Gå til innhold

Når kan testen vise positiv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte noen tester fra billigetester.no og nå er det 4 dager til forventet mens men jeg måtte bare teste en nå, nettopp.. Og der var det tydlig bare en strek.  Men skulle den vist positiv nå vist jeg var gravid?eller er det for tidlig, og ihvertfall for tidlig når det ikke er morgenurin? 

Sist så testet jeg om morgenen og den var positiv, tok flere tester utover dagen og var forsatt positive da men det var jo en uke over forventet mens..  

Jeg får vel bare være mer tålmodig..



Anonymous poster hash: ca346...669
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet 8 dpo, 4 dager før mens. Negativ på morgenen. Testetøs som jeg var (er) så testet jeg på ny 12.30. Helt blank.

Satt ved kjøkkenbordet å tenkte at jeg nekter å tro at jeg ikke var gravid, så en time senere, altså 13.30 testet jeg igjen. Var såvidt jeg fikk ut noen dråper.. Men strek kom det :) Og dagen etter viste digital gravid 1-2 :) Nå er hun 4 mnd gammel :D

Streken var så svak så svak, men jeg har den faktisk liggende enda :P hehe, minner meg om at det går an å teste blenda en time å få positivt den neste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex kun en gang den mnd jeg ble gravid og det var 17. september. Vi bodde ikke sammen enda da jeg ble gravid, og vi hadde kun truffet hverandre den ene dagen.... 

 

Jeg tok en test den 25. september da jeg kjente igjen alle symptomer fra mine andre svangerskap og den var svak positiv allerede da. Altså kun 8 dager etter befruktning....

28. september  (11 dager etter befruktning) stod det gravid 1-2 på CB digital...

 

Jeg har tidligere testet veldig seint positivt, tidligst 21 dager etter befruktning, så fikk litt sjokk da den ble positiv så fort denne gangen.

(Har to barn fra før, men vært gravid 5 ganger tidligere, dette er mitt 6. svangerskap)

 

Så når testen slår ut er nok veldig individuelt fra svangerskap til svangerskap...



Anonymous poster hash: 5053d...600
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet negativt 10 dpo, og positiv 11 dpo.

 

Er nå 12+6, og straks i 2. trimester. :)

 

Anonymous poster hash: e8cd4...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg testet nå ca 9dpo og fikk opp et meget svakt kryss på Cb. Er svakt men I går var den såkalt blendawhite.

 

Anonymous poster hash: a86e5...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...