Gå til innhold

Kjæreste med ereksjonsproblemer. Det sliter..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2 år nå. Hovedgrunnen til at vi ble sammen var fordi vi var veldig glad i hverandre og hadde et godt vennskap oppå det.

Problemet er at han har veldig problemer med å få ereksjon. Det krever mye innsats: Jeg kan ikke endre stilling, må være helt stille og helst ikke gjøre noe som helst som gjør at han mister "fokus".

 

Etter han begynte å få testosteronsprøyte hos legen sin ved påvist lavt nivå ble det litt bedre, bare litt.

Nå kan han raskere få ereksjon, men ofte han ikke får det til da heller. Men selv om han får ståkuk så varer det maks i 1-2 min. Dette fungerer rett etter han har fått sprøyte. Men fortsatt kan vi ikke endre sex stilling uten at han detter ut. Om han begynner med oralsex på meg f.eks så mister han tenningen med en gang. Så det går ikke...

 

Han har gått i behandling til sexolog også, men det hjalp lite...

 

Pga av dette så har jeg mistet helt motivasjon til å sex med han, jeg tar aldri initiativ og jeg orker sjeldent når han prøver på noe, fordi jeg vet det ender med at jeg bare blir lei og skuffa.

Han har på disse 2 årene hatt 3 orgasmer totalt etter sex med meg/jeg har gjort oralsex på han.

 

Nå skal det sies at han er veldig flink på å tilfredsstille meg likevel, selv om han ikke er "med".

Når vi koser så virker han tent og han blir ivrig, men han får det ikke til å vare.

Men av en eller annen grunn får han til å runke selv der han får utløsning, når han er hjemme og alene. 

 

Jeg har begynt å fantasere om skikkelig sex, med en mann som holder seg kåt hele veien.

Har fått fantasier om andre menn... Ikke noe bra tegn.

 

Har dere noe formening om hvorfor kan være slik? 

Noen erfaringer? 

 

Ps, han er 40 år og i veldig god fysisk form!



Anonymous poster hash: b5c99...6ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...