Gå til innhold

Hvor lenge ventet DU med sex etter fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. 14 dager. Ikke godt, hadde komplikasjoner der nede. Føltes som et overgrep.

 

2. 3 mnd. Fantastisk!

 

Samme mann ;)

 

Anonymous poster hash: 0c5c1...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 14 dager ja? 11 dager siden jeg fødte, og for min del, helt uaktuelt at noe som helst sprell der nede kommer til å skje de neste dagene...føles som at de aldriii kommer til å skje igjen, blir bare redd av tanken på at noe skal "inn og ut" igjen derfra, haha 😁

Men men, det kommer nokk når man er klar 👌

 

Anonymous poster hash: 054e9...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 uker, først da renselsen var over. Ikke den beste opplevelsen men var vel mest det psykiske det stod på, var livredd for hvordan det skulle bli.



Anonymous poster hash: 45179...8a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr. 2 er 4 mnd og vi har ennå ikke hatt sex. Det er bare ikke det som topper øverst på lista for tiden. Med nr. 1 tok det også veldig laaaang tid før vi kom i gang igjen, men det var helt greit.

 

De som starter igjen bare et par uker etter fødsel forstår jeg bare ikke :) For min del tok det mange uker flr jeg følte at alt vat normalt igjen der nede.

 

Anonymous poster hash: f9242...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr. 2 er 4 mnd og vi har ennå ikke hatt sex. Det er bare ikke det som topper øverst på lista for tiden. Med nr. 1 tok det også veldig laaaang tid før vi kom i gang igjen, men det var helt greit.

 

De som starter igjen bare et par uker etter fødsel forstår jeg bare ikke :) For min del tok det mange uker flr jeg følte at alt vat normalt igjen der nede.

 

Anonymous poster hash: f9242...df4

Glemte å skrive at det var keisersnitt. Sluttet å blø etter 10 dager, hadde ingen smerter i såret, så etter 14 dager var sex fantastisk :)

 

Anonymous poster hash: 32956...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker =) ferdig med renselsen, men ble klippet under fødsel så var litt ømt. Men det kom seg med tiden. Var riktig for oss for å få igjen litt nærhet mellom hverandre. =)



Anonymous poster hash: a28a1...546
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 mnd! Var litt traumatisert etter fødsel og vondt i klipp. Lysten er enda på bånn, 10 mnd etter...

 

Anonymous poster hash: e6246...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første ventet vi 4 uker. Jeg sluttet å blø tidlig, men hadde sydd 2 pyntesting, turte ikke å se der nede selv på 3 uker og var redd jeg var ødelagt. Alt var overraskende normalt der nede, eneste jeg merket var at det kunne dra litt i stingene.

 

Med nr to følte jeg meg klar og normal der nede allerede på sykehuset. Ingen sting og alt føltes greit. Men jeg blødde som en gris i 6 uker så det var bare å smøre seg mef tålmodighet og vente.

 

Anonymous poster hash: a49a6...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventet rundt 6 uker etter begge fødsler (ks).

Kunne ha venta lenger da jeg var knusktørr (alle slimhinner i kroppen tørka inn i ammeperioden), og det var ikke noe særlig godt. Først etter 6 måneder opplevde jeg nytelse med sex.



Anonymous poster hash: 8474a...3fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker.

Masse glidemiddel og svært forsiktig, så var det greit.

Fikk etter fødsel kun et lite rift, så måtte ikke sy.



Anonymous poster hash: b14e6...e2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...