Gå til innhold

Jeg er medlem på en Facebook- side "barnegruppe"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..og der spør ei om hva hun skal gjøre nå som ungen har fossblødd fra øret, har feber og mye avføring. "Alle" sier ta kontakt med LV. Det vil hun ikke for barnet sover. Etter mye om og men kommer hun seg til LV. Der viser det seg at hun er blitt døv på øret? (Det tror jeg ikke stemmer, må nok flere us til for å trekke DEN konklusjonen). Men, hvem er det som bare legger barnet sitt etter at det har fossblødd fra øret? Skremmende!

 

Anonymous poster hash: a9125...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres heller ut som at trommehinnen har sprukket. Hatt noe av det gjennom 22 år som mamma, og måtte ha antibiotika. Men døv? Nei det har de ikke blitt, men redusert hørsel etter gjentatte infeksjoner - Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres heller ut som at trommehinnen har sprukket. Hatt noe av det gjennom 22 år som mamma, og måtte ha antibiotika. Men døv? Nei det har de ikke blitt, men redusert hørsel etter gjentatte infeksjoner - Ja.

Irrelevant hva dette er for noe.. Du kontakter lege når barnet ditt fossblør fra øret!

 

Anonymous poster hash: df958...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste også om dette på den Face siden.... Gikk inn på statusen til denne dama og utifra det lille jeg leste så fant jeg vel ut at hun ikke akkurat er den skarpeste kniven i skuffen 😱😱😱

 

Anonymous poster hash: 88a0b...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste også om dette på den Face siden.... Gikk inn på statusen til denne dama og utifra det lille jeg leste så fant jeg vel ut at hun ikke akkurat er den skarpeste kniven i skuffen 😱😱😱

 

Anonymous poster hash: 88a0b...701

Jeg hadde tenkt å skrive en kommentar der, men da jeg så at hun bor i Brevik, som er få km fra der jeg bor, så lot jeg være.. Tør ikke å ha henne etter meg 😂

 

Anonymous poster hash: df958...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BARNEGRUPPE spørsmål/ svar. Gærne folk der! Verre enn her inne 😂

 

Anonymous poster hash: df958...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARNEGRUPPE spørsmål/ svar. Gærne folk der! Verre enn her inne Anonymous poster hash: df958...62c

Verre? Med "ekte", navngitte damer?? Hjelp!

 

Send bekymringsmld til bv, sier jeg... Stakkars unge!

 

Anonymous poster hash: 05c97...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

BARNEGRUPPE spørsmål/ svar. Gærne folk der! Verre enn her inne Anonymous poster hash: df958...62c

Verre? Med "ekte", navngitte damer?? Hjelp!

 

Send bekymringsmld til bv, sier jeg... Stakkars unge!

 

Anonymous poster hash: 05c97...f0c

Det er dét som er så skremmende, de har jo null filter!

 

Anonymous poster hash: df958...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARNEGRUPPE spørsmål/ svar. Gærne folk der! Verre enn her inne 😂

 

Anonymous poster hash: df958...62c

Det er mange der inne det er null bevegelse mellom øra på........

 

Anonymous poster hash: 88a0b...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er veldig mange skremmende her som kommenterer, selv om mange er anonyme. Ring bv? Kan ikke dømme ut av ett innlegg når dere faen hverken kjenner personen eller har sett ting med deres egen øyne live!!!

 

Jeg er svært bekymret for denne menneskeheten vist det fortsetter at flere og flere blir som enkelte av dere....

 

Jeg tar meg selv friheten til å kommentere anonymt I tilfelle noen av her skulle få en syk følelse av å lage ett helvete for meg ;)

 

Hilsen medlem der inne, men IKKE aktiv.

 

Anonymous poster hash: 47216...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, rart hvor barna har lært å mobbe?.... Æsj, blir kvalm av hvor barnslige og ekle d går an å være mot hverandre. VOKSNE mennesker

 

Anonymous poster hash: 83eeb...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BTW, TS LYVER HER, moren hadde kontaktet legen/legevakten, MEN fikk beskjed om å se det ann ;)

 

Anonymous poster hash: 47216...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som virker rart i det innlegget som dama har starta der. Fra ungen sov søtt i egen seng til den var konstatert døv på ene øret tok det 15 min. Jeg tror ikke på det rett og slett.

 

Anonymous poster hash: e4184...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...