Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver..


sk01

Anbefalte innlegg

Hei. 

Ser at det tidligere har blitt laget et slikt emne, men at det er fra 2013.. Tenkte det var greit å starte et nytt.. Håper flere blir med, og at vi kan dele erfaringer med hverandre :D Jeg er selv 24, og forloveden er 27! Vi har prøvd i ca 6 mnd nå.. 

 

Noen flere som blir med? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 24 og samboeren 28. Har egentlig nettopp begynt å prøve. Sluttet på loette for halvannen mnd siden, så vi får se hvor fort ting klaffer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 og samboeren 28. Har egentlig nettopp begynt å prøve. Sluttet på loette for halvannen mnd siden, så vi får se hvor fort ting klaffer:)

Så spennende!! :) Krysser fingrene for at det klaffer fort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her :-) Nett begynt å prøve på nr 2 (fikk nr 1 i januar i år) Vi har veldig lyst på tette. Har ikke peiling på hvordan eg ligger an i syklus eller om ting er komt i gang igjen etter forgje graviditet. Men fikk en veldig veldig svak strek på graviditetstest i dag, mulig bare en skyggestrek. Tester igjen i morgen tidlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt meg legetime neste uke for å sjekke at hormoner og alt er greit. Har en følelse av at noe ikke er helt som det skal:/ sikkert bare jeg som tenker for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt er som det skal, smukka91!

 

Jeg hadde en SA i slutten av juli/begynnelsen av august.. Det positive er i hvertfall at jeg kan bli gravid (som legen sa).. Hadde eggløsning 1.okt.. Begynte å blø litt av og på 9.oktober, som da er en uke før egentlig mens.. Lurer på om det kan være festeblødning, eller om det bare er kroppen som spiller meg et puss? Skal ta en test i morgen, for å se.. Men skal egentlig ikke ha mens før til helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 Jeg blir med her. Jeg er 22 og mannen min er 25. Vi har et barn fra før. Prøver nå på 2 mann. Prøvd siden August, men på grunn av defekt lutealfase på 9 dager skal jeg til gynokologen neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal holde dere oppdatert :-) Hadde vært kjekt med klaff allerede, men tviler på at vi virkelig er så heldige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du blir med bamsemoms! 😊 Lykke til hos gynekolog!

 

Ja, vi må oppdatere fortløpende!!

Dere som har et barn fra før, ble dere raskt gravide da? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med ny gruppe!😄

 

Jeg er 25 og samboer 23 og dette er pp1 etter at syklusen min har blitt ordna. Har ikm nå på torsdag og har allerede begynt å teste😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det sko1 😊

 

 

 

Med vår første ble jeg gravid på p-pille vel og merke, jeg slurvet en del å var veldig glemsk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6mnd etter å ha sluttet på mini piller, hadde ustabile sykluser, men første som var normal ble eg gravid på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fått beskjed om at jeg er veldig fruktbar men det hjelper ikke med kort lutealfase 😤😕 Ble litt tull etter bruk av p-sprøyte...angrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)  

Blir med her. Jeg er 23 og samboer 29. Vi har prøvd i 2 år, og har mistet 2 ganger siden Mai i år. 

Er nå inne i ny prøveperiode og krysser fingrene.

Skal til gynekolog neste mnd. for å sjekke om det er en grunn til at jeg mister (har mistet totalt 4 ganger), men prøvingen stopper ikke for det :D 

Lykke til alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak svak positiv i dag igjen, legger ved bilde 24lmo95.jpg

Kan liksom ikke tro at eg er gravid allerede, men el kommer jo før mens, så er ikke umulig :-) Sluttet på mini piller i september, men brukte kondom fram til oktober.

Har en digital med uke indikator på lur, blir å ta den torsdag eller fredag hvis eg får positiv i morgen og :-)

Endret av Marianne89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 og mannen 24, vi har prøvd i 18 mnd. Gru gleder meg til utredning på fredag. Ønsker oss så inderlig en liten en<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på utredning, nysgjerrigpetra! 😊 Krysser fingrene for dere!

Takk :) vi krysser alt vi eier og har. Dette er noe vi lengter etter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg! :) Vi ønsker oss inderlig en liten en vi også, men har kun prøvd i 6 mnd da, og hadde en sa i juli/august! 😞 krysser fingrene for at det snart går <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer marianna89!! Du er jo gravid 😄👏🏼

Takk 😃 Hvet liksom ikke om eg skal stole på testen, virker for godt for å være sant. Da må eg liksom ha blitt gravid i det vi sluttet med kondom, for de 2 neste dagene hadde vi ikke sex :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...