedet brukte han hånda, med resultat i at jeg er sår og jævlig der nede.

Måtte suge ham for å prøve og gjøre den stiv.

Jeg føler meg ikke voldtatt, kun presset, om det finnes en hårfin forskjell. Jeg kunne sikkert låst dem ute eller stått enda mer på mitt, men alt jeg tenkte på var å unngå at ungene våknet. På et tidspunkt oppnådde jeg faktisk orgasme i det hele. Tror det kom av at samboeren alltid holder seg til jeg er ferdig, og jeg tenkte vel noe slikt som "jo før, jo bedre". Herregud, det høres ut som en dårlig film.

 

Anonymous poster hash: 79762...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da, vil du leve med en som har gjort dette med deg, mens deres felles barn var i samme hus

 

Anonymous poster hash: 1e5d4...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, right. Jeg ville bli ferdig, det var en særdeles ubehagelig opplevelse, og de gav seg ikke på noe. Tro hva du vil.

 

Anonymous poster hash: 79762...762

Ville bli ferdig? Omg. Jeg hadde aldri aldri latt meg presse til noe sånt . Og om mannen hadde prøvd , og ikke respektert det, så hadde jeg kastet idioten ut!

 

Anonymous poster hash: 0b0da...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bli ferdig? Omg. Jeg hadde aldri aldri latt meg presse til noe sånt . Og om mannen hadde prøvd , og ikke respektert det, så hadde jeg kastet idioten ut!

 

Anonymous poster hash: 0b0da...928

Ville bli ferdig, ja. Jeg ble voldtatt på vei inn i ungdomslivet. Jeg har erfart "dedikerte sexdyr". Da kan du likegjerne bare gi etter og la dem fullføre. Kanskje unngår du skader. Forsvarsmekanismen slo inn på samme måte her. Få det overstått, legg deg så du orker å stå opp med ungene.

 

 

Anonymous poster hash: 79762...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ofte jeg blir sjokkert, men hva i helvete????!!!!!!?????

Hiv han ut!!!! Er det noe å lure på i det hele tatt?????



Anonymous poster hash: 131b2...6cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tenker, det å bli presset er det samme som å bli voldtatt. Om noen ber deg kle av deg eller du kler dem av fordi du ble presset til det er det samme. Om du ble voldtatt som ungdom er det ikke rart tankegangen din er forvridd. Du bør snakke med en profesjonell, og flytte fra din voldtektsmann... 



Anonymous poster hash: 94d16...efb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bli ferdig, ja. Jeg ble voldtatt på vei inn i ungdomslivet. Jeg har erfart "dedikerte sexdyr". Da kan du likegjerne bare gi etter og la dem fullføre. Kanskje unngår du skader. Forsvarsmekanismen slo inn på samme måte her. Få det overstått, legg deg så du orker å stå opp med ungene.

 

 

Anonymous poster hash: 79762...762

Jeg tenker at du har et forkvaklet syn på sex, din egen kropp og grenser. Jeg kunne aldri levd med en samboer som hadde gjort dette med meg og jeg kunne aldri akseptert at ekssamboeren hadde oppretthold kontakt med denne kameraten dersom jeg hadde barn med ekssamboeren.

 

Anger og tårer hadde ikke endret på det. Ikke all verdens alkohol eller dop. Jeg hadde bare følt avsky og forstått enda mindre. Jeg hadde ikke orket å ha han i huset et sekund til og ville følt meg veldig utrygg om han ikke leverte nøkkelen når han dro.

 

 

 

Anonymous poster hash: 6d7c9...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har full forståelse for at du ønsket å skåne barna dine for å våkne midt på natten til noe sånt. Jeg har full forståelse for at du har det helt jævlig og ikke vet hva du skal gjøre. Men jeg har INGEN som helst forståelse for samboeren din. Håper han lider. Og jeg håper du finner en vei å gå som du kan leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at du har et forkvaklet syn på sex, din egen kropp og grenser. Jeg kunne aldri levd med en samboer som hadde gjort dette med meg og jeg kunne aldri akseptert at ekssamboeren hadde oppretthold kontakt med denne kameraten dersom jeg hadde barn med ekssamboeren.

 

Anger og tårer hadde ikke endret på det. Ikke all verdens alkohol eller dop. Jeg hadde bare følt avsky og forstått enda mindre. Jeg hadde ikke orket å ha han i huset et sekund til og ville følt meg veldig utrygg om han ikke leverte nøkkelen når han dro.

 

 

 

Anonymous poster hash: 6d7c9...caa

Leste gjennom innlegget ditt en gang til. Du tullet med samboeren om å ha trekant med kompisen? Det endrer jo saken litt, men da vender jeg tilbake til første setning. Du har et forkvaklet syn på ting når du tuller med dette og så kommer opp i en situasjon der tulletulbudet blir virkelig. Så velger du å gi etter for ikke å vekke ungene, og heller risikere at ungene våkner og er vitne til forekdrene og en fyr til som har sex. I stua. Samboeren din er ikke bedre, som drar med seg en naken kompis inn i soverommet der det sover et barn og i tillegg har sex i tankene. Dette er ganske sykt og jeg håper du etterhvert forstår at du trenger hjelp. Dersom ungene hadde våknet på noe tidspunkt her står dere ovenfor en situasjon med grenseoverskridende seksualisert atferd ovenfor barna. Og det er IKKE bra for ungene.

