Gå til innhold

Familien er komplett!


Ugl@ ruger...

Anbefalte innlegg

Lørdag formiddag kl 12.10 kom gutten til verden i torpedofart i "ventekaret" på et trangt bad på føden. Ikke helt etter plana siden det sto et digert fødekar over gangen til rensing som jeg egentlig skulle føde i. Men nå er det ingen mellomting med meg, så når ting først kommer skikkelig i gang så går det jævlig fort.

Var litt dramatikk et par øyeblikk som seg hør og bør...men når enden er god er allting godt.

Slapp hjem etter 23 timer...fornøyd med det.

Junior er en krevende skrikhals som helst vil ligge på puppen 24/7...men han er så nydelig og deilig at det får tåles en stund. Mannen er og har vært helt super hele veien... Viste jeg var smart som holdt ut med noen nykker og ga fyren en sjans og litt tid 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helle_Høygir

Hipp hipp hurra for gutter i rakettfart! Jeg har jo en sånn en selv :)

 

Gratulerer så mye - en stor bukett med blommer, ballonger og makroner sendes i din retning ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lettelsens sukk og inderlige ektefølte gratulasjoner, til både ugla, egget som er blitt fugleunge og til mannen. Måtte han(mannen altså) fortsette med eksemplarisk oppførsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk!

 

Gratulerer med ugleungen, han har jammen satt mamma'n sin på prøve allerede. Blir nok en håndfull, den der❤️

 

Lykke til med den fantastiske, krevende og litt skumle barseltiden - den går jo så veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, så herlig å høre, endelig kom kranglebabyen! :D

 

Gratulerer så mye til hele familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! :D  Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)

 

Nyt tiden sammen som nybakt litt større familie, som andre sier, den første tiden går så fort :)

 

Det var dagens elsk det!! :kaklehone:   :duskedame:   :sol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hurra! Så godt at han bestemte seg for å komme ut til slutt! :) Og når han først bestemte seg kunne det ikke skje fort nok virker det som ;) 

 

Så koselig med liten baby i familien, gratulerer så masse til dere alle sammen! Må gråte noen hormonelle tårer over innlegget ditt, så vakkert livet er, tross alt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kranglebabyen er født, hurra! Jeg har vært innom hver dag for å sjekke, gratulerer så mye!

Endret av Anne-B.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt å høre! Jeg var nesten litt bekymra siden vi ikke hørte noe fra deg. Gratulerer så masse med gutten  :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!

Jeg har ikke fulgt dette så lenge, men fått med meg at det dro litt ut i tid ja.

Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk... Nå begynner jeg virkelig å få lønn for strevet her. Ammet nærmest konstant 24/7siden søndag nå, og melka strømmer, junior er derfor mer fornøyd, sover litt lengre og jeg koser meg skikkelig med ham.

For en deilig unge!! Og så herlig å få oppleve denne gleden igjen, verdt alt av smerter, plager og tenners gnissel. Men, det blir ikke flere! Dette er definitivt siste ja Jeg er ruset av lykke, hormoner og søvnmangel... Satser på litt mer søvn nå i natt forhåpentligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...