GÃ¥ til innhold

Gravid?...men tester bare negativt! Lavt hcg???


isejenta

Anbefalte innlegg

Hei😊 Hadde Ikm 5 januar. Siste mens var 12 des. Har regelmessige sykluser på 24 dager, er da 20 dpo i dag & absolutt ingen tegn til TR annet enn masse mensmurringer i mage & rygg som har vart en ukes tid nå 😰 Bruker kun å ha litt antydninger til murringer samme dag TR kommer, så dette er helt nytt for meg 😱

Føler meg ellers veeeeeldig gravid med symptomer som kjempe ømme bryster, mye gul/hvit slimete utflod,humørsvingninger,flyr på do i ett sett & er små kvalm til tider😰

Testet neg 13,15,17,18 & 19 dpo! De første to med cb & de siste med rfsu test.

Blir så frustrert 😤 Er Sååååååå sikker på at jeg er gravid, men samtidig så redd for at jeg bare innbiller meg alt sammen 😱 Isåfall går det virkelig ann?!😭

Har 2 gutter fra før, så det skal sies at jeg ikke testet positivt med begge før i uke 6! Eldstemann testet jeg jevnlig til uke 6 & minstemann fattet jeg ikke mistanke før den dagen jeg stod med positiv test i hånda den gjeldende uka 😂

Selfølgelig ikke sikkert jeg er gravid, men klarer ikke helt å finne roen med de blendahvite testene...

Har gått til innkjøp av 3 til 😂 1 cb digital & 2 A1... Men hvor lenge bør jeg vente før jeg tester meg igjen? Hva ville dere gjort? 😮 Veldig takknemlig for svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt en blodprøve hos legen. Særlig for å utelukke graviditet utenfor livmoren.

 

Anonymous poster hash: 64043...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det slik selv. Egget kan ha festet seg til eggstokken og ikke blitt til graviditet. Corpus luteum cyster er relativt vanlige slik jeg har forstått. http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=99815

Det er fullt mulig å ikke teste positivt før uke 10, men det er vel heller sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar 😊 Har også tenkt på at det kan være en Corpeus cyste, men har lest at de vanligvis ikke gir symptomer😮 Tenkte jeg skulle gi det en uke til før jeg evt. oppsøker legen med tanke på at jeg har testet positivt sent med de to andre 😉 Må vel bare smøre seg med litt tålmodighet også må jeg prøve å la det gå noen dager imellom testingen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikkje vanlig at ein teste positivt så seint, men det skjer jo. Det har du opplevd sjøl. På min første testa eg positivt først når eg var 6+1 (etter menstermin). Testa fleire gonger til dagen fram til den slo ut som positiv. Alt utenom dei negative testane tilsa at eg var gravid. Eg drakk ekstremt lite bare for å få konsentrert urin på slutten for å auke sjansen for positiv test :D

Eg fekk og gut. Veit ikkje om det har noko å sei? Nå ser det ut som jente og eg testa positivt 4+6. Også denne angående siste eg det mykje før testen slo ut! Syklusar mine trur eg låg på ca 27 dagar.

 

Viss det kan vere slik at sein positiv test kan tyde på graviditet utenfor livmora, som anonym over skriver, burde du kanskje ta blodprøve for å utelukke det. Eg ville ikkje bekymra meg, men det er på bakgrunn av korleis min personlige erfaring er. Tydeligvis din og. Men eg ville ha sjekka likevel.