 

 

 

Anonymous poster hash: 6d7c9...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her tror jeg ikke noe på!! Orgasme også faktisk..😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 2760c...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her tror jeg ikke noe på!! Orgasme også faktisk..😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 2760c...406

Mange får orgasme under fødsel. Neppe fordi fødsel er så jævlig digg....

 

 

 

Anonymous poster hash: 0de82...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom innlegget ditt en gang til. Du tullet med samboeren om å ha trekant med kompisen? Det endrer jo saken litt, men da vender jeg tilbake til første setning. Du har et forkvaklet syn på ting når du tuller med dette og så kommer opp i en situasjon der tulletulbudet blir virkelig. Så velger du å gi etter for ikke å vekke ungene, og heller risikere at ungene våkner og er vitne til forekdrene og en fyr til som har sex. I stua. Samboeren din er ikke bedre, som drar med seg en naken kompis inn i soverommet der det sover et barn og i tillegg har sex i tankene. Dette er ganske sykt og jeg håper du etterhvert forstår at du trenger hjelp. Dersom ungene hadde våknet på noe tidspunkt her står dere ovenfor en situasjon med grenseoverskridende seksualisert atferd ovenfor barna. Og det er IKKE bra for ungene.

 

 

 

Anonymous poster hash: 6d7c9...caa

Hvor leser du at vi tulla om å ha trekant med ham? Vi tulla OM ham, les en gang til. Han gjør av og til rare/morsomme saker, og han skulle overnatte her. End of story.

 

Samboeren skulle ha noen pils, men ble ute litt lenger. Han drikker egentlig aldri, men hadde hatt tequilashots på nach. Kompisen derimot er stadig på fylla, men ingen av oss har sett ham så overstadig.

 

Vi hadde hørt ungene i trappa. Den knirker vilt.

 

Anonymous poster hash: 79762...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta sexen også på egen kappe. Enig med en over, ikke rart mange blir voldtatt ifølge dem 3 ganger i livet om de kaller slike ting det.

 

Anonymous poster hash: 46ab3...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått mange svar på sexen, det jeg lurer på i tillegg er hvorfor de/dere var så kanon fulle med barn i huset? Spør du meg høres det nesten ut som de var rusa

 

Anonymous poster hash: 351c9...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at vi la opp til sex på mld? Har ingenting her jeg trenger å ta på egen kappe, utover hva som skjer videre.

 

 

Anonymous poster hash: 79762...762

Jeg regnet med meldingene gikk i samme stil siden du startet innlegget med det? Hvorfor nevne disse meldingene om det ikke hadde noe betydning for sex/overnatting senere på kvelden?

 

Anonymous poster hash: 08f2f...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke mitt forhold overlevd i alle fall!

For det første hadde jeg nok absolutt ikke latt meg presse til sex, men om det hadde skjedd hadde jeg ikke klart å leve med det.

Din mann burde gå i terapi, han er en voldtektsmann. I tillegg burde han bli avholdsmann, han tåler jo tydeligvis ikke å drikke.

 

Anonymous poster hash: 76e89...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

voldtekt er voldtekt og skal aldri unnskyldes..

 

men det må være lov å snakke om hvor grensen går mellom voldtekt og "jeg gjorde noe eller ble med på noe i går jeg kanskje ikke skulle ha gjort og nå angrer jeg"..



Anonymous poster hash: 09c00...fb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor leser du at vi tulla om å ha trekant med ham? Vi tulla OM ham, les en gang til. Han gjør av og til rare/morsomme saker, og han skulle overnatte her. End of story.

 

Samboeren skulle ha noen pils, men ble ute litt lenger. Han drikker egentlig aldri, men hadde hatt tequilashots på nach. Kompisen derimot er stadig på fylla, men ingen av oss har sett ham så overstadig.

 

Vi hadde hørt ungene i trappa. Den knirker vilt.

 

Anonymous poster hash: 79762...762

Jeg satte ? bak, fordi jeg lurte på nettopp det. I så fall gå tilbake til mitt forrige svar. Dette med knirk i trappa.. du forstår nok ikke alvoret her.

 

Du får bare fortsette som før. Det virker ikke som om du er mottakelig for noen av svarene du får.

 

 

Anonymous poster hash: 6d7c9...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Hadde bedt de komme seg til helvete ut begge to. Så hadde jeg lagt ungene igjen om de våknet. Om du velger å fortsette med mannen din bør du virkelig sette grenser. Har tydeligvis et problem med alkohol, og kompisen hans burde ikke være velkommen lenger.



Anonymous poster hash: 6efcf...aec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...