Gå til innhold

Æsj, kjæresten liker hårete damer!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han har bilder i album på loftet av eksdama og han - og der var det et nakenbilde og hun var skikkelig hårete! Ikke liten flystripe men skikkelig bush! Noe så ekkkelt å tenke på at han har drevet med det der. Vet ikke om jeg orker dette i lengden. Jeg spurte ham og han sa at ja, hår var fint. Jeg føler meg så kvalm ved å tenke på det. Hva slags mann er han egentlig.



Anonymous poster hash: 0233d...f2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva? Han liker det slik naturen har skapt det, og det er et problem fordi?



Anonymous poster hash: eb7a1...64d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som har funnet en prippen kvinne.

Sikkert kjempe kjedelig i senga også.

 

Anonymous poster hash: 4a9ad...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...'drevet med det der' 😂😂😂

Du kan få min kjæreste da, han har ligget med over 40 kvinner før meg. Jeg kan ærlig talt ikke gå og gremmes over der, da det skjedde før oss. Men kanskje du vil forsøke å gjøre kvalm utav det!?

Bare skjerp deg.

 

Anonymous poster hash: 7fd96...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du egentlig? Jeg anbefaler deg å vente med kjærester og slikt til duer blitt voksen.

 

Anonymous poster hash: 7e1ec...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jeg er så glad jeg har funnet meg en mann som liker meg både glatt barbert og med full vinterpels.

Det at kjæresten din liker hår er det da ikke noe galt i. Synes det er mye verre med menn som ikke takler å ha sex med kjæresten med mindre ho er helt glatt, ettersom deg er unaturlig fra naturens siden at voksne er helt glatte.

 

Anonymous poster hash: da6d4...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår aldri hvordan folk kan ta sånne innlegg seriøst. Er jo åpenbart troll.

 

Anonymous poster hash: e12c0...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør heller bekymre deg for at han sparer på nakenbilder av eksen - enn hvordan dåtten hennes ser ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da voksen! Jeg har jo barn og alt.Men ærlig talt, det er ikke noen som ikke barberer seg, så han liker jo skikkelig freakshow! Det synes jeg er ekkelt, det er da ingen damer som viser seg for mannen uten å stelle seg. Og jeg spyr ved tanken på at han har gått ned på henne.

Tror jeg må bli kvitt de albuemene for jeg klarer ikke å slutte å tenke på dette. Det er en kasse langt inne på loftet så han merker det sikkert ikke og han trenger dem jo ikke heller. Det er jo ikke noe rett i å ha sånt når det er over.

Hi



Anonymous poster hash: 0233d...f2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bare troller jeg. Kjenner da flere kvinner som ikke er glatte der nede. Har du vært i svømmehallen dusjen på treningssenter? Ser i hvert fall hårete damer der jevnlig. Jeg er 38 år, og da jeg var ung så fjernet vi bikinikanten, ellers var vi veldig hårete. Og det var vi alle.



Anonymous poster hash: 52c41...e7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du hi. Under 30?

Vi sirkusartister (look a hairy woman!!!)som vokste opp og var unge på 90'tallet hadde store deilig buskas :) mmmm...

En annen ting, det er kvinner (jenter) som synes dette er ekkelt, de fleste menn bryr seg ikke. Du vet... Et høl er et høl... ;)

 

Anonymous poster hash: d8500...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min vil jo ha meg men jeg er ikke sånn som de gamle damene han var sammen med før, jeg tar vare på meg og jeg synes han må sette pris på det etter det han har vært borti før!

Hi



Anonymous poster hash: 0233d...f2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjæresten min vil jo ha meg men jeg er ikke sånn som de gamle damene han var sammen med før, jeg tar vare på meg og jeg synes han må sette pris på det etter det han har vært borti før!

Hi

 

Anonymous poster hash: 0233d...f2c

 

Kanskje han faktisk liker begge deler og ikke syns det var ille at hun ikke var barbert? Menn bryr seg ikke om kroppshår i min erfaring. Er det du reagerer på at han ikke takker deg for at du er barbert og heller ikke vil si at eksen var ekkel som ikke var det? 

 

Anonymous poster hash: 38407...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Han har bilder i album på loftet av eksdama og han - og der var det et nakenbilde og hun var skikkelig hårete! Ikke liten flystripe men skikkelig bush! Noe så ekkkelt å tenke på at han har drevet med det der. Vet ikke om jeg orker dette i lengden. Jeg spurte ham og han sa at ja, hår var fint. Jeg føler meg så kvalm ved å tenke på det. Hva slags mann er han egentlig.

 

Anonymous poster hash: 0233d...f2c

 

å herreguuuud, han er et rovdyr, en varulv rett og slett. Kaster nesten opp her jeg sitter, hvordan er det mulig? Har han virkelig hatt sex med en dame med kjønnshår?

Run forest, ruuuuun... 

 

Anonymous poster hash: 68040...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme det skremmer meg mer de mannfolkene som foretrekker hårløse, prepubertale jenter. En en som foretrekker kjønnshår...

 

Anonymous poster hash: dd6b8...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme det skremmer meg mer de mannfolkene som foretrekker hårløse, prepubertale jenter. En en som foretrekker kjønnshår...

 

Anonymous poster hash: dd6b8...8c4

Denne signerer jeg!

 

 

 

Anonymous poster hash: a3eac...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme det skremmer meg mer de mannfolkene som foretrekker hårløse, prepubertale jenter. En en som foretrekker kjønnshår...

 

Anonymous poster hash: dd6b8...8c4

Det syns jeg er å ta det litt langt, men det skremmer meg at naturlige kvinnerkropper er så til de grader uakseptable for så mange. Enten det er fordi det vokser hår på dem, eller fordi de har strekkmerker og veier mer enn 48 kg. 

 

Anonymous poster hash: 38407...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jigglewiggle

Tråden er moderert i henhold til;

* Det er ikke tillatt å svare seg selv i innlegg, ved å for eksempel starte en tråd som anonym og deretter svare under brukernavn for å booste egen tråd eller skape debatt.

 

JW, brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er moderert i henhold til;

* Det er ikke tillatt å svare seg selv i innlegg, ved å for eksempel starte en tråd som anonym og deretter svare under brukernavn for å booste egen tråd eller skape debatt.

 

JW, brukermoderator

Hvordan kommer dere frem til å sjekke det? Går dere inn for å sjekke etter rapporteringen eller noe annet?

 

Anonymous poster hash: 11be7...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sug lut; klarte du ikke å finne på noe bedre enn dette? Flaut.

 

Anonymous poster hash: cb281...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...