 

Håpe du e gravid! Og at det går an veit du jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rfsu sine tester ville jeg ikke stolt på.jeg har fått negative på de men positive på cb..jeg ville tatt en cb idag, eller med morgenurin i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Katta82 😀 Så spennende med ei jente 😊 Håper på å få ei lita jente vi også, siden vi har to gutter fra før, men sef. stas om det skulle komme en gutt til 😊

Ja, har det friskt i minne at jeg tester sent, så satser på at jeg har lavt hcg som jeg hadde med de to andre 😉 Venter som sagt en uke til før jeg kontakter legen... Men skulle jeg derimot få feber el føle meg uvel bør jeg nok tenke i de banene at det kan være SV.skap utenfor livmoren & bør da kontakte legen raskt ... Får ikke håpe det er det😰 Føler meg ivertfall i fin form & veldig gravid igrunn 😀 Men vi får nå se 😉 *håpe* 😀

Ja, har også hørt mye neg om Rfsu testene, så tenkte jeg skulle prøve enten A1 sin i morra tidlig el cb digital 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i går kveld med nokså utvanna urin & den viste neg etter 5 min. Syns liksom jeg kunne se en antydning til en strek, men var redd jeg bare så skygge...😰 La den bort, men fikk for meg at jeg bare måtte se på den i dag før jeg kasta den...og der var det jaggu en svak rosa strek! 😱 Vet den ikke er gyldig så lenge den kom så lenge etter, men følte allikevel jeg fikk ett lite håp om at det fortsatt kan være muligheter 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så spennende! Håper du tar en med morgenurin i morgen! Lykke til og jeg håper det kommer en sterk strek i morgen :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det 😊 Skal ta en nå snart med morgenurin...må bare "manne" meg opp først med en kopp kaffe 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt den...og den viste det samme som sist. Bare en antydning til en liten tynn strek/skygge som ble litt lyserosa etter en halvtimes tid😮 Venter ett par dager igjen før jeg tar en ny, så får jeg håpe den gir ett litt tydeligere resultat😊

Føler jo at det er ting på gang, men blir bare så frustrert at kroppen bruker så lang tid på å vise det 😭.....Men som mannen min sa; hvorfor er du så stressa på at den pinnen skal gi deg ett endelig svar når kroppen din på alle mulige områder signaliserer til deg & du vet med deg selv at du er gravid? Forsinket mens på dag 9 & masse symptomer 😊 Du må jo bare stole på magefølelsen din & heller prøve å slappe av, så skal du nok se at den blir mer positiv om noen dager 😊

Fornuftige mannen min 😊💙 Det er ikke lett å slappe av, men jeg må bare prøve å stole på kroppen min for den sier virkelig at jeg er gravid 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok det 😊... Men siden den kommer så lenge etter tidsfristen på den aktuelle testen, så blir den egentlig regnet som ugyldig... Men har som sagt testet sent positivt med de to andre barna mine, så går ut ifra at det er tilfelle denne gangen også 😉 Slår nok ut så sent p.g.a. lave hcg nivåer 😊👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde tenkt å legge ut ett bilde av den, men finner ikke ut åssen jeg gjør det 😂 Noen som er behjelpelige? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må jo ikke drikke kaffe FØR du tar testen😂 Ta en ny i morgen tidlig, før du drikker noe som helst, så skal du se streken blir mer rosa😊 Lykke til!!

 

Ang bilde, må du laste det opp på tinypic.com og kopiere og lime inn her.

 

Anonymous poster hash: d3538...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne skrive her jeg også☺ tester barw negativt... Føler meg litt dum nå, men føler for og dele dette 🙈 ettersom det er 5 dager over IKM idag, så har jeg tenkt litt på åssen "symptomer" jeg har hatt og har 🙈 sånn fra IKM dag 1..

 

Litt kvalm

Ett snev av ømme brystvorter og ømme/vonde bryster

Tisser OFTE og da mener jeg ofte🙊 til og med mannen kommenterer det😂

Sultfølelse rett etter jeg har spist

Vondt i ryggen/korsryggen

Mensmurringer og hatt litt menssmerter

Luft i magen🙈 haha!!

Trøtt, sover mye... humørsvingninger

Hvit/gul tykk utflod.. noen ganger mye, andre ganger lite

Drikker mye, tørst hele tia..

Og hatt litt vondt i sia, spesielt høyre..

 

Spørs om mensen er rett rundt hjørnet eller om kroppen lurer meg med noe her😂 føler meg lurt og dum egentlig🙈

 

God søndag ✌

 

Anonymous poster hash: dab9f...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...