Gå til innhold

IKM uke 4


Syrin84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikm torsdag 28 januar. To år har vi jobbet på å få søsken til gutten vår. MA for 4mnd siden. Venter fortsatt på svar fra biopsi og utvida blodprøver. Under utredning for HA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vi skal begynne å legge inn aksjer allerede :briller:  Har informert mannen som har nattevaktshelg - håper han lar seg motivere. Sist fikk jeg el på dag 21 (i følge eltest). Håper å få el tidlgere denne syklusen da jeg har sluttet å amme minsten. Ammet 1 gang for dag forrige syklus... Orker ikke tempe, men skal bruke eltester. Kan ikke heeelt stole på eltestene da jeg har pcos.

Endret av Syrin84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører testefri mnd. Har ikke mye å gå på da. Men trenger en pause etter to års testing. Tror jeg har vert gjennom 400 el tester fra ebay. Og sikkert det samme med hcg strips. Nå er jeg tom for tester og det går fint uten (faktisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg henger meg på! Prøver på barn nr to nå. Er bare i pp 2 og sist gang ble jeg gravid i pp 9, så jeg prøver å si til meg selv at det vil ta litt tid denne gangen også men så håper en jo likevel på at det skal gå fortere denne gangen. Jeg tar el-tester og temper. Ingen positiv test enda og tempen er ganske ustabil... Men vi har nå begynt å legge inn litt aksjer allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet egentlig å ha EL i går, men fortsatt bare negative tester... Kanskje kroppen ikke har kommet helt i gang etter p-pille-slutt... Eller så har syklusen blitt lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg også på. Ikm 26. Januar. Går på femar denne mnd også, og er inne i min 9.pp.

Denne mnd har jeg ikke fått noen positiv el test enda (CD 14 i dag). De andre gangene jeg har tatt femar har jeg fått positive tester CD 13. Legger ved link med bilde av testene jeg har tatt, kanskje noen av dere kan tolke de for meg? Sterkeste var CD 12 morgen, etter dette har de bare blitt svakere. Er det vits å teste mer? Har i dag murringer i eggstokkene og EL slim (tror jeg). Så etter kroppens tegn burde jo EL være rundt hjørnet. Har forsøkt å tempe denne mnd, ikke fått stigende temp enda, men fikk ikke tempet i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan du skal tolke testene Siot... Det var jo noe på gang rundt den 12 men jeg har pleid å ha flere tester med sterkere strek... Jeg hadde nok testet noen dager til og fortsatt å ha sex for sikkherts skyld!

 

Jeg bruker fertility-friend appen og la i dag inn nye data om EL-slim og da fikk jeg plutselig opp at jeg sannsynligvis var mest fruktbar nå, selv om EL-testene er negativ... Håper på positiv test i morgen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

El slim for 3 dagen, så regner med at jeg har El idag eller i morgen. Tester ikke denne måneden da vi skulle ta en måned uten stress, men klarer ikke la være å følge med allikevel 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig brun utflod/spotting... Kan jeg likevel ha EL? Fikk det forrige måned også og endte med at jeg spottet/småblødde i en uke ca... Tar kanskje litt tid før kroppen min kommer i gang etter p-pille-slutt 😕😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 15 og ingen positiv eltest enda. Sist fikk jeg positiv CD 21 - tror det er den datoen jeg har tatt utgangspunkt i når jeg satt opp IKM. Vi har lagt inn aksjer søn og i dag. Forrige pp fikk jeg positiv test og vi hadde ingen aksjer inne, og la inn forsent tror jeg. Prøver å være litt i forkant:)

 

Hadde noen runder med sånne eltester forrige pp siot. Før den endelig ble positiv. Men det kan da hende at du har hatt El en gang mellom 12 og 13:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrin84 : fikk du forskjellig styrke på strekene før de endelig ble positive? Her er den biiittelitt mer rosa enn de siste 36 timene, men langt fra positiv. Tviler på el var dag 12/13, for tempen er den samme :(

Litt stressa denne mnd fordi jeg har time hos gynekolog dag 28 i syklus. Skal egentlig ta lutinus 2 dager etter el og frem til jeg har vært der. Men nå ser det jo ikke ut til at jeg får el, så da er det jo ikke lett å vite når jeg skal begynne på lutinus. Og har jeg mensen når jeg skal til gynekolog, så får jeg vel heller ingen undersøkelse.. dette er første time hos gynekolog hvor jeg er henvist videre fra min fastlege. Har tidligere gått privat, men det var både for lang kjørevei og for dyrt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lagt inn ganske bra med aksjer og har jo truffet bra på EL så vidt jeg kan se så nå håper jeg ikke jeg er for mye stresset pga jobb og at det skal ødelegge noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne tiden mellom EL og mensen går så sakte! Og så prøver jeg så hardt å ikke få forventninger men klarer ikke la vær å håpe og kjenne etter på innbilte symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, siot. Hadde nesten positive, så svakere. Så endelig ble den helt positiv. Jeg tror egget prøvde å slippe, men klarte ikke det. Så prøvde kroppen igjen😅

 

Hadde elslim i dag - garantert. Det har jeg bare oppdaget en gang før. Håper det er et godt tegn. Vi tok en 2 minutters på badet og satser på d gjor susen😆 Ingen positiv eltest enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så bra Syrin84!

Min ikm blir vel 26 eller 27.

 

Når jeg prøvde første gangen så synes jeg det var så rart med de som var innpå her og prøvde på nr 2 og 3 osv. Tenkte at nei neste gang skal jeg ikke bli så gal som første gang. Og her er jeg. Og denne gangen har jeg begynt med både testing og forum mye tidligere enn sist. Men det er jo veldig spennende å prøve og det er kjekt å ha noen å snakke med!

Jeg tror kanskje min EL er i dag.. Har hatt sex tre ganger på to dager nå så jeg håper det skal være nok. Kanskje en til runde i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...