Gå til innhold

IKM UKE 2


julebaby<3

Anbefalte innlegg

Ikm 12.jan..

Nettopp tatt ut kobberspiral, så blir spennende om det fungerer på første pp.. 😄

 

Spennende start på det nye året..🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKM rundt 14, slutta på ppille då eg fekk menstruasjon for 2 veker sidan. So veit ikkje syklusen min, men regnar 28 dager so får eg sjå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første pp for oss begge da jo, spennende:-)

 

Har ikke så stor tro på at det skjer så kjapt.. Har et barn fra før, og ventet i 2 år på starte med nr2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Vi er nå inne i pp 10, og håper virkelig spira sitter denne gangen. I følge beregningene mine skal EL ha vært 1 januar, og IKM er 14 januar. Forrige mnd hadde jeg ingen symptomer på EL, men denne gangen hadde jeg ømme brystvorter. Virker som EL symptomene kommer ca. annen hver syklus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 

 

11. Januar: 

 

12: Januar: Ulrikke89

 

13. Januar:

 

14  Januar: Minimeg123, Lillegullet16

 

15. Januar: 

 

16. Januar: 

 

17. Januar: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende lillegullet16! Jeg tok en test idag, visste at den ikke kom til å vise noe men æsj så sakte dagene går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Har IKM 11.januar. Prøver på 3.barnet, de to andre har jeg blitt lett gravid med. Denne gangen fikk jeg veldig lange og uregelmessige mens etter fødsel (april 2014), så fikk til slutt pergo. Dette er andre kuren med pergo, veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM

 

11. Januar:

 

12: Januar: Ulrikke89

 

13. Januar:

 

14 Januar: Minimeg123, Lillegullet16

 

15. Januar: Lammeskanken pp7,

 

16. Januar:

 

17. Januar:

Endret av Lammeskanken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM

 

11. Januar:

 

12: Januar: Ulrikke89

 

13. Januar:

 

14 Januar: Minimeg123, Lillegullet16

 

15. Januar: Lammeskanken pp7, Pil

 

16. Januar:

 

17. Januar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 15 januar her, får ikke til kopiere listen :) Hei Lammeskanken! :blomst:

Hei Pil 😊 🌹 Trodde jeg var den eneste "veteranen" på denne Ikm gruppa nå jeg, men du sitter visst fast på ikm gruppene her du også.. 😕 krysser fingra for at det klaffer for oss snart 😙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM

 

11. Januar: LittlePrincess

 

12: Januar: Ulrikke89

 

13. Januar:

 

14 Januar: Minimeg123, Lillegullet16

 

15. Januar: Lammeskanken pp7, Pil

 

16. Januar:

 

17. Januar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at Lillegullet16 også har vært her lenge 😊 håper på klaff for deg også... kjedelig å prøve såååå lenge 😦 krysser fingra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur min IKM blir forskyvd litt fram. På laurdag hadde eg magesmerter (gjekk over iløpet av dagen) tenkte dette kunne vere pga EL, men idag hadde eg mykje slim. Mest trulig EL-slim? Har ikkje kjøpt inn ELtester då eg ikkje trudde eg ville få EL rett etter pilleslutt :P

Usikker kva dag eg skal regne frå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei dere :) Velkommen inn i KM-gruppa! Nå må vi satse på at et helt nytt år bringer med seg litt lykke til oss! :D

 

Her er jeg 5dpo, og kjenner absolutt ingenting. Er jo fryktelig tidlig å skulle kjenne noe uansett, men etter 9pp uten et eneste symptom så leiter jeg fryktelig etter tegn. I november begynte jeg også i en ny jobb, og der er det et helgosikkens stress. Jeg er overbevist om at det ikke jobber med oss i prøvinga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg og. Har null tro denne pp'en, da jeg har vært sengeliggende siden rundt EL. Skal snart inn å ta hsg røntgen, for å sjekke egglederne. Veldig spent på det. Er lederne åpne blir det pergotime.

Pp 17.. Ikm 13/1. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

IKM 15 januar her, får ikke til kopiere listen :) Hei Lammeskanken! :blomst:

Hei Pil Trodde jeg var den eneste "veteranen" på denne Ikm gruppa nå jeg, men du sitter visst fast på ikm gruppene her du også.. krysser fingra for at det klaffer for oss snart

 

 

Jeg er her ja :) Ikke så lett å få det til å klaffe med en mann som jobber borte i ukedagene :klaske:  Håper det nye året bringer med seg noen gode nyheter for oss alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊 Har hatt juleferie fra forumet😊 men prøver enda, selv om vi bare er i pp 4. Ikm 14 januar. Lykke til til oss alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg tenker og hadde i dag en stor dipp i tempen, håper den tar seg opp igjen.. Ellers ingen symptomer 7 dpo. Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igrunn mange symptomer, men de er de samme som når jeg får mens så føler at det er lite håp.. Jeg har hatt murringer i flere dager, tisset mer enn vanlig, vond korsrygg(som jeg alltid har før mens) og ømme bryster.. Så jeg tviler på at det satt på første forsøk menmen, dette er jo bare starten så vi får se når det er vår tur jeg er ca 9-10dpo og forventer mens søndag/mandag et sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg tenker og hadde i dag en stor dipp i tempen, håper den tar seg opp igjen.. Ellers ingen symptomer 7 dpo. Hvordan går det med dere andre?

 

Ingen symptomer her i hvert fall.. Disse dagene altså, de går sakte! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 6 dpo her, men har hatt sinnsykt vondt i nippelsa de siste 3 dagene. 😣 Masse murringer også og har vært småirritert på alt mulig... 😮 Syns det er tidlig med pms symptomer, men har ikke trua denne gangen fordi jeg har hatt heeeeftig bronkitt og feber, så jeg må gå på penicillin.. tenker sykdom kan ha fucka opp litt denne mnd.. 😕 men men, vi får se den 15 om vi har hatt flax -krysser fingra-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 6 dpo her, men har hatt sinnsykt vondt i nippelsa de siste 3 dagene. Masse murringer også og har vært småirritert på alt mulig... Syns det er tidlig med pms symptomer, men har ikke trua denne gangen fordi jeg har hatt heeeeftig bronkitt og feber, så jeg må gå på penicillin.. tenker sykdom kan ha fucka opp litt denne mnd.. men men, vi får se den 15 om vi har hatt flax -krysser fingra-

 

Nippelser som er vonde er et godt tegn! Her er det fortsatt ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...