Gå til innhold

Dere med Mac, som klarte å se nick til anonym mamma til 15-åring


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var det kun på den tråden, eller mulig på andre tråder også?



Anonymous poster hash: 8299c...f44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Var det kun på den tråden, eller mulig på andre tråder også?

 

Anonymous poster hash: 8299c...f44

 

 

Jeg har mac, og jeg kunne ikke se nicket hennes.

 

Anonymous poster hash: c10cd...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt betryggende at medlemmenes personvern er så lav.



Anonymous poster hash: 8299c...f44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har hørt her!! Har du ikke annet å ta deg til??? Nå kjenner jeg at jeg blir provosert. Hva i all verden er vitsen med å finne ut hvem som legger ut innlegg her på forumet?

 

Jeg tipper at du er av den bitre menneskesorten, som bare bruker tiden på oppgulp!

 

Skam deg!!!!

 

Anonymous poster hash: ac43e...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har hørt her!! Har du ikke annet å ta deg til??? Nå kjenner jeg at jeg blir provosert. Hva i all verden er vitsen med å finne ut hvem som legger ut innlegg her på forumet?

 

Jeg tipper at du er av den bitre menneskesorten, som bare bruker tiden på oppgulp!

 

Skam deg!!!!

 

Anonymous poster hash: ac43e...1b9

 

Har det slått deg at HI kanskje blir bekymret for at enkelte brukere kan se andre sine nick? Det var noen som påsto det i den tråden hun refererer til. Derfor ble råden også skjult.

Hvorfor blir du så sinna på HI?

 

Anonymous poster hash: 043af...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste jeg har hørt her!! Har du ikke annet å ta deg til??? Nå kjenner jeg at jeg blir provosert. Hva i all verden er vitsen med å finne ut hvem som legger ut innlegg her på forumet?

 

Jeg tipper at du er av den bitre menneskesorten, som bare bruker tiden på oppgulp!

 

Skam deg!!!!

 

Anonymous poster hash: ac43e...1b9

Hva i all verden? Nei, jeg er ikke interessert i hvem anonym mamma er, men sikkerheten til medlemmene, inkludert meg selv!

 

Anonymous poster hash: 8299c...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt! Trodde faktisk det var mulig siden en av de signerte med nick.



Anonymous poster hash: 8299c...f44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Verste jeg har hørt her!! Har du ikke annet å ta deg til??? Nå kjenner jeg at jeg blir provosert. Hva i all verden er vitsen med å finne ut hvem som legger ut innlegg her på forumet?Jeg tipper at du er av den bitre menneskesorten, som bare bruker tiden på oppgulp!Skam deg!!!!Anonymous poster hash: ac43e...1b9

 Har det slått deg at HI kanskje blir bekymret for at enkelte brukere kan se andre sine nick? Det var noen som påsto det i den tråden hun refererer til. Derfor ble råden også skjult.Hvorfor blir du så sinna på HI? Anonymous poster hash: 043af...0db

Jeg tolket HI's innlegg dithen at hvis det var teknisk mulig, så ønsket kanskje h*n å sjekke det ut også. Derfor blir jeg provosert. Et forum med slike brukere tror jeg ingen ønsker eller er tjent med. Det er bare HI som vet om dette beror på en misforståelse.

 

Men er for øvrig glad for at det er avkreftet at dette er teknisk mulig.

 

Anonymous poster hash: ac43e...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en på et annet klikkforum som påstår at han kan se hvem anonyme brukere er, så det er visst mulig, men må nok være litt "nerd"

 

Anonymous poster hash: ef6c3...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Verste jeg har hørt her!! Har du ikke annet å ta deg til??? Nå kjenner jeg at jeg blir provosert. Hva i all verden er vitsen med å finne ut hvem som legger ut innlegg her på forumet?Jeg tipper at du er av den bitre menneskesorten, som bare bruker tiden på oppgulp!Skam deg!!!!Anonymous poster hash: ac43e...1b9

Hva i all verden? Nei, jeg er ikke interessert i hvem anonym mamma er, men sikkerheten til medlemmene, inkludert meg selv! Anonymous poster hash: 8299c...f44

Ja, da beklager jeg. Veldig positivt:-)

 

Anonymous poster hash: ac43e...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det bør du virkelig. Er sånne som deg, som går i strupen på andre uten grunn, som til tider gjør forumet her utrivelig. Men burde nok presisert at det ikke er av nysgjerrighet jeg spurte.



Anonymous poster hash: 8299c...f44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet om en på et annet klikkforum som påstår at han kan se hvem anonyme brukere er, så det er visst mulig, men må nok være litt "nerd"

 

Anonymous poster hash: ef6c3...423

 

Det skal ikke være mulig, med mindre vedkommende jobber med IT for nettsiden, og da er det i tilfelle grunn til å miste jobben.

 

Anonymous poster hash: 02899...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når det nå viser seg at det ikke var mulig bør vel også tråden legges tilbake/åpnes igjen.



Anonymous poster hash: aa267...a19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan avkrefte at de som skrev dette kunne se vedkommende sitt nick.

Hvordan kan du avkrefte det? Jeg skriver fra mobil nå, men du kan gjerne komme på besøk så kan du se at om jeg svarer på ett innlegg fra min Mac kommer automatisk nick opp...

 

Men jeg bruker nesten ALLTID mobil. Min Mac har jeg fått arvet av en venninne som jobber med it så kanskje det har noe med det å gjøre sånne kode ting.

