Gå til innhold

Voksne som går i parkdress


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er heldigvis helt ubetydelig for de fleste som velger kjeledress hva du mener, HI.

Det er ikke det stiligste plagget, det skal jeg si meg enig i. Men det er veldig praktisk og behagelig. Det er er andre situasjoner jeg vil velge å tenke stil, ikke når jeg er ute og leker i snøen.

 

Det høres ut som mye innsats for å se fin ut å gå til innkjøp av bukse, jakke, fleecetøy og bukseseler for at dress ser teit ut. 

ganske overfladisk også, hvordan man ser ut er ikke alt her i verden.

 

Hun dama du ser i den teite kjeledressen er sikkert en flott og fin dame likevel, det er igrunn svært unødvendig å bruke energi på dette og ønske at noen skal revurdere dette klesplagget.  Jeg tenker du trenger å sysselsette deg litt mer.



Anonymous poster hash: ba3ba...958
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Dette var et dårlig forsøk på å provosere!

Alle oppegående voksne mennesker gir vel f i hva andre voksne har på seg for å holde varmen på kalde vinterdager?

Man holder varmen like godt i boblebukse

 

Anonymous poster hash: b833e...306

Nei, og dessuten er desse dressane som regel veldig slitesterke. Dei fleste voksne eg ser som brukar desse er bønder eller andre utearbeidarar som td barnehagepersonale. Dei gjer seg no heldigvis katten i at det ser tåpelig ut. For det er eg einige i. Men det betyr ikkje at ein skal la vere å bruke varmedress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk typisk dib-tråd 😂

 

Fornærmelser, kverulering og konspirasjonsteorier - rene Kinderegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk typisk dib-tråd

 

Fornærmelser, kverulering og konspirasjonsteorier - rene Kinderegget.

 

Men det beste av alt med denne tråden er den inspirasjonen jeg fikk!

 

Jeg gikk og fant mine tre termodresser som jeg ikke har brukt på flere år. Fant ut at det er jo perfekt å bare slenge på seg til min lille kveldstur. Så nå har jeg gått i termodress på kveldsrunden min :D

Ble jo rene moteuken her... måtte jo velge mellom den knall oransje, den i ulike blåfarger med limegule reflekser eller den lille sorte og røde :D

 

Anonymous poster hash: d6740...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my, for en tråd...

 

Heldresser på voksne (utenom de som har jobber som "krever" det - bhg, gårdsdrift m.m.) ser teit ut. Men hvem bryr seg egentlig?



Anonymous poster hash: c2b62...fd8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jigglewiggle

Denne tråden har utviklet seg til å bare inneholde avsporinger. Ber dere om å holde dere til saken i stedet for å krangle med hverandre!

 

JW, brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til HI

Hver gang du ser et voksent menneske i vinterdress burde du bli glad. Tenk så flott du selv ser ut i forhold! Tenk hvor mye styr det hadde vært om alle fulgte siste mote til enhver tid. Da kunne jo du blitt som en grå mus som ingen la merke til. Slik det er nå kan jo du få være hun som ser flott ut i akebakken og som vi andre ser har gjort seg flid med utseendet. Hvis du ønsker å fremstå som smart bør du omgi deg med mennesker som er dummere enn deg, om du ønsker å se moteriktig ut bør du omgi deg med mennesker som ikke bryr seg om hvordan klærne ser ut. Så lenge du går bare med folk som er lik deg selv vil du fremstå som vanlig.

 

Kos deg ute med ungene. Vi andre legger nok bedre merke til hva du har på deg når de fleste andre mest tenker praktisk og ikke så mye utseende, enn om alle gikk i samme type klær. At vi flirer i smug over dine moteklær, kan du ta like rolig som vi gjør at du misliker våre klær.

 

Anonymous poster hash: 80161...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og jeg bryr meg ikke om hva andre syns. Jeg har todelt sett om jeg skal noe også, men dressen er det kjæreste jeg har nesten. Når jeg skal ut å måke, kan jeg bare dra den på meg, må ikke ha noe mer under enn hva jeg går i inne. Den er også varmere enn den todelte jeg har synes jeg. Ikke minst så er den utstyrt med reflekser her og der, så når jeg er ute og måker ser folk meg. Nå er jeg som oftes ut og herjer med ungene i hagen, så om noen skulle si noe om min bekledning får de lov til det.

Nå har faktisk de eldste spurt om slik også, for det er bedre å leke i snøen med. Jeg skjønner de veldig godt. Ikke noe snø som kommer inn her eller der selv om de ruller seg i snøen.

 

 

Anonymous poster hash: 5ec99...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Er noe av det verste jeg ser. Ser mye bedre ut å gå med boblejakke og boblebukse. Bare min mening altså, håper ingen følte seg truffet av det.Anonymous poster hash: b833e...306

Men nå går de vel ikke med fordi det er så fint heller da, men fordi det er praktisk, enkelt og varmtAnonymous poster hash: 814cb...659
Jaja, men ser ekstremt tåpelig utAnonymous poster hash: b833e...306
Det må du få lov til å synes, men din mening er jo uansett ubetydelig for de som bruker detAnonymous poster hash: 814cb...659

Jeg håper bare folk revurderer å gå i det. Ser helt forferdelig utAnonymous poster hash: b833e...306

Skal folk revurdere å gå i dress fordi du ikke liker det? Dagens!!!

 

 

Anonymous poster hash: 2b105...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jigglewiggle

Jeg velger å stenge denne tråden siden dere ikke klarer å ikke krangle i tråd om uteklær for voksne (?!).

 

JW, brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...