Gå til innhold

IKM uke 3


Smukka91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

slenger meg på :-) IKM 18 pp 3, håper virkelig klaffer denne gangen! ikke prøvd lenge, men er blitt litt utålmodig allerede, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ny på denne tråden ! 🙂

Ikm 19. januar! Er på pp 5, men først denne pp har vi begynt med el testing..

 

Har fra før en gutt på 2 år som vi fikk på pp 1, så er lett å bli utålmodig. 😜 Men klager ikke, og det gjør i grunn ikke gubben heller 😉.

 

I dag fikk jeg første el test med svak strek, så regner med el er rett rundt hjørnet. I følge sykluskalkulatoren er det imorgen, men vi får se da. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal i teorien ha el om 2 dager, men har helt glemt å bruke el test denne gangen. Tok en i morges som var negativ. Spent på om den blir positiv en av de nærmeste dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Jeg fikk blinkende smilefjes på cbd el-test i dag tidlig. Håper det stemmer, og at el er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig utslag på EL test i går og i dag, men ikke like sterke streker enda. Appen sier EL er i dag. Så vi får se om den kommer på torsdag. Vi legger nok inn en aksje i kveld uansett 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her ! Ikm tirsdag 19/1, pp9 , begynner å bli mektig lei nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles negativ el test😔 Ser ikke ut til å nærme seg positiv engang. Har mistanke om pcos. Noen som har erfaring med el tester og pcos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg vet om El testing og pcos er at el testing fungerer dårlig fordi El testene kan visst slå ut selv om man ikke har El og de kan være negative selv om man faktisk har El. Dette har jeg vare lest her innpå forumet av ei meg pcos som hadde fått denne beskjeden av gyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg vet om El testing og pcos er at el testing fungerer dårlig fordi El testene kan visst slå ut selv om man ikke har El og de kan være negative selv om man faktisk har El. Dette har jeg vare lest her innpå forumet av ei meg pcos som hadde fått denne beskjeden av gyn

Takk for svar! Er vel kanskje på tide å ringe legen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du uregelmessig syklus eller andre ting som tilsier at noe er galt ? 4 pp er jo ikke lenge 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du uregelmessig syklus eller andre ting som tilsier at noe er galt ? 4 pp er jo ikke lenge 😛

Nja, første syklus etter pilleslutt var på 38 dager, deretter 34 og så 32. Grunnen til at jeg mistenker det er pga overvekt (la på meg 5kg etter pilleslutt), samt økt hårvekst som har blitt verre det siste året og litt mørk stemme.. Ingen i familien min har pcos som jeg eller min mor vet om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ el test i dag, så vi la inn noen aksjer i dag og 😁 og for første gang har sambo sagt at det er litt slitsomt å ha seg så mye. 😆 For ett år siden sleit jeg med dårlig sexlyst, men den har jeg jo helt klart blitt kvitt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om eg høyrer til her istadenfor på veke 2. Slutta på pillen rett før jul (brukt i mange år) og trur eg fekk EL på tirsdag. Hadde då iallefall mykje slim som kan tolkast som ELslim. Har ikkje brukt ELtest.

IKM 19 januar ca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm 20 januar tror jeg, sjekket ikke med el tester denne mnd, men har lagt inn aksjer å håper det er vår tur til at det sitter nå <3
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger mer på, IKM uke 3 jeg også!

Nå er jeg på pp 2 etter pille slutt.

Bruker eggløsnings kalkulator app, så den er vel ikke helt til å stole på.

Men merket forskjell i pupper og utflod, så er veldig sikker på el har kommet:) har også hatt sex nesten hver dag denne mnd, og ver dag før og etter eggløsning. Så skal ihvertfall ikke ha bommet!

 

Har ikke mange symptomer, men puppene mine er veldig ømme enda etter el. Sist gang forsvant den følelsen etter en ukes tid Så får se! 2 dager siden kom det også synlige blodårer frem på puppene mine, og det har det aldri i mitt liv vert før! Blitt enda sterkere i dag. Det stikker også til i puppene av og til.

Ellers har jeg stikkninger nederst i magen av og til, føles litt ømt.

Har kjøpt nye tester som jeg venter på, så kommer de før IKM klarer jeg nok ikke å vente :P

 

Har dere andre noen symptomer så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å bruke el tester før de ble positiv. Har hatt el smerter og el slim, så det får bli med det denne pp! Så får jeg håpe at det klaffet selvom jeg droppet testene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...