Jeg er ikke teknisk så aner ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kan avkrefte at de som skrev dette kunne se vedkommende sitt nick.

Hvordan kan du avkrefte det? Jeg skriver fra mobil nå, men du kan gjerne komme på besøk så kan du se at om jeg svarer på ett innlegg fra min Mac kommer automatisk nick opp...

 

Men jeg bruker nesten ALLTID mobil. Min Mac har jeg fått arvet av en venninne som jobber med it så kanskje det har noe med det å gjøre sånne kode ting.

Jeg er ikke teknisk så aner ikke.

 

Kan du kanskje sende screen shot til en av administratorene?

 

Anonymous poster hash: aa267...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det bør du virkelig. Er sånne som deg, som går i strupen på andre uten grunn, som til tider gjør forumet her utrivelig. Men burde nok presisert at det ikke er av nysgjerrighet jeg spurte. Anonymous poster hash: 8299c...f44

Nei, nå må du gi deg. Man må kunne forvente kritiske spm.

 

Anonymous poster hash: ac43e...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, det bør du virkelig. Er sånne som deg, som går i strupen på andre uten grunn, som til tider gjør forumet her utrivelig. Men burde nok presisert at det ikke er av nysgjerrighet jeg spurte. Anonymous poster hash: 8299c...f44

Nei, nå må du gi deg. Man må kunne forvente kritiske spm.

 

Anonymous poster hash: ac43e...1b9

 

 

"Skam deg!" er ikke et kritisk spørsmål, det er ren utskjelling. 

 

Anonymous poster hash: c10cd...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, det bør du virkelig. Er sånne som deg, som går i strupen på andre uten grunn, som til tider gjør forumet her utrivelig. Men burde nok presisert at det ikke er av nysgjerrighet jeg spurte. Anonymous poster hash: 8299c...f44

Nei, nå må du gi deg. Man må kunne forvente kritiske spm.

 

Anonymous poster hash: ac43e...1b9

 

Er det deg som ikke kunne sende ungene ut fordi naboen muligens svindler staten?

 

Anonymous poster hash: 8299c...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg kan avkrefte at de som skrev dette kunne se vedkommende sitt nick.

Hvordan kan du avkrefte det? Jeg skriver fra mobil nå, men du kan gjerne komme på besøk så kan du se at om jeg svarer på ett innlegg fra min Mac kommer automatisk nick opp...

 

Men jeg bruker nesten ALLTID mobil. Min Mac har jeg fått arvet av en venninne som jobber med it så kanskje det har noe med det å gjøre sånne kode ting.

Jeg er ikke teknisk så aner ikke.

Kan du kanskje sende screen shot til en av administratorene?

 

Anonymous poster hash: aa267...a19

Det kan jeg prøve på, men nå er jeg på jobb å skriver fra mobil og her er alt super anonymt:) jeg søkte litt rundt her og dette har skjedd før for noen år siden her inne.

Så de som sier det er teknisk umulig må vite at dette faktisk har skjedd før! Da var det fler som hadde sett nick:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Hei

Kan du sende screenshot av dette til meg? Det skal ikke være teknisk mulig, selv de som sitter med adminrettigheter kan ikke se anonym uten å bruke et eget verktøy til dette, som vi bruker under store regelbrudd. Da må vi trykke flere steder, og det kommer opp i et eget vindu, ikke i nærheten av innlegget.

 

Jeg har aldri hørt noe om noe sånt tidligere. På for eksempel Kvinneguiden er det sånn at man ser hvilke brukere som er inne og leser på en tråd, men det kan man jo løse ved å logge inn som skjult bruker. Og det er noe alle ser hele tiden, så det virker ikke som det samme som har skjedd her ettersom kun én bruker rapporterer om dette. Man ser heller ikke hvem som skriver noe, nickene dukker opp en en samlet bolk under tråden, ikke i nærheten av enkeltinnlegg. 

 

Men om det skulle være en glitch er det nok ikke pga mac, siden flere andre med mac ikke får denne meldingen opp. Send meg gjerne Pm eller mail ([email protected]) med screenshot eller info om hva du gjorde da du så det og tidspunkt så jeg kan undersøke det nærmere.

 

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kan du sende screenshot av dette til meg? Det skal ikke være teknisk mulig, selv de som sitter med adminrettigheter kan ikke se anonym uten å bruke et eget verktøy til dette, som vi bruker under store regelbrudd. Da må vi trykke flere steder, og det kommer opp i et eget vindu, ikke i nærheten av innlegget.

 

Jeg har aldri hørt noe om noe sånt tidligere. På for eksempel Kvinneguiden er det sånn at man ser hvilke brukere som er inne og leser på en tråd, men det kan man jo løse ved å logge inn som skjult bruker. Og det er noe alle ser hele tiden, så det virker ikke som det samme som har skjedd her ettersom kun én bruker rapporterer om dette. Man ser heller ikke hvem som skriver noe, nickene dukker opp en en samlet bolk under tråden, ikke i nærheten av enkeltinnlegg.

 

Men om det skulle være en glitch er det nok ikke pga mac, siden flere andre med mac ikke får denne meldingen opp. Send meg gjerne Pm eller mail ([email protected]) med screenshot eller info om hva du gjorde da du så det og tidspunkt så jeg kan undersøke det nærmere.

 

Hanne Mari

Ser det bare når jeg siterer et innlegg:) skal få sendt et bilde i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...